14 januari 2016 om 00:01
iBOOD

Wintersport!

Wintersport!
Kijk mam, zonder handen! 

Echte wintersportfanaten hebben de essentiële spullen op hun rug en hun handen vrij. Met een winterpack van Camelbak heb je zelfs een geïntegreerde waterreservoir met drinkslang op de rug, zodat je nooit dorst hoeft te lijden en naar hartenlust kunt skiën of boarden. Zonder je tas af te doen, zonder je handschoenen uit te doen! In deze Flash Sale vind je deze hydrapacks in allerlei soorten en maten. Plus een slee voor de kids en een skibril om het af te maken!

14 januari 2016 om 00:03
hackwerk Gebruiker

Merken!? Is die UV-filter bijv wel echt, of rotzooi waarmee je je ogen verpest?

14 januari 2016 om 00:42
Moderator Paul Moderator

UV 400 protection is supposed to provide protection against 99 to 100 percent of UVA and UVB ultraviolet radiation. It is called UV 400 because it blocks all rays of light up to a wavelength of 400 nanometers. According to Crush Eyes, it is considered the highest form of protection that lenses can provide. UV 400 has a higher level of protection than the European standard of protection, known as EN 1836:2005. This European standard allows for up to 5 percent of 380-nanometer rays to be transmitted through sunglasses.

De skibril voorkomt juist dat de ogen verpest worden..

15 januari 2016 om 00:06
JamesDaniel Gebruiker

Ik heb die bril in de Hunt gekocht. Nergens een merk te bekennen maar ik weet zeker dat het een prima bril is. Heb er al heel wat versleten. Voor mij zeer belangrijke eigenschap is dat hij niet beslaat. Dat zit bij deze bril wel snor. V.b.w. die camelbaks: super product(en). Kan ze echt aanraden. Ik neem de 1,5 liter, ook prima te gebruiken voor het hardlopen.

15 januari 2016 om 00:10
nphaibk Gebruiker

Hoegrote zijn deze bril? Voor 5j kinder ok? En ook voor mij (15j)?

15 januari 2016 om 10:12
StijnCr Gebruiker

@iBood

Ik ben ook wel geïnteresseerd in de afmeting.

15 januari 2016 om 10:46
JamesDaniel Gebruiker

Voor kinderen is hij inderdaad te groot. Het is wel echt een bril voor volwassenen.

15 januari 2016 om 10:24
_WKR_ Gebruiker

Heb de bril ook tijdens de hunt gekocht. Goede bril maar voor kinderen wel te groot denk ik.

15 januari 2016 om 13:41
J0057 Gebruiker

Is er een verschil tussen beiden qua formaat? Er staat dat ik als brildrager de groene zou moeten nemen, de zwarte is echter de bril die me het meest aantrekt.

17 januari 2016 om 11:07
christophecrabeels Gebruiker

Hallo,

Hoe komt het dat als ik de camelbak scorpion hydratatiepack wil bestellen er telkens op komt ‘ enkel te leveren op een adres in nederland’ terwijl alle andere producten in belgie wel geleverd worden ?

Groeten christophe

17 januari 2016 om 17:46
Moderator Wouter Moderator

Beste Christophe,

Zou je willen controleren of je wel op de Belgische website zit, je kan ook hier klikken om direct naar de Belgische site te gaan.

17 januari 2016 om 18:39
lucvanessche Gebruiker

Ik zou ook graag een antwoord aan deze vraag hebben aub :”Is er een verschil tussen beiden qua formaat? Er staat dat ik als brildrager de groene zou moeten nemen, de zwarte is echter de bril die me het meest aantrekt.”

17 januari 2016 om 22:45
Moderator Paul Moderator

De groene is geschikt om over een bestaande bril te dragen, de zwarte is daar niet op gemaakt.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.