7 januari 2016 om 15:48
iBOOD

Kledingsale!

Kledingsale!
Kleed. Ons. Uit!

Graaien in bakken, krabben, bijten, haren trekken, dikke rijen voor de kassa, zeulen met tassen. Heb je allemaal geen last van met deze mega-kleding-sale bij iBOOD! Alles moet weg, dus kleed ons helemaal uit en sla je slag!

8 januari 2016 om 00:20
Jocrisse Gebruiker

Mooi plaatje bij de tekst “100% kreuk- en strijkvrij katoen” :)

8 januari 2016 om 00:51
Moderator Paul Moderator

Het was even zoeken omdat dit één topic is voor alle produkten binnen de kledingsale. Het Arrow overhemd dus. De afbeelding verstrekt de tekst niet, he? Scherp opgemerkt.

8 januari 2016 om 00:53
Jocrisse Gebruiker

:) Ja, wilde het nog toevoegen, was idd niet helemaal duidelijk.

8 januari 2016 om 07:14
jonasvs Gebruiker

zou die poes makkelijk van die parka’s kunnen?

8 januari 2016 om 07:42
BeatBoyNBK Gebruiker

Heel makkelijk! Druk knopjes. Zit redelijk goed vast (waait er niet af).

8 januari 2016 om 07:32
Du@LCore Gebruiker

Te slechte onderbroeken hangt als een vot om je kont

8 januari 2016 om 07:59
458643 Gebruiker

Daardoor zijn ze toch niet slecht? Gewoon niet de juiste pasmaat voor sommigen, noch voor mij. Mij passen ze ook niet goed trouwens, de superdry’s van vorige keer zijn precies pampers zo groot, en ik had expres een maat kleiner genomen.

8 januari 2016 om 10:58
Du@LCore Gebruiker

Ben Björn borg gewend en die zitten gewoon goed strak en met een maat groter was het naar mijn idee nog erger geweest.

Voor mij geen EA meer

8 januari 2016 om 07:35
lang25 Gebruiker

Ik ga voor die profuomo shirts als ik m’n maten gechecked heb, was op zoek naar een kwalitatief goed product maar prijselijk aantrekkelijker dan finamore, en denk dat ik een goed alternatief gevonden heb :)

8 januari 2016 om 10:59
QuirinusJ Gebruiker

Die Duopack Alan Red basic herenshirts V-hals of ronde hals zijn perfecte T-shirts voor een leuke prijs!

Maar let op: Ik heb deze bij de vorige aanbieding aangeschaft echter goedkoop lijkt in deze tot nu toe duurkoop!

Ibood leverde ipv 2 bestelde en betaalde duopacks slechts 3 enkele Tshirts.
Op reclameren wordt door hen niet gereageerd en het gedane service verzoek blijft op “in behandeling” staan.
Eerst geef je ze het voordeel van de twijfel in verband met de hektische feestdagen, maar voorlopig kan ik lijkt het naar mijn 4e Tshirt fluiten.

Ik ben zeer teleurgesteld over de afwikkelingen door de klanten”service” van Ibood. Aan de kwaliteit van de Tshirts ligt het niet.

Edited by: Paul
Zojuist heb ik de klantendienst gevraagd om na te gaan waarom het service verzoek nog de “in behandeling” status heeft.

8 januari 2016 om 13:39
wilfried Gebruiker

Edited by: Kris – Beste, kan je mij het ticketnummer geven, of anders bel je eventjes met de klantendienst, gaat zoveel sneller :-) Fijne dag, Kris

8 januari 2016 om 13:44
wilfried Gebruiker

maattabel klopt niet , heb borstomtrek 128 , en dus zeggen ze hier 130 omtrek is XXL maar is toch te klein

8 januari 2016 om 19:08
shirleycgg Gebruiker

Voor de superdry zwemshort (http://www.ibood.com/sports-fashion-nl/nl/product-specs/6930/16379/superdry-zwemshorts.html), zie ik 1 afbeelding. Maar als ik op kleuren klik, zie ik verschillende opties/kleuren. Waar zijn de voorbeelden voor deze kleuren?

8 januari 2016 om 19:34
Moderator Paul Moderator

Beste Shirley,

Dank voor jouw opmerking. Ik heb de vraag voorgelegd aan de inkopers. Waarschijnlijk is de zwemshort alleen beschikbaar in Blue.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.