24 april 2019 om 00:00
iBOOD

Björn Borg

Björn Borg
Voor hem & haar

Iedereen kent Björn Borg. Maar waar iedereen hem ooit alleen kende als tennisser, wordt nu juist soms vergeten dat de beste man niet één maar twee succesvolle carrières heeft (gehad). Inmiddels is zijn naam onlosmakelijk verbonden met het gelijknamige kledingmerk. En laten we daar vandaag nou een paar hele fijne producten van hebben. Voor iedereen!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

24 april 2019 om 14:11
angelocuerda Gebruiker

Om welke kleur gaat het bij de Born Borg vesten ? Er word aangegeven Type: 70011

Echter zie ik op de plaatjes andere nummers staan dan deze, graag zsm antwoord :)

24 april 2019 om 15:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is de blauwe variant. We gaan de foto’s direct toevoegen :-)

27 april 2019 om 11:34
nissort Gebruiker

Hoi,

ik zie bij geen enkel Boxershort een maattabel? hoe weet ik nu of deze wel passen?

27 april 2019 om 17:58
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag nissort,

Dat wordt dan inderdaad lastig kiezen. Op de website van Bjorn Borg heb ik maattabellen gevonden, klik hier voor de maattabellen.

28 april 2019 om 00:38
bochelork Gebruiker

Mijn vorige sets (5 stuks) zijn na anderhalf jaar al compleet versleten.  Dat noem ik geen kwaliteit. Veel goedkopere merken gaan en stuk langer mee.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.