5 januari 2016 om 00:01
iBOOD

Goede voornemens met Medisana

Goede voornemens met Medisana
Heel 2016 ben jij fit, slank en gezond!

Dit jaar lukt het jou om je aan je goede voornemens te houden en 2016 fit, slank en gezond door te komen. Hoe weten we dat zo zeker? Omdat we je helpen! Want in deze Flash Sale vind je precies wat je nodig hebt voor dat laatste duwtje in je rug. Van activity trackers tot een analyseweegschaal, van een bloeddrukmeter tot een massagerol. En ook nog super betaalbaar! Dit jaar kan niet meer stuk.

5 januari 2016 om 00:18
Grasshoppa Gebruiker

Geloven mensen echt dat zo’n buikspier trainer werkt? Dieet, voeding en trainen dan krijg je de fysiek die je wilt. Anders liete de sportgurus die voor de spiegel staan zich wel dagelìks een paar uurtjes elektrocuteren.

5 januari 2016 om 09:30
ontwerp Gebruiker

@ Grasshoppa : hartslagmeter, zegt iets over je conditie, prima ding zou echter de Mio Link aanraden simpel en BT + ANT+

7 januari 2016 om 17:46
HetGezegde Gebruiker

Nou die belt waar Grasshoppa het over heeft, is duidelijk een buikspiertrainer en niet (alleen) een hartslagmeter. Dan zijn er goedkopere alternatieven. Ik weet niet waar je met je reactie heen wilt, want jullie praten beiden over andere producten.

5 januari 2016 om 16:33
karelhaalboom Gebruiker

Misschien vragen naar de bekende weg, maar deze is kan niet gekoppeld worden via bluetooth aan de medisana app toch?

5 januari 2016 om 22:36
kaskeh Gebruiker

Een foamroller (massage roller) helpt echt goed bij het stretchen!!

6 januari 2016 om 19:52
Cjonas93 Gebruiker

Jammer van de prijs van de mio fuse activity band. met verzendkosten is hij duurder dan de meeste webwinkels ( eerste resultaten google)

6 januari 2016 om 21:17
huizetoon Gebruiker

Net de massageroller besteld. Heb al vaker een soortgelijke gebruikt bij de kiné en het helpt echt wel bij het stretchen. Het helpt ook heel hard bij kwetsuren en revalidatie na operaties aan pezen (achillespees bijvoorbeeld) enz.

Ik heb niet vergeleken of het ergens anders goedkoper was, alleszins mag het best eens wat meer kosten als het gaat om je gezondheid/fitheid. ;)

7 januari 2016 om 17:44
HetGezegde Gebruiker

@ibood mods: ik heb vanochtend een mail gestuurd met het verzoek mijn twee gewonnen tegoedbonnen/codes te combineren naar één.

Graag zou ik hier z.s.m. reactie op krijgen, i.v.m. het verlopen van deze mooie acties van Medisana :)

7 januari 2016 om 19:05
Moderator Kris Moderator

Beste HetGezegde, jammer genoeg zijn codes niet stapelbaar. Wil je er twee gebruiken, dan dien je twee aankopen in te geven in het systeem. Wij als mods kunnen daar niet veel aan veranderen. De klantendienst zit nu jammer genoeg aan de avondtafel, en kan ons (jou) dus ook niet adviseren! Volgende keer beter! Fijne avond, Kris

7 januari 2016 om 19:07
HetGezegde Gebruiker

Misschien als tip? Okay prima, dan laat ik t zo en leg ik iets meer bij (:

7 januari 2016 om 19:23
Moderator Kris Moderator

Beste HetGezegde, jammer genoeg werken we in België en Nederland niet met “tips”, Amerika daarentegen dien je beste flinke tips te geven, anders krijg je een haar in de boter. Je kent Het Gezegde wel ;-)

Fijne avond, Kris (-;

8 januari 2016 om 09:34
wrkoppen Gebruiker

Bij de Medisana MIO Link M/L wordt vermeldt: Polsafmeting: Offer 14 = 149 – 208 mm / Offer 15 = 121 – 175 mm. Wat wordt hier bedoeld met Offer 14 en Offer 15?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.