31 december 2015 om 00:01
iBOOD

Decoded Laptoptassen

Decoded Laptoptassen
Mooie, leren bescherming

Als je investeert in je laptop, investeer dan ook in zijn bescherming. Met een van deze prachtige leren sleeves of laptoptassen zie je er verzorgd uit en maak je direct een zakelijke eerste indruk. Veel tassen en sleeves van het Nederlandse Decoded zijn met de hand gemaakt van leer van de allerbeste kwaliteit, waardoor ze er met de jaren alleen maar mooier op worden!

31 december 2015 om 08:44
wbree Gebruiker

Decoded Pure Superior 13” Laptopsleeve

Een prachtige, zakelijke tas voor jouw 13 inch laptop. Hij is gemaakt van de beste kwaliteit leer, voor elke Mac tot en met de 13 inch Apple MacBook Pro. Hij beschikt ook over een handig iPadvak en nog diverse kleine opbergvakjes voor bijvoorbeeld je iPhone en sleutels, kaartjes en een pen.

Is deze alleen geschikt voor Apple apparaten? Dus mijn ASUS 13.3″ laptop gaat niet passen?

31 december 2015 om 14:32
erwin.zanen Gebruiker

Goedemiddag,

De tassen zijn ontworpen voor Apple Macbooks, echter het kan zijn dat deze wel past omdat het vak groter is dan de afmetingen van de MacBook. Heeft u de afmetingen van uw laptop al vergeleken met de grootste MacBook 13″?

Met vriendelijke groet

Team Decoded

31 december 2015 om 14:45
wbree Gebruiker

Het typische is dat deze toevoeging alleen bij de Pure Superior versie wordt aangegeven. Bij de anderen staat niets over Apple producten.

Overigens bevreemdt het mij ook nu niet dat als deze tassen speciaal voor Apple laptops gemaakt zijn deze via iBood in de aanbieding zijn. ;-)

3 januari 2016 om 09:37
vblesane Gebruiker

Bevatten deze laptop sleeves ook draagriemen?

4 januari 2016 om 19:29
vblesane Gebruiker

Ik was onbekend met sleeves, ze blijken dus geen draag mogelijkheden te hebben.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.