22 december 2015 om 23:21
iBOOD

Kledingsale!

Kledingsale!

Kleed. Ons. Uit!

Graaien in bakken, krabben, bijten, haren trekken, dikke rijen voor de kassa, zeulen met tassen. Heb je allemaal geen last van met deze mega-kleding-sale bij iBOOD! Alles moet weg, dus kleed ons helemaal uit en sla je slag!

23 december 2015 om 00:14
DriesDM1992 Gebruiker

Na amper 5 minuten zijn enkel de maten M nog beschikbaar bij de Superdry t-shirts?

23 december 2015 om 00:25
Moderator Paul Moderator

Beste Dries,

Flash sales worden gedurende de dag geplaatst en niet zoals de dagdeals om 00:00:00 
Deze kledingsale is aan het eind van de middag online gezet.
Bovendien kunnen bij de flash sales de aantallen klein zijn, en niet alle maten (voldoende) beschikbaar.

Helaas heeft u daardoor misgegrepen.

23 december 2015 om 00:31
Bonzaikris Gebruiker

Verwachte verzenddatum: 15 december 2015

Damn ik wist niet dat jullie terug in de tijd konden gaan.  ( Longsleeves ralph lauren )

23 december 2015 om 01:00
Moderator Paul Moderator

Hallo Bonzaikris,

Tegenwoordig kan men heel veel, maar bestellingen van vandaag in het verleden afleveren is nog niet mogelijk. :)

Dit moet een vergissing zijn, en ik heb doorgegeven aan iBOOD om de verwachte verzenddatum aan te passen voor de volgende items: 
- Ralph Lauren herenpolo
- Ralph Lauren Heren longsleeves
- Lyle & Scott polo

Aangezien de overige artikelen binnen deze kledingsale 30 december 2015 als verwachte verzenddatum hebben, zal dat de juiste datum zijn [onder voorbehoud]. Zodra de deal-plaatsers weer aanwezig zijn, zal het aangepast worden en kan met zekerheid gezegd worden wat de correcte verzenddatum moet zijn.

Vriendelijke groet, Paul

23 december 2015 om 09:41
gmahadew Gebruiker

Geen xxl :(

23 december 2015 om 13:56
dijkema86 Gebruiker

Bij dames zie ik dat zwart is uitverkocht, navy niet, maar is er nog pink in maat M? Die staat er helemaal niet tussen als keuzemogelijkheid.

23 december 2015 om 20:30
Moderator Vincent Moderator

Hi,

Het gaat hier om een opruiming. Als de keuzemogelijkheid er niet is, is hij helaas niet meer op voorraad.

Fijne feestdagen!

23 december 2015 om 20:43
lang25 Gebruiker

ik kan die sogno camicie hemden voor 37 en 39 euro op internet vinden, wie verzint die prijs van 129.90 voor *knip* (waar nog verzendkosten bij komt..)

Edited by: Paul
Graag een werkende link naar de prijzen die je noemt. We zien graag bewijs. :)

24 december 2015 om 07:46
lang25 Gebruiker

U vraagt wij draaien

*knip*

*knip*

Het zijn leuke shirts, maar ik ben van mening dat ibood echt knalaanbiedingen moet hebben daar is het tenslotte ibood voor.. een van prijs van €129,90 klinkt als een hele aantrekkelijke deal, maar eigenlijk betaal je gewoon wat je bij andere shops ook betaald.

Nu snap ik dat dit een extra aanbieding betreft, misschien hanteren jullie daar andere criteria voor als de hoofdaanbiedingen.

Edited by: Wouter
Beide bedrijven leveren niet naar Nederland en/of België.

24 december 2015 om 12:19
lang25 Gebruiker

uhm amazon.de levert wel degelijk naar nederland hoor.. heb er al zo vaak besteld. en ik kan me niet voorstellen dat de andere shop dat niet zou doen..

24 december 2015 om 12:25
Moderator Wouter Moderator

Beste lang25,

Ik heb op beide websites die je hebt gelinkt bekeken en Amazon verzendt het product niet naar Nederland of België, dit kan je zien door wanneer je een maat selecteert er nieuwe informatie bij komt te staan.
De andere website vermelde niks over versturen naar andere landen op Oostenrijk na.

24 december 2015 om 00:21
motormuis001 Gebruiker

Ik zou het op prijs stellen als ik bij het Profuomo dress shirt (5 kleuren) zelf de maat en de kleur kon kiezenen. Nu kan ik alleen het aantal kiezen, tenminste, zolang dat ‘1′ is …

24 december 2015 om 00:31
oinkoink12 Gebruiker

Tis alleen maar maat 39 aquastripe

24 december 2015 om 03:02
Moderator Paul Moderator

Tijdens deze sale is van dit Profuomo dress shirt slechts 1 maat (39) en 1 kleur (aquastripe) beschikbaar. Zie specificaties.
Aangezien bij flash sales de aantallen klein kunnen zijn, is er voor gekozen om maar 1 stuks tegelijkertijd te kunnen bestellen i.p.v. maximaal 4 stuks bij de dagdeals, zodat meerdere mensen van deze flash deals kunnen profiteren.

24 december 2015 om 10:44
motormuis001 Gebruiker

Bij die specs lees ik dit:

Merk: ProfuomoType: Dress shirtsVerkrijgbare kleuren: Aqua stripeMaat 39.

Hoge kwaliteit overhemden
Ontworpen in Nederland
Gemakkelijk te strijken

Materiaal: 100% katoenDetails in de kraag en manchettenAscolite button security (Ascolite is een knoopschacht wikkelsysteem van elastisch garen, dat gebruikt wordt door fabrikanten van kwaliteitsoverhemden, dat voorkomt dat de knoop er af valt en ervoor zorgt dat de knopen gemakkelijker openen en sluiten)De shirts hebben een speciale afwerking waardoor ze in enkele seconden gestreken zijnSingle manchettenAqua stripe, Light turquoise, Pink en Aqua:Deze shirts hebben een cut-away kraagBlue pink:Dit shirt heeft een wide-spread kraagBeide soorten kragen zijn gemakkelijk te gebruiken met en zonder dasPoplin geweven: Aqua stripe en Blue pinkChambre poplin geweven: AquaFil à fil geweven: Light turquoise en PinkPasvormen:Aqua stripe: Slim FitAqua: Slim FitBlue pink: Regular FitLight turquoise: Slim FitPink: Slim FitWasvoorschriften:Bij voorkeur laten reinigen door de stomerijAnders wassen op 30 graden in een ‘overhemden was’Niet in de drogerOp een lage temperatuur strijken

Let op: Per boordmaat hebben deze Profuomo overhemden een andere maatvoering, kijk dus goed in de maattabel om jouw best passende maat te kiezen

Wat zie ik over het hoofd? Kun je dat even highlighten voor me?

24 december 2015 om 10:45
motormuis001 Gebruiker

Shit, nou zie ik het …

24 december 2015 om 08:44
adnansisman Gebruiker

hi ik vroeg me af of de voering van de  Nomad Bromont herenwinterjack van mesh is of een fleecevoering heeft.

ik wil er een dikke vest onder dragen en dus moet ie voor mij niet gevoerd zijn met fleece, evt wel met mesh.

alvast bedankt voor je reactie. gr.

24 december 2015 om 09:38
NeoRey73 Gebruiker

Mijn taille is 95 cm. Welke maat Head boxershorts heb ik nodig?

24 december 2015 om 12:47
Eske1980 Gebruiker

Bij bestelling pierre cardin boxershorts: verzenddatum 22/10/2015 :D .  Ik veronderstel dat het toch iets later zal zijn, die verzending? ;)

Edited by: Kris – thx! Doorgezet! Fijne kerst, Kris

24 december 2015 om 12:56
josabbe Gebruiker

Edited by: Kris – Beste josabbe, ik heb jouw bericht, zoals gevraagd, doorgezet naar de klantendienst, maar als je snel uitsluitsel wilt hebben van je betaling, raad ik je vandaag aan om even te bellen naar de klantendienst te bellen, als de jassen uitverkocht zijn, zijn ze weg! Fijne Kerst! Kris

24 december 2015 om 13:59
josabbe Gebruiker

@Kris: net gebeld. “Wachttijden langer dan normaal en bla bla bla… Excuses voor het ongemak. Probeert u het later nog eens.” Vanuit België zijn dit wel internationale gesprekken, hé. Ik herhaal: al lang klant, veel besteld, fan van iBood, maar de klantenservice blijft een enorm werkpunt. Je komt geen stap verder op die manier.

24 december 2015 om 16:08
Moderator Kris Moderator

Beste Josabbe, het is natuurlijk ook kerstavond, maar ik zet jou door naar de klantendienst via onze kanalen. Als jouw geld afgeschreven werd, komt het in orde! Ik wenst jou een prettige kerst! Kris

24 december 2015 om 17:19
josabbe Gebruiker

Beste Kris. Ik wens je ook prettige feesten. Ik kan uiteraard begrijpen dat het nu heel druk is op de klantendienst, maar mijn vraag over de terugbetaling van een annulering van 25 november (!) dateert intussen alweer van 19 december. Met als reactie dat ik binnen de één à twee dagen antwoord zou krijgen. En intussen zijn we vijf dagen later. Uiteindelijk gaat het toch om 208 EUR. Maar kom, we gaan er de kerstsfeer niet door laten vergallen, hoor :-) Er bestaan véél ergere dingen op deze wereld.

24 december 2015 om 18:25
Moderator Kris Moderator

Bedankt voor de feestwensen Josabbe! De klantendienst is op de hoogte van jouw twee vragen, ik volg het vanaf de zijlijn zodat jij kan genieten van je feesten! Tot later, Kris

24 december 2015 om 23:37
josabbe Gebruiker

@Kris: bedankt voor alle moeite. Ook ik hou je op de hoogte over de evolutie van de twee vragen. Tot binnenkort!

28 december 2015 om 16:17
josabbe Gebruiker

@Kris. Beste Kris, er zit schot in de zaak. Vandaag, 28/12/15, heeft de klantendienst contact opgenomen. De bestelling van de jas is bevestigd en vier dagen na datum heb ik effectief de bevestigingsmail gekregen (en is het order te zien in Mijn iBood). Het tweede probleem, het terugbetalen van de wijn (order van november), wordt nagekeken. Men dacht het geld direct terugbetaald te hebben, maar er moet iets misgelopen zijn. Ik wil je van harte bedanken voor je tussenkomst. Alle goeds voor 2016!

28 december 2015 om 16:21
Moderator Kris Moderator

Beste josabbe, da’s heel graag gedaan!!! De hele moderator crew wenst voor jou heel fijne dagen in 2016, en natuurlijk veel plezier met je iBOOD aankopen! Tot later! Kris

29 december 2015 om 13:04
josabbe Gebruiker

@Kris. Nog heel even melden dat vandaag ook de terugbetaling van de ruim 208 euro in gang is gezet. Conclusie: de moderators zijn de (onbetaalde?) beste klantendienst :-) Al zijn de mensen die de échte klantendienst bemannen, altijd heel vriendelijk – daar niet van. Nog eens merci!

29 december 2015 om 15:19
Moderator Kris Moderator

Beste josabbe, bedankt voor je leuk berichtje! Ja, wij zijn onbetaalde “werkkrachten”, maar wij maken ook geen deel uit van de iBOOD klantendienst – daarom dat wij jullie “objectiever” kunnen bijstaan – maar met onze gepriviligeerde kanalen kunnen wij op wat meer knopjes binnen iBOOD duwen – allemaal om jullie bij te staan. Fijne namiddag, Kris

24 december 2015 om 20:43
helonaut Gebruiker

Mocht er toch nog ergens een groene HH Medium jas opduiken… Ik ben kandidaat! :)

25 december 2015 om 13:46
svenbied Gebruiker

Komen er nog fotos van de CK boxers of moeten we zelf maar bedenken hoe ze der uit zien?

25 december 2015 om 13:54
Moderator Jeroen Moderator

Ik denk het niet aangezien er alleen nog maar tommy hilfiger boxers verkrijgbaar zijn.

Desalniettemin fijne dagen!

Jeroen

31 december 2015 om 23:59
C-renovaties Gebruiker

hallo ik heb op 24dec 2jassen besteld:

Nomad Bromont herenwinterjack

Flagstaff herenjack

eerst waren die niet terug te vinden in mijn account maar na 4 dagen wel met verzenddatum 15 dec
mijn vraag is wanneer worden die nu verzonden
alvast bedankt

1 januari 2016 om 01:46
Moderator Paul Moderator

Beste C-renovaties,

Bij enkele artikelen in deze kledingsale was een onjuiste verzenddatum weergegeven.
De juiste verwachte verzenddatum is/was 30 december 2015.
Gezien uw vraag is er blijkbaar nog geen email ontvangen omtrent de levering.
(kijk voor de zekerheid nog wel even in de spambox)

Het is mij niet bekend dat er vertraging is opgetreden bij de levering van deze jassen.

Momenteel is de klantenservice van iBOOD niet aanwezig (nieuwjaarsdag + weekend). Indien na het weekend nog geen email met Track & Trace code is ontvangen, raad ik u aan om maandag telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Mocht u daarvoor niet in de gelegenheid zijn, laat het dan hier weten zodat één van de moderators het kan navragen.

Vriendelijke groet, Paul

2 januari 2016 om 15:41
C-renovaties Gebruiker

Bedankt voor je antwoord Paul

5 januari 2016 om 07:44
dafke123 Gebruiker

Op 25/12 de superdry boxershorts gekocht, wanneer mag ik die thuis verwachten?

5 januari 2016 om 07:55
Moderator Kris Moderator

Beste dafke123, je zou op 31/12 een mail ontvangen moeten hebben van iBOOD? Kijk je even je spamfolder na aub? Fijne dag, Kris

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.