16 december 2015 om 00:01
iBOOD

Odlo Warmhouders

Odlo Warmhouders
Lekker warm en zacht op wintersport

Vul je wintersportgarderobe aan én houd geld over voor de après-ski. In deze Flash Sale vind je lekker warme hoodies, thermo-ondergoed en fijne skisokken die je ook voor andere activiteiten kunt gebruiken. Blijf warm, comfortabel en geniet optimaal van je wintersportvakantie!

16 december 2015 om 14:00
hvdbelt Gebruiker

Zijn er ook maattabellen beschikbaar?

16 december 2015 om 18:41
Archie07 Gebruiker

Blijkbaar niet. Zonder maattabel ga ik niet bestellen.

16 december 2015 om 18:41
Moderator Jeroen Moderator

Odlo Maattabel Webversie

Aan deze maattabel kunnen geen rechten worden ontleend. Deze maattabel is beschikbaar gesteld door Odlo. Hierbij kan geen rekening gehouden worden met verschillende lichaamstypes en de verschillen in pasvorm tussen producten.

17 december 2015 om 09:02
guyr26 Gebruiker

Kan je de trui terugsturen als hij niet past ?

17 december 2015 om 09:03
Moderator Kris Moderator

Natuurlijk Guy, dat staat in’t lang en ‘t breed uitgelegd in het retourbeleid. Fijne dag, Kris

17 december 2015 om 10:15
guyr26 Gebruiker

Lang en breed wel.. Maar duidelijk ?  Bedankt voor je antwoord :-)

•Andere zaken die niet geannuleerd kunnen worden na aankoop zijn: verlopen vouchers, verzilverde vouchers abonnementen en persoonsgebonden aankopen (bijv. fotoboeken, maatkleding).

18 december 2015 om 08:06
fLufM Gebruiker

Ik denk dat deze ‘maatkleding’ slaat op: op maat gemaakte kleding. Wanneer je bijvoorbeeld een maat-overhemd laat maken. Daar kunnen ze natuurlijk niks meer mee als je die retour stuurt.

Deze Odlo setjes kun je heus wel retour sturen.

17 december 2015 om 16:39
devlieger-hadi Gebruiker

Kan je er niet gelijktijdig van elke kleur 1 bestellen ?

17 december 2015 om 17:12
Moderator Wouter Moderator

Beste devlieger-hadi,

Dat kan zeker, wanneer je een product in de winkelmand hebt zitten kan je op “Verder winkelen” klikken.
Deze knop bevindt zich onder het totaal bedrag van de bestelling, een andere optie is om weer naar ibood.nl/ibood.be te gaan en vanuit daar verder te winkelen.

17 december 2015 om 23:00
jasper623 Gebruiker

Als ik op “odlo thermoset heren” klik en bij de specs kijk staat er opeens “thermoset dames”. Het plaatje lijkt me dat het voor mannen is geschikt maar ik wil graag zekerheid voordat ik bestel. Kan iemand (@ibood) mij hier duidelijkheid over geven?

17 december 2015 om 23:25
Moderator Paul Moderator

Hallo Jasper,

De tekst bij de specs van Odlo Thermoset Heren behoort “thermoset heren” te zijn.
De damessets zijn in de kleuren paars en grijs beschikbaar, de herensets in de kleuren grijs en blauw.
Je kunt met een gerust hart een bestelling plaatsen, je zult geen dames-setje ontvangen.
Goed opgemerkt, ik laat het aanpassen.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.