19 januari 2019 om 00:00
iBOOD

SOLDEN: Schoenen

SOLDEN: Schoenen
Kleed. Ons. Uit!

Graaien in bakken, krabben, bijten, haren trekken, dikke rijen voor de kassa, zeulen met tassen. Heb je allemaal geen last van met deze mega-Solden bij iBOOD! Alles moet weg, dus kleed ons helemaal uit en sla je slag!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

19 januari 2019 om 00:16
Iceco Gebruiker

Helaas wederom geen Den Broeck Broome street. Hadden er prima bij gepast imo. Komen die nog ooit terug? Daar Greve en Travelin regelmatig langs komen.. als ik me niet vergis vallen ze onder hetzelfde fabrikant

Beantwoorden

19 januari 2019 om 09:32
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen iceco,

Helaas weten de mods niet wanneer en of er een product terug komt.

Je kan altijd een tip achter laten in ons tipforum. Daar kijken de inkopers regelmatig.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

19 januari 2019 om 13:01
Iceco Gebruiker

Al tig keer gedaan

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:49
bertkey Gebruiker

Vraagje, is er geen maat 41?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 11:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bertkey,

Die maat zal in deze sale helaas niet beschikbaar zijn geweest.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:51
bertkey Gebruiker

van het merk en model: Greve Barbera Verde

Beantwoorden

20 januari 2019 om 17:28
Moderator Paul Moderator

Dit is een opruimingssale. Deze keer is maat 41 niet beschikbaar.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 12:25
Josseppp Gebruiker

Jullie hebben me zo’n 2 maanden geleden de verkeerde schoenen humberto schoenen opgestuurd en ik heb ze hier nog steeds. Nu zijn mijn bestelde schoenen weer beschikbaar in verkoop.

Ik ben het kotsbeu dat jullie niet meer antwoorden op mijn mails.

Misschien dat er iemand op dit reageert?

Stuur me gerust een mail of telefoonnummer.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 15:04
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag Josseppp,

Wat vervelend om te horen. Heb je via mijn iBOOD een serviceverzoek ingediend?

Als dat zo is zou je dan zo vriendelijk willen zijn het SO nummer even door te geven dan geef ik dat door aan de klantenservice en nemen ze zo snel mogelijk contact met je op.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

21 januari 2019 om 10:12
Bianca72 Gebruiker

Vreemd dat je niet kunt zien welke maat er uitverkocht is. Je moet eerst de maat aanklikken en dan kies je de kleur en dan blijkt het er niet meer te zijn. Erg frustrerend…….

Beantwoorden

21 januari 2019 om 10:16
Moderator Jim Moderator

Hi Bianca!

Dank voor de feedback! Er wordt gewerkt aan een wat efficiënter systeem hiervoor!

Groet,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.