15 januari 2019 om 10:15
iBOOD

OP = OP Overhemden

OP = OP Overhemden
Een overhemd is altijd goed

Ook mannen staan weleens voor de kast niet wetende wat aan te trekken. Maar een overhemd is altijd een goede keus. Of je nou naar kantoor gaat, naar de studie of naar de kroeg, je slaat nooit de plank mis.

Scoor in deze Flash Sale een mooi overhemd van  bijvoorbeeld Seidensticker of Michaelis, maar wees snel want OP = OP!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

16 januari 2019 om 07:00
Jeroen66 Gebruiker

Ik heb verschillende hemden besteld en eerst geprobeerd met mijn Visa te betalen Niet gelukt.

Toen met Mastercard – niet gelukt.

Uiteindelijk maar met Ideal.

iBood, als je geen betaling via creditcard wilt hebben haal die mogelijkheid dan weg. Dit is frustrerend. En NEE, mijn creditcards zijn niet geblokkeerd o.i.d.

Beantwoorden

16 januari 2019 om 07:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jeroen66,

Wat vervelend dat de betaling met creditcard niet lukte en ik begrijp dat dit frustrerend is, maar dit wordt natuurlijk niet bewust gedaan. Mocht je hier in de toekomst nog eens tegen aanlopen, zou je dan een van de volgende opties kunnen proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)

- Een andere betaalmethode gebruiken

- Je cookies verwijderen

- Een andere browser gebruiken

- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen

- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten

- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Meestal lost dit de foutmelding tijdens het afrekenen wel op.

Beantwoorden

16 januari 2019 om 23:31
razor911 Gebruiker

Ja of jullie fixen het gewoon eens een keer goed. Bel adyen of buckaroo, nooit problemen mee

Beantwoorden

16 januari 2019 om 23:48
Moderator Paul Moderator

Het gaat hier om een individueel geval, dat zeer waarschijnlijk aan de kant van de invoer ligt. Dan maakt het niet uit welke betaalprovider er achter zit, want zover raakt bovenstaande persoon zo te zien nog niet.

Beantwoorden

16 januari 2019 om 07:15
tomverbinnen Gebruiker

Zijn er met extra landg mouwen bij? SL7?

Beantwoorden

16 januari 2019 om 07:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tomverbinnen,

Die zitten er deze keer niet bij.

Beantwoorden

16 januari 2019 om 11:09
omautrecht Gebruiker

jammer. Ik had er graag een aantal gehad met SL7

Beantwoorden

16 januari 2019 om 18:21
tomverbinnen Gebruiker

Ik ook. Spijtig. Tip @ ibood ????

Beantwoorden

18 januari 2019 om 23:46
Moderator Paul Moderator
16 januari 2019 om 15:47
robbertzondervan Gebruiker

Wat is 45 of 37 ? is dat de maten XXL en S?

Beantwoorden

16 januari 2019 om 15:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke van de aangeboden deals gaat je vraag, Robbert? Als het goed is staat tussen de afbeeldingen van de deal een maattabel voor dat specifieke overhemd, waarin je vraag beantwoord zal worden :-)

Beantwoorden

16 januari 2019 om 23:32
razor911 Gebruiker

Dat zijn boordmaten in centimeters. Veel nauwkeuriger dan een l of s classificatie

Beantwoorden

23 januari 2019 om 09:33
decoenepeeters Gebruiker

Wanneer kunnen er eens hemden besteld worden met extra lange mouwen. SLV7.

mvg

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi decoenepeeters,

Deze hebben wij onlangs ook aangeboden. Mocht je ze snel nog eens willen zien passeren, dan raad ik je aan om onze inkopers een tipje te geven. Dat kun je hierrr doen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.