12 december 2015 om 00:01
iBOOD

Invicta herenhorloges

Invicta herenhorloges
Onoverwinnelijk

Invicta betekent onoverwinnelijk. En dat voel jij je met zo'n robuust Zwitsers horloge om je pols. Of je vriend(in), vader/moeder, of broer/zus . Want een mooi horloge maakt altijd een geweldig cadeau.

12 december 2015 om 08:59
Jerommeke23 Gebruiker

iBood stop eens met die belachelijke adviesprijzen. €285 wordt op bol.com genoemd. Ook vind ik ieder horloge veel goedkoper op amazon.com of ebay. Zelfs met verzend- en importkosten kom je er dan niet aan. Welliswaar is het prettiger voor de meesten onder ons om in NL te kopen, maar die adviesprijs slaat dan natuurlijk helemaal nergens op. Daarnaast lijkt het me handig om een maatkaart of voorbeeld te plaatsen zodat mensen kunnen zien hoe belachelijk groot de russian divers zijn, anders zullen er veel retourtjes volgen vrees ik…

Edited by: Kris – Jerommeke, iBOOD gebruikt al tien jaar de door de leverancier aangeleverde “lanceringsprijs” van deze producten. Dat die prijs al gedaald is gedurende de jaren heen (marktwerking, competitie, nieuwe reeksen, … ) is niet meer dan normaal, maar het is de enige objectieve prijsvergelijking. Fijne dag, Kris

12 december 2015 om 10:07
me_too Gebruiker

Hoe zit het met de garantie? Op de officiele webstore van Invicta zijn ze nogal expliciet daarover…

“Please watch out ! Only the watches that are bought and sold by an authorized dealer will have warenty! So watches bought from Amazon, Ebay and Marktplaats are not warrented. We will NOT service them!”

12 december 2015 om 10:07
nolvv Gebruiker

Wel de zaken eerlijk blijven melde ..

NL> niets

Soort uurwerk: Zwitsers QuartzKaliber uurwerk: VD53B-14

Maar  Movement:

Japanese chronograph quartz, (Cal. VD53B-14)

Dus Japanse uurwek (Seiko)

12 december 2015 om 18:53
Binnenmars Gebruiker

Invicta Russian Diver Mechanical

€ ****
88% kortingNu!€ ***
Die kun je eigenlijk niet laten lopen,
blijkt ook nog eens met Zwitser uurwerk, dus wijkt waarschijnlijk per minuut niet en zoveel af.

die gelijkzetknop (hey hij is automatisch opwinden hoeft) heeft nog eens een kettinkje ook, die raak je niet zo maar kwijt.
In deze adviesprijsklasse verwacht je normaliter een saffierglas maar deze heeft zelfs Flame Fusion mineraalglas
abonormale deal dit. DOEN

Edited by: Renate
Sorry, de prijs mag niet op het forum staan.

13 december 2015 om 15:12
rudy_jili Gebruiker

Klinkt heel mooi, maar op Bol.com kan je ze gewoon voor €227,20 kopen dus onnoemelijk veel korting krijg je nu ook weer niet.
http://www.bol.com/nl/p/invicta-russian-diver-1088-horloge-zwart-52-mm-handopwinder/9200000027451252?Referrer=ADVNLGOO002038-G-23672143802-S-140232906008-9200000027451252

14 december 2015 om 03:35
guidogortworst Gebruiker

Ik vind het nog veel geld voor een. Horloge. Ik zie zulke klokjes. In een blaadje van 100 tot en met 190 euro. Kunnen de klokjes niet goed koper. Dan heb ik het gevoel. Leuke korting. Dat heeft iboot vaak met heel veel producten. Daarom koop ik nu nog niets op iboot. Laatst waren een paar iPhone van Apple gezien. En dat vindt ik geen aanbieding. Ik bedoel het positief.! Guido gortworst

14 december 2015 om 22:46
DaveVdE Gebruiker

Onwaarachtig. Chinese horloges die voor Zwitsers doorgaan (Seagull is een Chinees merk van kalibers) omdat een stel Amerikanen een oud en versleten Zwitsers merk opgekocht hebben. Adviesprijzen die geen steek houden. Laat je niet vangen. Als je ze mooi vindt, koop dan maar, maar verwacht niet dat je sterk Zwitsers spul op de kop aan het tikken bent.

15 december 2015 om 02:17
Moderator Paul Moderator

Beste Dave,

Alleen de Invicta Russian Diver Mechanical beschikt over een Seagull uurwerk. Dat wil niet zeggen dat dit horloge kwalitatief minder goed is. Bovendien wordt 2 jaar garantie op het uurwerk gegeven.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.