16 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Safekeepers

Safekeepers
Safety First

In deze Flash Sale vind je allerlei artikelen met betrekking tot veiligheid. Veilige anti-skim portemonnees, waarmee je altijd veilig op pad kan. En mooie modieuze riemen die er voor zorgen dat je broek niet afzakt (wel zo veilig). Aan jou de keuze...

16 januari 2019 om 00:19
twik Gebruiker

Hoe kan ik van de 2x leren riem een combinatie van zowel zwart ala cognac kiezen zonder 4 riemen te bestellen?

Beantwoorden

16 januari 2019 om 00:33
Moderator Paul Moderator

Dat gaat helaas niet. Per set van 2 leren riemen ontvang je beide riemen in dezelfde kleur.

Beantwoorden

16 januari 2019 om 15:21
frankyman Gebruiker

Dat is wel gek als je een afbeelding plaatst van beide kleuren en erbij zet 2x leren riem. Ik denk dat je meer hebt aan de combi dan 2x een kleur.

Beantwoorden

16 januari 2019 om 23:27
Moderator Paul Moderator

Hoi frankyman, ik vermoed dat we over 2 verschillende deals praten.

Bij de deal met “2x leren riem” worden op de afbeeldingen steeds 2 riemen in dezelfde kleur getoond. 
Bij de deal met “2x riem | PU-leer” krijg je een set van 1x cognac + 1x zwart. Daar is ook geen dropdown voor de kleur.

Beantwoorden

17 januari 2019 om 08:23
frankyman Gebruiker

Ah, inderdaad! Excuus, ga hem bestellen

Beantwoorden

16 januari 2019 om 08:23
Jos. Gebruiker

Heeft de Billfold voor 14 pasjes ook een uitneembare insert voor een OV-kaart? (zoals te zien op foto 7 van de 7-pasjes variant)

Is de RFID-chip van de OV-kaart ook afgeschermd wanneer deze daar opgeborgen is?

Beantwoorden

16 januari 2019 om 08:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jos.

Dit model heeft helaas geen uitneembare insert.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 17:59
MahoSan Gebruiker

Is de Billfold voor 14 pasjes gemaakt van 100% rundsleer?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.