9 december 2015 om 00:01
iBOOD

Kyoto Zoetwaterparels

Kyoto Zoetwaterparels
Handgeselecteerde zoetwaterparels

Wil jij écht indruk maken op je vriendin en schoonfamilie met je kerstcadeau? Check dan deze mooie sieradensets. In deze Flash Sale bevat iedere set prachtige zoetwaterparels, net zo mooi en bijzonder als zoutwaterparels, maar met een iets speelser karakter. Zoetwaterparels geven je dus allure, zonder je tuttig te maken. De parels uit deze sieradensets van Kyoto zijn door de natuur geproduceerd en werden met de hand geselecteerd.

9 december 2015 om 03:31
Jonotje Gebruiker

Quartz-pink moet gezien worden als white bij de

Halfedelstenen-zoetwaterparelset?

9 december 2015 om 09:59
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi, goed gezien. Dat was inderdaad zo, maar is nu aangepast naar Pink!

19 december 2015 om 01:14
5nijntjes Gebruiker

Vandaag mijn set ontvangen maar het was een compleet andere set dan op de foto. De set die ik ontvangen heb stond niet eens bij de sets die werden aangeboden. Heel vreemd… meteen maar een service verzoek verstuurd.

19 december 2015 om 16:00
mporsche Gebruiker

Ik heb precies hetzelfde

19 december 2015 om 16:01
mporsche Gebruiker

Gaat mijn kerstcadeau

19 december 2015 om 13:56
s.berenschot Gebruiker

Bovenstaande is dus echt totaal wat anders…. dan dit;

19 december 2015 om 21:17
Moderator Paul Moderator

Beste 5nijntjes, s.berenschot, mporsche,

Wat vervelend dat jullie een andere set hebben ontvangen dan besteld, en dat dit plannen voor kerstcadeaus in de war schopt. Ik wil jullie verzoeken om via Mijn iBOOD > Bestellingen & Service een Service Verzoek in te dienen (voor zover nog niet gedaan) met vermelding van de klacht. Graag ook met een foto van de ontvangen set, zodat de klantenservice deze informatie ter ondersteuning kan gebruiken om de leverancier hier op aan te spreken en tot een goede oplossing te komen.

Laat dit de kerstsfeer niet bederven. Heb je nog vragen of opmerkingen, laat het gerust weten.

Vriendelijke groet, Paul

20 december 2015 om 20:11
Moderator Jeroen Moderator

Beste iBOODers,

Helaas vandaag geen winnaar van het shoptegoed van 10 euro in dit topic. Maar blijf kans maken op het shoptegoed van 10 euro!

21 december 2015 om 10:24
BurnedPhoenix Gebruiker

Ik kreeg vandaag ook een verkeerde bestelling. Deze set van drie parels:

In plaats van deze set van drie paar oorbellen:

Kerstcadeau is ook naar de vaantjes…

21 december 2015 om 10:37
BurnedPhoenix Gebruiker

Ik heb de klacht al een uur geleden doorgestuurd maar weet niet hoe ik een bewijsfoto kan doorsturen dus dan doe ik het maar via een url hier: https://www.dropbox.com/s/l4k5d4pi6ga9ni5/2015-12-21%2010.10.10.jpg?preview=2015-12-21+10.10.10.jpg

21 december 2015 om 13:50
Stefanbouwman Gebruiker

Ik heb ook een compleet verkeerde set ontvangen. In plaats van een doorgaande parelketting en parelarmband en een paar oorbellen, alleen de oorbellen en een ketting met wel 5 parels…

Inmiddels ook een serviceverzoek ingediend. Ik hoop wel dat de juiste producten nog verzonden gaan worden.

22 december 2015 om 10:10
Jeroen van de Weerd Gebruiker

Ik lees nu ineens allemaal reacties van mensen die een verkeerde set ontvangen..Zoals het er nu uit ziet worden mijn bestelling 23-12 verzonden.

Hier zit een kerstcadeau bij en dat is de roze Kyoto Pearl Classic Pearl and Crystal Ball, ik hoop wel dat deze correct wordt geleverd.

22 december 2015 om 13:55
Stefanbouwman Gebruiker

Ik had hier de zwarte van besteld, maar ik kreeg dus een totaal andere set. Ook nog niks gehoord van de serviceafdeling

22 december 2015 om 15:05

Heb een mail gekregen dat alles verzonden is….verwachte leverdatum, morgen…Laat het hier wel weten.

23 december 2015 om 12:36
s.berenschot Gebruiker

Heeft iemand al een reactie vanuit ibood ontvangen??

23 december 2015 om 14:42
Stefanbouwman Gebruiker

Ik nog niet

23 december 2015 om 14:45
5nijntjes Gebruiker

Ik heb de 19e meteen een serviceverzoek ingeschoten, maar nog geen reactie. Gelukkig was het in mijn geval geen kerstkado.

24 december 2015 om 01:56
s.berenschot Gebruiker

Waardeloos geen response vanuit ibood. Had graag een dagelijkse update gezien.

We zijn er nog mee bezig is ook een bericht. Nu Lijkt het er bijna op dat het jullie weinig uit maakt.

Woorden als wat vervelend voor jullie kopen we niks mee ibood.

24 december 2015 om 02:54
Moderator Paul Moderator

Beste Berenschot,

Er is wel degelijk response vanuit iBOOD geweest. Op 22 december jl. is een email verstuurd naar de klanten die een Kyoto bestelling gedaan hebben, met uitleg over de afhandeling. Er is geen aanleiding om dan de volgende dag op het forum te plaatsen dat iBOOD er mee bezig is.

Is deze email u ontgaan of per abuis door een spamfilter tegengehouden? Onderwerp van dit emailbericht: Informatie over uw Kyoto bestelling van iBOOD.

24 december 2015 om 11:27
s.berenschot Gebruiker

Dag Paul,

Bedankt voor uw reactie. Als jullie daadwerkelijk bezig zijn met dit incident en een e-mail hebben verstuurd dan wil ik graag mijn excuses aanbieden.

Echter na het grondig controleren van mijn e-mail, spambox en mijn verwijderde items kan ik helaas uw email nog steeds niet vinden. Ik zou u graag willen verzoeken de mail alsnog te versturen naar het e-mail adres dat geregistreerd staat op dit account.

Met vriendelijke groeten,

S Berenschot.

24 december 2015 om 11:58
5nijntjes Gebruiker

Ik heb deze mail ook niet ontvangen, graag ontvang ik hem alsnog.

24 december 2015 om 11:59
Stefanbouwman Gebruiker

Ik heb hier ook geen mail over gehad

29 december 2015 om 18:24
Moderator Paul Moderator

Excuses voor de late reaktie. Er zal gekeken worden wat er is misgegaan met de mailing, en de email zal alsnog naar jullie verstuurd worden.

30 december 2015 om 04:17
GunGrave Gebruiker

Hi Paul,

Ik heb ook geen mail gehad en ook geen reactie op mijn service aanvraag.

Alvast bedankt!

30 december 2015 om 04:34
Moderator Paul Moderator

Hallo GunGrave,

Heb je een ticketnummer van de service aanvraag voor mij?

24 december 2015 om 10:50

Beste iBood,

Net mijn kerst kado ontvangen en de verkeerde gekregen. Weg kerst verrassing.

Ik zal een serviceverzoek indienen!

24 december 2015 om 14:51
poplekkup Gebruiker

Edited by: Kris – Beste, maak je een ticketje aan in “mijn iBOOD” aub? De klantendienst stuurt dan alle informatie door voor terugzending. Toch een fijne kerst gewenst! Kris

29 december 2015 om 16:13
poplekkup Gebruiker

Was al gebeurd, Kris.

Toch bedankt om mijn eerdere vraag niet te beantwoorden.

Fijn eindejaar.

29 december 2015 om 16:31
Moderator Kris Moderator

Beste poplekkup, wij, als moderator, kunnen niet inhoudelijk over ticketten spreken, de klantendienst helpt jou graag verder. Fijn eindejaar! Kris

28 december 2015 om 10:45
Stefanbouwman Gebruiker

Jammer dat we het nu terug moeten sturen en niet alsnog het juiste product krijgen. Komt deze actie binnenkort misschien weer langs (met dan wel de producten zoals op de afbeeldingen)?

18 januari 2016 om 15:50
BurnedPhoenix Gebruiker

Edited by: Kris – Beste, ik heb jouw vraag doorgezet naar de klantendienst, zij komen zsm terug bij jou. Fijne dag, Kris

27 januari 2016 om 13:09
Stefanbouwman Gebruiker

Edited by: Paul
Hallo Stefan, ik heb jouw vraag doorgezet naar de klantenservice. Zij zullen jou zsm informeren.

10 februari 2016 om 09:59
kaosinmymind Gebruiker

Edited by: Paul
Beste kaos, dat is inderdaad zeer vervelend. Uw bericht is direct doorgegeven aan iBOOD. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.