5 december 2015 om 00:01
iBOOD

Gc Horloges

Gc Horloges
Een mix van glamour en techniek

Gc omvat een prachtig assortiment aan kwaliteitshorloges voor mannen en vrouwen, waarin de prestigieuze Zwitserse horloge-knowhow gecombineerd wordt met trendy designs en hoogwaardige materialen. Dit resulteert in een slimme mix van glamour en technische hoogstandjes. In deze Flash heb je de keuze prachtige dames- en herenhorloges.

5 december 2015 om 07:54
LeFrankii Gebruiker

Ik weet nog dat jullie vorig jaar de zending kwijt waren… Iedereen moest daarna hun bestelling annuleren… En hadden geen kadootje voor kerst om te schenken

5 december 2015 om 08:07
muske69 Gebruiker

Dat kan ik me ook nog heel goed herinneren. En wat kwamen ze ons tegemoet? Helemaal niets… Slechte klantenbinding want dat nodige niet uit tot een nieuwe koop.

5 december 2015 om 09:06
gvdberss Gebruiker

Wat willen jullie daar mee zeggen?

5 december 2015 om 18:39
LeFrankii Gebruiker

Niets :p was alleen toen vervelend.

Maja deze GC collectie is wel 3+ jaar oud….

5 december 2015 om 10:45
Whitneyleona Gebruiker

Ik heb pas ook een gc hier besteld, deze was keurig op tijd binnen. Al mijn bestellingen van het afgelopen half jaar, en ik bestel bijna wekelijks. Vorig jaar is een ander verhaal, maar ben nu wel tevreden.

7 december 2015 om 23:33
guidov Gebruiker

Dus de prijs is laag vanwege het feit dat het glas mineraal glas is en niet saffier.

Blij dat ik het heb zien staan, dit wordt hem niet..

8 december 2015 om 00:25
Gjuri Gebruiker

Lijkt mij dat dit een drukfout moet zijn. Deze horloges zouden allemaal saffierglas moeten zijn.

8 december 2015 om 00:23
Gjuri Gebruiker

Beste ibood, klopt het dat het gaat om mineraal glas voor de meeste modellen of is het een drukfout en moet het saffierglas zijn?

8 december 2015 om 01:12
Moderator Paul Moderator

Beste Gjuri,

Er is geen sprake van een drukfout. Bij de modellen X59003G5S en X59004G5S is gebruikgemaakt van saffierglas, bij de overige modellen gaat het om mineraalglas. De sale gegevens zijn door de leverancier gecontroleerd voordat de aanbiedingen op de website geplaatst zijn.

Ter verificatie heb ik gekeken naar specificaties van deze horloges bij juweliers en andere aanbieders, en die tonen dezelfde gegevens.

Vriendelijke groet, Paul

8 december 2015 om 08:30
sammy777 Gebruiker

Hi Paul,

Zowel de Gucci website als bijvoorbeeld bol.com geven dat de X95002G2S van saffierglas gemaakt is. “Verder is het horloge voorzien van zeer sterk en krasbestendig saffierglas en is het tot 30 ATM waterdicht.”

Wie heeft het fout? Neem aan dat ze niet 2 van dezelfde horloges produceren waarvan 1 een budget mineraalglas versie.

8 december 2015 om 09:29
donjah Gebruiker

Gc Watches maakt voornamelijk horloges met saffierglas. Ze staan juist voor kwaliteit. Op de site (http://gcwatches.com) kun je overigens de meeste modellen terugvinden en alle info aangaande type glas en band.

8 december 2015 om 09:51
sammy777 Gebruiker

Precies, dus waarom komt dit niet overeen met het gepresenteerde model hier bij iBood? Replica of iets?

8 december 2015 om 10:31
donjah Gebruiker

Mag hopen van niet. Bovendien is dat strafbaar.

8 december 2015 om 10:49
s.berenschot Gebruiker

Volgens mij staat er duidelijk in de omschrijving van “X90004G5S” Saffierglas. Kunt u dit bevestigen?

Daarnaast heb ik een vraag over de zending van de horloges. In korte tijd zijn er twee GC Watches aanbiedingen geweest. De vorige aanbieding gaf aan “verzending 8 december”. Maar ik verwacht dat jullie de horloges in 1 batch bestellen bij de leverancier en dat ze pas na deze aanbieding besteld worden.. dan komt de verzending datum niet eens in de buurt! Kunt u dit bevestigen of navragen?

Verder zijn de horloges zeer scherp geprijsd. Leuke actie voor de kerst.

8 december 2015 om 10:36
sammy777 Gebruiker

WATCH GLASS:SAPPHIRE CRYSTAL

Gekopieerd van http://gcwatches.com/en/products/details/X95002G2S/

8 december 2015 om 11:19
s.berenschot Gebruiker

Correct. De horloges X59003G5S, X59004G5S, X95002G2S en X90004G5S moeten beschikken over saffierglas. Indien deze horloges niet beschikken over saffierglas zijn het namaak modellen.

Hopelijk kan een ibood medewerker bevestigen dat het om authentieke horloges gaat en geen remake modellen…

8 december 2015 om 14:20
Moderator Kris Moderator

Hallo s.berenschot, volgens onze leverancier blijkt het toch saffierglas te zijn. Er wordt alleen om verschillende websites mineraalglas vermeld en op andere weer saffier, maar volgens Gc is het Saffier en aangezien wij originele horloges verkopen, is het dus saffier. Hopelijk helpt dit jullie verder. Fijne dag, Kris

8 december 2015 om 14:24
s.berenschot Gebruiker

Bedankt voor de toelichting. En u ook een fijne dag toegewenst.

S. Berenschot

8 december 2015 om 14:32
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Bij deze: het zijn de echte!

8 december 2015 om 12:00
sammy777 Gebruiker

Edited by: Kris – Beste, onze excuses dat jouw vraag zo lang openbleef staan – onze leverancier moest het een en ander nakijken. Bedankt voor je begrip, Kris

8 december 2015 om 12:58
Gjuri Gebruiker

Beste Paul bedankt voor je terugkoppeling. Gezien de reacties is het er niet duidelijker op geworden. Ik heb twee horloges besteld inmiddels al 1 binnen. Maar als er wordt getwijfeld aan de echtheid en onduidelijkheid is over de specificaties mbt saffierglas dan is het een retourtje en dat zou zonden zijn. Is het mogelijk om het eea nog te verifieren bij de leverancier?

8 december 2015 om 13:01
Gjuri Gebruiker

Ps X95002G2S en x95005g5s heb ik besteld

8 december 2015 om 14:46

hi Gjuri, het zijn gewoon echte hoor!

8 december 2015 om 14:00
Engin_E Gebruiker

Beste Moderator/Paul,

Vandaag heb ik de X72001G1S besteld op de site van Gc staat vermeld dat deze horloge beschikt over een saffierglas. Op jullie site staat dat het van mineraalglas is.

Kan hier duidelijkheid ingeschept worden a.u.b.

Alvast bedankt…

klopt, is idd saffier en inmiddels aangepast!

8 december 2015 om 14:45

Er bestaat wellicht onduidelijkheid over saffierglas of mineraalglas, maar feit blijft dat het gewoon echte Gc horloges zijn. Uiteraard :)

donjah Gebruiker

Hoi Eveline,

Dat is fijn om bevestigd te krijgen. Dus je krijgt er ook een certificaat van echtheid bij? Met een stempel van jullie?

Mvgr

8 december 2015 om 15:47
Moderator Jeroen Moderator

Hi allemaal.
Hierbij even nadere info over de horloges.
Gc verkoopt horloges afhankelijk van het model met mineraalglas of saffierglas.
iBOOD heeft naar aanleiding van de doorgekregen specificaties het betreffende materiaal glas bij de horloges vermeld.
Je kunt dus van dit materiaal uitgaan en zoals eerder aangegeven, de horloges zijn uiteraard origineel

8 december 2015 om 16:07
Gjuri Gebruiker

Jeroen.. Wat gebeurt hier? Waarom zorg je nu weer voor onduidelijkheid. Zijn de horloges zoals afgebeeld op ibood niet van saffierglas maat van mineraalgas?

8 december 2015 om 16:19

Hallo Gjuri,

Als bij de modellen staat dat er mineraalglas in zit dan kun je er vanuit gaan dat dit klopt.

M.v.g

Jeroen

8 december 2015 om 16:25

Ik heb even na gekeken wat jij besteld hebt. (zoals je aan hebt gegeven hier boven)

Op zowel IBOOD als op de pagina van GC zelf staat saffierglas.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.