4 januari 2019 om 00:00
iBOOD

OP = OP Basics

OP = OP Basics
Onmisbare must-haves

Of het nou gaat om boxers en sokken of over panty's en simpele T-shirts, je hebt ze gewoon echt nodig. Daarom een Flash Sale vol met onmisbare basics! Wees er alleen wel snel bij, want OP = OP!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

4 januari 2019 om 00:22
Koos.O Gebruiker

Happysocks giftpack maat 41 – 16

Typefoutje…

4 januari 2019 om 07:33
Nickyvv Gebruiker

iBOOD ik wacht nog steeds op een reactie van jullie omtrent een verkeerde levering. Ik had 2 giftsets set besteld. Een in de maat 36-39 en een in de maat 41-46. De ontvangen giftbox in de maat 41-46 was echter een andere dan de bestelde. Het gaat om ordernummer: SO2718421. Nu zie ik dat de giftbox die ik had besteld gewoon weer aangeboden wordt in deze sale. Ik zit nog steeds te wachten op een reactie van jullie kant, want ik zou nog graag de bestelde giftset willen ontvangen. Hij is nu nog beschikbaar, maar wellicht straks uitverkocht!

4 januari 2019 om 10:11
nizno058 Gebruiker

Zelfde probleem hier .

5 januari 2019 om 23:55
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice attenderen op jullie beide meldingen.

6 januari 2019 om 08:50
Reonu Gebruiker

Dit kan toch gewoon door de brievenbus?

6 januari 2019 om 09:42
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Reonu,

Vaak zitten dit soort producten in een omverpakking die groter is dan een envelop. Dan worden ze automatisch in een doosje gestopt.

Groet,

Jelle

6 januari 2019 om 18:19
motormuis001 Gebruiker

Wat zijn de maten van het model met het t-shirt met lange mouwen? Zonder die zegt het natuurlijk geen ene moer dat hij een maatje S aan heeft. Of is het iemand, die zó bekend is dat iedereen zijn maten uit het hoofd weet?

6 januari 2019 om 20:21
Moderator Paul Moderator

Goed punt, motormuis!

Ik heb het aan iBOOD doorgegeven dat er zonder extra informatie over het model geen afweging over de maat genomen kan worden.

6 januari 2019 om 20:24
Moderator Paul Moderator

Claessen’s maattabel heren:

SIZE
46 = S
48 = M
50 = L
52 = XL
54 = XXL

6 januari 2019 om 23:43
motormuis001 Gebruiker

Bedankt Paul. Jammer dat uitgerekend mijn maat en kleur uitverkocht is … :-(

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.