2 december 2015 om 00:01
iBOOD

Gifts! Gifts! Gifts!

Gifts! Gifts! Gifts!
Tijd voor cadeautjes

Hey wat fijn, de feestdagen staan weer voor de deur! Zie ginds komt de stoomboot en Santa Claus is coming to town. Gezellig! Het is ook de tijd dat we elkaar overspoelen met cadeautjes en nou zijn er mensen die al in de stress schieten als ze er aan denken dat ze een winkel in moeten om deze te bemachtigen. Denk aan Black Friday in Amerika.... Bij iBOOD is dat helemaal niet nodig, hier bestel je alles uit het comfort van je luie stoel en bestaan lange wachtrijen geenszins! Welkom in bij het shoppen voor de feestdagen, iBOOD stijl in deze Gift Sale!

2 december 2015 om 00:02
Sortjai Gebruiker

Komt hier nu alles bij de cadeautjes-flash-sale wat niet uitverkocht was tijdens de Hunt? kon dan beter 3 dagen slapen tijdens de hunt en later rustig de aanbiedingen bekijken.

2 december 2015 om 08:01
Liesbet_booghmans Gebruiker

Verwachte verzenddatum is 16 dec. Ik moet echt wel zeker zijn dat deze dan wordt verzonden want vertrek 18 dec op vakantie. Graag bevestiging hiervan. De laatste keren dat ik iets bestelde is bijna altijd de verzending uitgesteld.

2 december 2015 om 08:15
Moderator Kris Moderator

Beste Liesbet, iBOOD doet zijn uiterste best voor correcte verzending (of zelfs vroeger), de weinige vertragingen vandaag de dag zijn veelal toe te wijzen aan overmacht. Fijne dag, Kris

3 december 2015 om 06:37
ingepustjens Gebruiker

In iedere webshop ontvang je binnen 3 dagen je spullen. En de shop die website van het jaar wordt doet er 3 weken over. Mijn ervaring is: spullen komen altijd later. Altijd. Ik snap dat niet.

3 december 2015 om 08:18
Moderator Renate Moderator

Beste ingepustjens,

iBOOD is niet elke andere webshop. Op het gebied van procedures werkt iBOOD significant anders dan andere webshops.
Bij iBOOD gaat het ook niet om 1 product dat geleverd moet worden, maar om honderden.
De procedure is als volgt: iBOOD maakt samen met een leverancier een deal. Hierbij worden afspraken gemaakt zoals ook de levertijd. De dag nadat de aanbieding is geweest stuurt iBOOD de definitieve order naar de leverancier. Deze gaat dan de aantallen bij elkaar zoeken. Vaak komen de goederen van ver, dat neemt natuurlijk allemaal wat tijd in beslag.

Toch is iBOOD zeker haar leven aan het beteren.

Het grootste gedeelte van de leveringen komt ruim op tijd. Ook zijn de vermoedelijke leverdata al drastisch terug gevoerd.

je kunt dit ook terug zien als je het forum vergelijkt met vorig jaar rond deze tijd en nu.
Op dit moment is het nog maar incidenteel dat klanten klagen over de levertijd.
Vorig jaar was dat wel anders helaas.

iBOOD blijft de druk intern opvoeren. Ook zij willen graag naar een kortere levertijd.

4 december 2015 om 10:53
Sortjai Gebruiker

Ik heb al 3 keer meegemaakt dat iBood eerder levert dan wat ze eerst hadden aangegeven. Op zich is niets mis mee dat iBood zijn best doet om de bestellingen zo vroeg mogelijk te leveren het is echt een hele verbetering tov. 1 of 2 jaar geleden. Maar het is toch wel verwarrend dat een pakket ruim een week eerder aankomt dan gepland. Ik weet niet hoe het zit met de andere klanten maar ik kijk wel eerst wanneer de levering is en of het haalbaar is dat ik ±3 dagen van de verwachte leverdatum in ieder geval in Nederland ben om het pakket in ontvangst te nemen. Als die dan ruim een week eerder aankomt en ik ben er zelf nog niet, dan is het gewoon niet handig.

Dus iBood, het is leuk dat jullie tegenwoordig eerder leveren dan aangegeven maar heb ook het lef om de juiste leverdatum in de bestelpagina te zetten ipv de standaard 2/3 weken levering als buffer te gebruiken en het vervolgens leveren wanneer jullie het kunnen.

2 december 2015 om 11:35
Borrie13 Gebruiker

kan deze zak ook op de rug gedragen worden?

is de zak spatwaterdicht of echt waterdicht als hij in een plas zou staan?

waar zit de opening van de zak? is dit met 1 rits of 2 ritsen? gaat er een flap open?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.