27 november 2015 om 00:01
iBOOD

Gifts! Gifts! Gifts!

Gifts! Gifts! Gifts!
Tijd voor cadeautjes

Hey wat fijn, de feestdagen staan weer voor de deur! Zie ginds komt de stoomboot en Santa Claus is coming to town. Gezellig! Het is ook de tijd dat we elkaar overspoelen met cadeautjes en nou zijn er mensen die al in de stress schieten als ze er aan denken dat ze een winkel in moeten om deze te bemachtigen. Denk aan Black Friday in Amerika.... Bij iBOOD is dat helemaal niet nodig, hier bestel je alles uit het comfort van je luie stoel en bestaan lange wachtrijen geenszins! Welkom in bij het shoppen voor de feestdagen, iBOOD stijl in deze Gift Sale!

27 november 2015 om 00:14
Freakypitte Gebruiker

Sorry voor me vraag , maar zijn dit originele MK uurwerken, geen van Turkse makelij ?  Of zijn ze al 6 jaar oud ?

28 november 2015 om 12:40
Moderator Tom Moderator

Beste FreakyPitte,

Je mag er zeker van zijn , iBOOD verkoopt geen namaakproducten. Moest er toch iets zijn , dan zal iBOOD altijd alles doen om dit op een zo goed mogelijk manier op te lossen. Je kan deze dus met een gerust hart bestellen.

Over de ouderdom van deze horloges, ik zie dat ze momenteel nog steeds beschikbaar zijn in andere webshops , dus ik vermoed dat ze nog relatief recent zijn.

Met vriendelijke groeten,

Tom

29 november 2015 om 11:05
Peskel Gebruiker

@ Tom,

Zou je de onderstaande vragen nog willen beantwoorden? Dit zal mensen er toe zetten te kopen of niet, dus win-win ;)

29 november 2015 om 12:22
Moderator Tom Moderator

Dag Peskel ,

mijn excuses voor het late antwoord.
De vragen zijn doorgezet naar onze inkopers. Ik verwacht morgen een antwoord (i.v.m. zondag etc).

Moesten jullie het product al gekocht hebben en is (hopelijk) morgen het antwoord niet wat je er van verwacht had , dan kan je het natuurlijk kosteloos annuleren via ‘mijn iBOOD’.

Ik hou jullie op de hoogte,

Tom

29 november 2015 om 12:53
themisspinkunicorn Gebruiker

Edited by: Kris – beste, ik heb jouw berichtje doorgezet naar de klantendienst, zij komen zsm terug bij jou. Fijne dag, Kris

27 november 2015 om 06:20
anilsony1 Gebruiker

What is the dimension of this 90L bag?

29 november 2015 om 12:31
Moderator Tom Moderator

The dimension of the Helly Hansen DuffelBag 90L is : 75 x 40cm

Tom

27 november 2015 om 10:49
voora06 Gebruiker

Wat is het gewicht en de afmeting van deze koffer ?

27 november 2015 om 15:54
Rico58 Gebruiker

Merk: Helly Hansen
Type: Sporttas Trolley 35L
Kleur: Zwart
Garantie: 2 jaar

Waterbestendig nylon
Duurzaam, met lage wrijving rollers
Volledig uitschuifbaar handvat

Meerdere compartimenten met ritssluitingen
Mesh zak binnen
Naamplaathouder
Duraflex gespen
Compressiebanden
Capaciteit: 35 l
Materiaal: 56% polyester, 44% PVC
Verpakking afmetingen: 450 x 350 x 150 mm
Pakket gewicht: 1,8 kg

27 november 2015 om 17:50
voora06 Gebruiker

het betreft de HH 90L

1 december 2015 om 17:42
Moderator Tom Moderator

Beste,

Dit hebben we doorgekregen van de leverancier :

4.17 x 19.37 x 31.42 inches en 9.26 pounds

Tom

27 november 2015 om 19:55
semosh Gebruiker

Afmetingen vd trolley graag

Moderator Tom Moderator

Beste,

Dit hebben we doorgekregen van de leverancier :

4.17 x 19.37 x 31.42 inches en 9.26 pounds

Tom

27 november 2015 om 21:59
Twister1962 Gebruiker

1. Graag de afmetingen van de  Helly Hansen Trolley 35L

2. Kan deze als handbagage mee in vliegtuig?

3. Hoeveel vakken heeft deze trolley?

29 november 2015 om 12:24
Moderator Tom Moderator

Hier kan ik er een paar al op antwoorden. De rest geef ik door aan de inkopers en verwacht ik morgen een antwoord van (I.v.m. zondag etc).

1) 450 x 350 x 150 mm

2) Je moet even kijken als bovenstaande maten toegelaten zijn bij jouw vliegtuigmaatschappij. Het varieert tegenwoordig van maatschappij tot maatschappij.

3) Deze vraag zet ik door!

Tom

Moderator Tom Moderator

Over de vakken krijgen we helaas niets terug momenteel.

Tom

28 november 2015 om 14:54
Hdrix Gebruiker

Kan je de tas gebruiken als ruimbagage in een vliegtuig en voorzien van een slot cq op slot doen.

28 november 2015 om 21:07
Peskel Gebruiker

@ Tom (Ibood)

Gaat het hier om de HH duffel Bag 1 90L? Of HH duffel bag 2 90L?
De 2 is namelijk de geupdate versie met betere waterresistentie en duurbaarheid.

De afbeelding geeft volgens mij de 2 aan. Graag een bevestiging!

1 december 2015 om 17:43
Moderator Tom Moderator

Het gaat om de HH duffel 2!

29 november 2015 om 11:53
edke Gebruiker

Is er iets meer info over de 90L trolley bekend? Maten, foto’s ed?  Kan op internet verder weinig over deze tas terugvinden om te besluiten of ik er eentje neem. Vast dank voor reactie!

29 november 2015 om 12:37
Moderator Tom Moderator

Beste iBOOD’ers,

onze excuses voor het late antwoord. Ik heb al jullie vragen doorgezet en verwacht morgen een antwoord. (i.v.m. zondag etc)

Moesten jullie het product ondertussen al gekocht hebben en is (hopelijk) morgen het antwoord niet wat je er van verwacht had , dan kan je het natuurlijk kosteloos annuleren via ‘mijn iBOOD’.

Ik hou jullie op de hoogte,

met vriendelijke groeten,

Tom

29 november 2015 om 12:42
wfleuren Gebruiker

@ Moderator

Bij de specificaties van: ”Wilson Roger Federer Team Tennistas” staat Roger Federer Team 6 tennistas.

Aan de plaatjes te zien lijkt het te gaan om “Wilson Federer Elite 12 Pack“

Welke gaat er geleverd worden? De Wilson Federer Elite 12 Pack of Wilson Federer Team 6 PK Bag?

Gr. Walter

29 november 2015 om 13:22
salomonv Gebruiker

Heeft de trolley bag ook banden om hem als rugzak te dragen?

30 november 2015 om 09:33
onlinetinus Gebruiker

Keuze maken voor

15 paar Pierre Cardin sokken i bood waarom niet een mixpack .
Dan was de keuze niet zó moeilijk maar nu ?.

30 november 2015 om 13:51
024pr Gebruiker

Beste Ibood,

Helly Hansen Duffel Trolley 35L: “Hij is gemaakt van weerbestendig materiaal, zodat je bagage droog blijft, zelfs in de regen.” “Waterbestendig nylon”.
Helly Hansen Duffel Trolley 90L: “waterbestendig en duurzaam nylon”, “Waterbestendig, duurzaam nylon tarpaulin”
Helly Hansen Duffel 90l: “De sportieve tas is gemaakt van 100% stevige polyamide en geheel waterdicht.”, “Waterdichte tas”

Volgens mij zijn al deze tassen van volledig waterbestendig materiaal (ze kunnen dus in een plas staan bijvoorbeeld). Echter, deze ritsen zijn NIET waterdicht. De tassen kunnen dus niet ondergedompeld worden in water, en ook zware regenbuien vinden ze niet erg leuk.

Aan de hand van de kleuren die genoemd zijn, gok ik dat het om de Duffel Bag 1 gaat. De plaatjes zijn dan overigens niet correct.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.