23 november 2015 om 00:04
iBOOD

Ferrari Tijd en geluid

Ferrari Tijd en geluid
Scuderia Ferrari horloges en hoofdtelefoons

De Ferrari Horloges uit deze Flash Sale zijn gemaakt met dezelfde passie en hetzelfde oog voor detail als de sportwagens, waarmee het merk beroemd is geworden. Strakke Italiaanse ontwerpen met subtiele verwijzingen naar de Formule 1.

23 november 2015 om 18:03
Daandreuning Gebruiker

is de koptelefoon ook nog terug te sturen nadat ie thuis getest is ivm hygiene?

23 november 2015 om 18:10
djbosanac Gebruiker

Denk van niet, ken geen een shop die dat doet namelijk.

Maar je kan altijd even afwachten wat de moderators te vertellen hebben.

23 november 2015 om 22:43
Moderator Kris Moderator

Beste Daandreuning, je moet niet “wachten” op de moderators, ik zou een service request opendoen in “mijn iBOOD”, de klantendienst is best geplaatst om hierover uitspraken te doen. Fijne avond, Kris

25 november 2015 om 06:51
Peppie1970 Gebruiker

De Bax-shop neemt ze gewoon terug, zelfs mijn in-ears hebben ze terug genomen.

Apple neemt ze ook gewoon terug.

25 november 2015 om 16:15
Moderator Sietse Moderator

Dan hoop ik niet dat ze ze nog verkopen… Ik ken bijna geen winkels die het terug nemen.

25 november 2015 om 15:36
rob9100 Gebruiker

actieve ruis onderdrukking, betekend dat dat er batterijen in moeten en als dat zo is werkt de koptelefoon dan zonder batterijen wel zonder ruisonderdrukking?

Ik heb nu n.l. een koptelefoon met actieve ruis onderdrukking die het gewoon niet doet als er geen batterijen in zitten en dat is ergerlijk.

25 november 2015 om 16:14
Moderator Sietse Moderator

Zover ik weet heb je het nodig voor de ruis onderdrukking. Maar ik ken ook geen actieve ruis onderdrukking zonder stroom hiervoor.

26 november 2015 om 01:43
KW Gebruiker

de Ferrari hoofdtelefoon werkt alleen als het aan staat (met actieve ruisonderdrukking). als batterijtjes leeg zijn dan geeft ie helemaal geen geluid.

Ik heb de AKG K495NC, die heeft een ingebouwde accu maar werkt ook als de accu leeg is (uiteraard zonder actieve ruisonderdrukking dan).

Ik heb beide hoofdtelefoons (de Ferrari laatst hier op Ibood gekocht) maar vind het gezoem van de ruisonderdrukking van de Ferrari soms erg storend.

4 december 2015 om 11:07
tonnylunshof Gebruiker

Hallo, inderdaad het zoemen deed die bij mij ook ,maar ik heb het even ingespoten met contactspray [ teslanol t6 van oszillin] ,en het gezoem was direct over, inspuiten bij kabelingang ,en voor de zekerheid even de contactpunten van de batterij lade .

Ik ben heel tevreden met de Ferrari Cavellino.

4 december 2015 om 11:10
tonnylunshof Gebruiker

Inderdaad!!!

26 november 2015 om 14:18
gekeenerik Gebruiker

Voor iedereen die de aankoop van de Ferrari Cavellino T350 overweegt: op http://www.digitaltrends.com staat een review met als conclusie: prachtige hoofdtelefoon, zeer goed afgewerkt en zeer comfortabel met helaas een waardeloos geluid! Jullie zijn gewaarschuwd!

29 november 2015 om 11:07
tonnylunshof Gebruiker

Dit is maar een mening!!  het maakt veel uit hoe de INPUT is. Ik luister meestal muziek via Spotify via de laptop waarop een DAC /Dacmagic van Cambridge is aangesloten naar een Marantz versterker,met veel mogelijkheden om het geluid naar eigen wens in te stellen, alles met goede kwaliteit kabels. Heb ook veel koptelefoons o.a de sennheiser momentum, toch heb ik besloten deze Ferrari Cavellino T350 te kopen, ik ben heel benieuwd naar het draagcomfort ,omdat ik soms hele avonden muziek via de koptelefoon beluister. voor mij zal het wel een luxeprobleem zijn , maar voor deze prijs kon ik het niet laten gaan. En als de koptelefoon niet is, wat ik er van verwacht dan laat ik het hier wel weten.

4 december 2015 om 10:59
tonnylunshof Gebruiker

Ik heb de Ferrari Cavellino binnen, het uitpakken op zich was al een feest, daarna batterijen geplaatst, aangesloten , en luisteren!!

Het overtreft mijn verwachtingen!! ,zoals gezegd heb ik meerdere koptelefoons, Het geluid is heel gedetailleerd en zuiver, draagcomfort is super!!

Ik ben er heel blij mee ,en denk dat dit, een van mijn beste aankopen op iBood is!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.