29 december 2018 om 00:00
iBOOD

Eagle Creek Outdoor

Eagle Creek Outdoor

Eagle Creek 

Outdoortassen van het A-merk Eagle Creek.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

29 december 2018 om 11:52
decosterbart Gebruiker

Vraagje over de “Rolling Actify Duffel 32″.

Er staat in de uitleg “Bijzonder stevige handgreep”… Bedoelen jullie dan zo’n telescopisch handvat, of gaat het hier om de (grijze) strap die je bovenaan ziet?

29 december 2018 om 13:20
Moderator Jelle Moderator

Beste decosterbart,

Ik heb alleen aan de hand van de foto’s kunnen zien dat de grijze strap zoals te zien is op de foto.

Groet,

Jelle

29 december 2018 om 12:15
kurtvcl Gebruiker

Reiskussen: leveren jullie enkel het reiskussen (tekst) of de hele set (foto)?

29 december 2018 om 13:17
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag kurtvcl,

Ik heb helaas niets kunnen vinden over wat er precies bij zit. Ik zou dit na kunnen vragen maar dan heb ik pas maandag antwoord verwacht ik.

Groet,

Jelle

30 december 2018 om 20:28
olmen Gebruiker

Een paar weken geleden had ik de Eagle Creek Backpacksystem Go besteld. Duurzaam materiaal, zo goed als waterdicht, verschillende compartimenten e.d. , ik verwacht ook niet minder voor een A-merk. Desalniettemin zijn de schouderstraps bevestigd aan een zeer dun koordje beneden aan de rugzak… dit koordje is gesprongen na 3x de rugzak te gebruiken.

Een zware teleurstelling voor een A-merk, zeker niet kopen…

31 december 2018 om 10:56
Bassie21 Gebruiker

Past hier een 15″ laptop in?

31 december 2018 om 17:33
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Bassie21,

Over welke deal gaat je vraag?

31 december 2018 om 13:40
olmen Gebruiker

Hallo,

Een paar weken geleden heb ik de rugzak besteld en gebruikt. Ondertussen zijn de lussen aan de zijkanten losgescheurd (niet doordat de rugzak zwaar was geladen: enkel een laptop, en wat kledij). Had ik niet verwacht. Wat kan ik best doen?

31 december 2018 om 16:50
Moderator Jim Moderator

Hi Olmen!

Ik weet niet of iBOOD direct iets voor je kan betekenen, echter kan je het best in dit geval een serviceverzoek openen via Mijn iBOOD! Dan kan iBOOD even met je meekijken!

Groetjes & Fijne Jaarwisseilng!

Jim

1 januari 2019 om 12:19
olmen Gebruiker

Merci, Jim

het beste voor 2019!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.