13 december 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Jassen

OP = OP Jassen
Klaar voor de winter

Scoor nu in deze OP = OP Sale jouw nieuwe winterjas en wees klaar voor de winter van 2019!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

13 december 2018 om 01:18
andy! Gebruiker

Helly Hansen Dubliner Parka: Wat is de maat en kleur?

13 december 2018 om 02:07
Moderator Niek Moderator

Goedenacht andy!

De kleur is black en de maar is M.
Is nu aangepast.

13 december 2018 om 07:39
BOBPG Gebruiker

De Falkon Swift is een top jas, maar omschrijving klopt niet helemaal.. “De afneembare- en verstelbare (storm)capuchon”.

De capuchon is helemaal niet afneembaar, dat vond ik wel erg jammer toen ik ‘m binnen kreeg

13 december 2018 om 09:04
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen BOBPG,

Wat vervelend om te horen. Mocht de jas nog binnen de 14 dagen vallen zou je het terug kunnen sturen omdat hij niet voldoet.

Je betaald dan alleen zelf de verzendkosten.

Ik ga het in ieder geval door geven.

Groet,

Jelle

13 december 2018 om 11:38
darylvdz Gebruiker

Dat klopt niet. Als ibood de verkeerde informatie toont, is ibood hiervoor aansprakelijk en moet alle kosten worden vergoed.

13 december 2018 om 21:16
tomverbinnen Gebruiker

dat is wettelijk correct :-)

13 december 2018 om 07:56
lucienne.minnebo Gebruiker

Hebben de nebulus fleece ook ‘n teddy voering in de armen? Alvast bedankt voor het antwoord

13 december 2018 om 09:22

Goedemorgen lucienne,

De mouwen zijn niet gevoerd.

Groet,

Jelle

13 december 2018 om 09:03
GunterO Gebruiker

De “Nebulus Teddy Fleecevest” kan je selecteren, maar als je wil toevoegen aan mandje, dan zegt ie uitverkocht. Klopt dat, of is dat een foutje?

Het gaat hem om de Heren / L / Navy

13 december 2018 om 09:06

Helaas was je net te snel Gunter of te laat.

De Navy staat nu wel op uitverkocht. Alleen de black is nog beschikbaar.

Groet,

Jelle

13 december 2018 om 09:43
exGL Gebruiker
13 december 2018 om 09:53
exGL Gebruiker

oh laat maar zitten, niet in mijn maat.

13 december 2018 om 10:22
marleenn@hotmail.be Gebruiker

Ik was op zoek naar een warme jongensjas ( of skijas) met duidelijke reflecterende stroken. ( voor het fietsen ) Ik zie enkel 1 jas met reflecterende details. Zijn er nog andere?

Mvg,

Marleen

13 december 2018 om 11:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Marleen,

Ik zie verder ook geen jas met reflecterende stroken in deze sale.

13 december 2018 om 10:44
marnixakker Gebruiker

Goedemorgen,

Hoe valt de “anders’ jas? Ben ongeveer 1.87 lang

Dank

13 december 2018 om 11:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marnixakker,

We hebben een maattabel gevonden. Voor de maattabel klik hier

13 december 2018 om 10:50
Koenings Gebruiker

Beste,

Is de Aldwick Gore-Tex Jas geschikt voor winterweer, is deze jas gevoerd?  Ik las online een review waar men zegt: ‘perfect te dragen in de late lente als begin herfst’.

Mvg,

Bjorn

13 december 2018 om 11:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Koenings,

Goretex is de beste waterdichte en ademende membraan dus geschikt voor winter neerslag.
Echter is deze niet echt gevoerd maar heeft een dunne poly/ katoenen lining (65/35)
Dus wordt normaal als shell gebruikt in combinatie met fleece/ trui/ dons

13 december 2018 om 11:26
S. Veldheer Gebruiker

2 weken terug de Solid Tjes jas besteld en deze was na enkele dagen al binnen. Fijne basis jas van prima kwaliteit voor deze scherpe prijs en draagt fijn. Of de jas voldoende bescherming biedt wanneer het echt stevig koud wordt daar twijfel ik enigszins aan maar tot nu prima. Erg praktisch is dat de jas 2 binnenzakken heeft. Ben er blij mee!

13 december 2018 om 20:05
mgreep Gebruiker

Damesjas MJ 1808
Inmiddels al 18x aangegeven dat Ibood onterecht meldt dat deze jas van 100% leer is. De jas is van 50% leer en 50% stof (katoen ofzo). De rug en de helft van de mouwen is niet van leer. Ook kloppen de foto’s niet. Het detail op de rug is op de jas niet aanwezig. Ibood wanneer passen jullie de specificaties nu eens aan!?

14 december 2018 om 08:46

Ik ga het dan voor de 19e keer doorgeven mgreep.

Dank je wel.

Groet,

Jelle

14 december 2018 om 09:55
Sulu Gebruiker

Helly Hansen Chill Parka

kan daarvan de capuchon eraf?

14 december 2018 om 10:05

Nee, helaas zit deze vast Sulu.

Groet,

Jelle

14 december 2018 om 18:49
Myrandavanesch Gebruiker

Damesjas MJ 1820

Ik begrijp de maattabel niet. Als Bottom bv 46 is, is de totale wijdte van de jas dan 2* 46 = 92 cm? Dat lijkt mij zo weinig. Ik heb normaal een vrij normale maat 38-40. Wat kan ik dan het beste bestellen een M of een L. De wijdte lijkt mij erg smal terwijl daarentegen de mouwlengte weer behoorlijk lang lijkt. Heeft iemand ervaring met deze jas. Vallen ze groot of klein?

15 december 2018 om 06:48
Tafke Gebruiker

Eerder klein is slimfit, mijn vrouw heeft normaal medium maar dat was te klein, helaas moeten terugsturen

15 december 2018 om 10:16
Spelleke Gebruiker

ik heb zo’n vest gekocht en heb er goed spijt van… echt een dun flodderding, nog geen €5,- waard, iets voor op een rommelmarkt

15 december 2018 om 10:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Spelleke,

Over welke vest gaat dit?

15 december 2018 om 19:16
bbarendse Gebruiker

@ Moderator:

Recent een G-Star jas besteld voor Eur. 249,95. Deze is vorige week geleverd. Nu wordt de identieke jas voor Eur. 219,95 aangeboden…. Ik heb hierover contact gehad met klantenservice en die wilde het slechts compenseren met een voucher t.w.v. 10,-. Is dit echt het soort service dat jullie aan trouwe klanten geven…?

Het geleverde produkt is binnen de zichttermijn, dus ik kan hem ook gewoon retour zenden en een nieuwe bestellen voorf het lagere bedrag, maar dit lijkt erg omslachtig en zonde van de extra tijd en kosten die hierin gaan zitten volgens mij. Graag jullie reactie en een nette oplossing

15 december 2018 om 23:22
Moderator Paul Moderator

Als moderator heb ik geen invloed op de compensatie die je is geboden. Wanneer je daar niet mee eens bent, kun je dat het beste in een reactie aan de klantenservice laten weten.

Je kunt er voor kiezen om de ontvangen jas te retourneren en opnieuw te bestellen voor de lagere prijs. Hou er dan wel rekening mee dat de kosten van het retourneren voor eigen rekening zijn, waardoor het prijsverschil per saldo minder groot is.

18 december 2018 om 16:49
binstephane Gebruiker

Levering vandaag tussen 12h15 en 16h15 en nog niemand gezien…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.