7 november 2018 om 00:00
iBOOD

Op=Op Vaude Outdoor

Op=Op Vaude Outdoor
Hop met de beentjes!

Nu de bladeren aan de bomen zo mooi verkleuren, worden wij verleid om naar buiten te gaan, om in beweging te komen! Lekker wandelen in de natuur! Of een weekendje weg. Maar uiteraard wel met enige voorbereiding, en daar is deze Flash Sale met artikelen van Vaude voor.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

7 november 2018 om 06:12
Filides12 Gebruiker

Betreffende de vaude skarvan 2 jas: zoals ik vroeger reeds aanhaalde op dit forum: de waterdichtheid is slechts 10.000 ipv 15.000 mm, wat in de bergen een groot verschil kan betekenen.

Ik begrijp niet dat deze fout nog steeds niet verbeterd is in de specificaties? Moedwilligheid?

Beantwoorden

7 november 2018 om 08:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Filider12,

Bedankt voor de aanvullende informatie, ik ga het even doorgeven zodat dit nagekeken kan worden. Dit zal zeker niet moedwillig gebeurt zijn.

Beantwoorden

7 november 2018 om 08:35
sknoops Gebruiker

Op de website van Vaude staat het volgende:

Ceplex Green is a top-quality membrane – permanently waterproof, highly breathable and windproof.  It has a min. water column of 15,000 m (JIS L 1092 B). Ceplex Green does not contain PTFE (polytetrafluoroethylene) and replaces currently oil-based PU (polyurethane) with a minimum of 15% renewable or recycled raw materials. This provides significant benefits in terms of energy and resource consumption. Find out more about Ceplex Green.

Zie: https://www.vaude.com/en-BE/Products/Clothing/Jackets/Men-s-Skarvan-2-5L/3L-Jacket?number=407990105400

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:56
gijsvc Gebruiker

Ik vind nergens een andere beschrijving van de jas. Wel een 2,5/3 versie, is dat dezelfde jas  en zo niet, wat zijn dan de verschillen?

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:46
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag gijsvc,

Over welke jas gaat je vraag?

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:58
gijsvc Gebruiker

De Skarvan.

Beantwoorden

8 november 2018 om 13:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het model waar het om gaat is de Vaude Men’s Skarvan 2,5L / 3L.

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:44
oklih Gebruiker

Als de maat niet goed blijkt te zijn kan de jas dan terug gestuurd worden?

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond oklih,

Je hebt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je de jas kunt retourneren. Houdt er wel rekening mee dat de kosten van het retour sturen voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

8 november 2018 om 12:03
Roelvali Gebruiker

Ik ste vast dat de matentabel voor Escape Pro jas de binnenbeenlengte aangeeft en niet de arm/mouwlengte. Kunnen jullie de juiste info bezorgen aub. Thx!

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:31
eva864 Gebruiker

Dat is gewoon een algemene maattabel van Vaude, waarbij je voor bovenkleding enkel naar de afmetingen borstomvang, tailleomvang en heupomvang moet kijken. Mouwlengte wordt heel vaak niet gegeven in maattabellen.

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:01
hansluyten Gebruiker

Ivm deze aanbieding:

Vaude Kabru Light Herenjack II
Wat als de maat die ik mij gewoonlijk past, toch niet zou passen? Mag ik deze dan terugsturen en wie betaald de verzendkosten en hoeveel zouden die dan bedragen?

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:32
eva864 Gebruiker

Kijk hierboven eens of het antwoord nog niet gegeven werd…

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je hebt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je de jas kunt retourneren. In deze 14 dagen mag je de jas wel passen, maar niet echt gebruiken. Houd er wel rekening mee dat de kosten van het retour sturen voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

9 november 2018 om 07:50
maikelvandelaar Gebruiker

Houd er ook rekening mee dat je geen andere maat meer kunt bestellen! Door de late levertijden is het product niet meer te bestellen. Blijft voor mij een groot manco bij deze site. Maattabellen kloppen niet altijd en dan bestel je de verkeerde maat en dan is het enige wat je kunt doen het product terugsturen voor eigen rekening….

Beantwoorden

9 november 2018 om 06:37
NiTroX17 Gebruiker

Vaude Escape Pro Jas

Welke kleur is die voor mannen?

Bij women staat blue en red bij.

Mvg.

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen NiTroX17,

Voor de mannen is de kleur rood.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.