1 november 2018 om 00:00
iBOOD

Op=Op Columbia Outdoor

Op=Op Columbia Outdoor
Met z'n allen naar buiten!

De herfst is (nu echt) aangebroken! Kriebelt het bij jou ook om je wandelschoenen aan te trekken en op outdooravontuur te trekken? Zin in een mountainbiketocht met vrienden? Dan helpt Columbia je bij het samenstellen van de ideale outdooroutfit!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

1 november 2018 om 06:29
klokje1.1 Gebruiker

Zijn er ook damesmaatartikelen en damesmaten?

Beantwoorden

1 november 2018 om 07:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen klokje1.1,

Ik zie alleen maar mannen maattabellen staan, dus vermoed dat het voornamelijk mannen kleding is. Voor de zekerheid vraag ik het nog even na.

Beantwoorden

1 november 2018 om 08:20
MyriamB Gebruiker

Inderdaad, ik vind ook dat er heel weinig outdoor- en sport items voor dames worden aangeboden.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:30
Moderator Niek Moderator

Helaas deze keer geen dames artikelen in deze sale.

Beantwoorden

3 november 2018 om 13:05
Schredder Gebruiker

Bij de Columbia Adventure Rugzak | 30 L moet er een filmpje zijn (zie specificaties) maar ik zie het filmpje niet.

Beantwoorden

3 november 2018 om 13:28
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Schredder,

Zit je toevallig op de app? Op de website staat hij er wel bij. Voor de video klik hier

Beantwoorden

4 november 2018 om 00:05
Schredder Gebruiker

App idd (what else ;)). Dank voor de link.

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:36
Moderator Niek Moderator

In de app wordt hij inderdaad niet altijd getoond helaas.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.