30 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Knog Fietsproducten

Knog Fietsproducten
Nieuwe fietstechnologie

Een koplamp waar je ook je telefoon aan kan opladen? Dat is functionele technologie. Wij slijten per slot van rekening aardig wat uurtjes per jaar op onze stalen ros. Check snel deze Flash Sale voor je nieuwe fietsproducten.

30 oktober 2018 om 01:20
kapel5 Gebruiker

Bij de KNOG blinder heeft men het over “Met siliconen mount (meegeleverd voor beide lampen) “. Bedoelt men hiermee voor en achterlicht. Op de foto staat  alleen het achterlicht .

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kapel5,

Scherp opgemerkt. Ik vraag even na wat hiermee bedoeld wordt of dat het een foutje in de tekst is.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:20
Moderator Niek Moderator

De tekst is inmiddels aangepast, bedankt voor je alertheid :-)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 06:58
Ebbo Ruiter Gebruiker

Hebben één of meerdere modellen van deze koplampen goedkeuring voor gebruik op de opbergbaar weg volgens het Duitse StvzO? Ik lees “een elliptische lichtbundel” wat mij doet vrezen dat het hier om een paar verblind-items gaat zonder horizontale afscheidingslijn.

Mocht ik me vergissen, dan ben ik zeer geïnteresseerd.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ebbo Ruiter,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:22
Moderator Niek Moderator

Ze hebben helaas geen goedkeuring voor gebruik op de openbare weg in Duitsland.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 21:37
Ebbo Ruiter Gebruiker

Dank je voor het navragen!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:32
wvsever Gebruiker

Is de blinder mini dot de rear light versie? https://www.knog.com.au/blinder-mini-dot-rear-light.html

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is inderdaad de Knog Mini Dot Rearlight.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:11
ebergsma1 Gebruiker

over de ‘Knog Mini Dot Rearlight’: zitten deze vast aan je fiets, en kan je ze ook op je fiets laten zitten als hij buiten geparkeerd is?

of is het toch mogelijk / beter om ze er af te halen bij het parkeren. ik zoek iets wat ik gewoon kan laten zitten.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:23

Hoi erbergsma1,

Deze kun je inderdaad aan je fiets vast monteren, aan de zadelpen.

Bedoel je met jouw andere vraag of hij bestand is tegen alle weersinvloeden? Of of hij gemakkelijk los te klikken (en dus te stelen) is?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:10
Larrrrs Gebruiker

De sloten hebben géén ART keuring (meer), lijkt me niet dat je ze zo mag aanprijzen.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:04

Dit slot heeft inderdaad geen ART certificaat. We hebben onze deal direct aangepast. Excuus voor het misverstand!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:58
ShuttleX Gebruiker

ja lekker, dat was wel het koopargument voor mij… Controleer eerst eens wat jullie aanbieden!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:55
ShuttleX Gebruiker

Verwachte verzenddatum: 13 november 2018 maar in de bevestigingsmail

Verwachte verzending

26 november 2018

Ik voel weer een “we zijn je niet vergeten” of dat de zending nog niet verstuurd kan worden omdat het nog niet in het magazijn is aangekomen…mail aankomen

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:59

Hoi ShuttleX,

Ik heb even meegekeken. In jouw bestelling zitten ook artikelen uit de Sabatier Flash Sale. Deze hebben inderdaad een verwachte verzenddatum van 26 november 2018. Omdat je niet gekozen hebt voor een deelverzending worden alle producten uit jouw bestelling op hetzelfde moment verzonden. In dit geval dus naar verwachting op 26 november 2018.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 14:05
ShuttleX Gebruiker

Dank Bas, had al een vermoeden. Maar is het niet raar dat je spullen op de site zet die pas bijna een maand later in de uitlevering gaan. Ik ben bekend met de ibood verzendmethode maar dat er zoveel tijd tussen zit had ik niet verwacht..

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 14:15

Deze messen kunnen inderdaad pas over een kleine maand verzonden worden. Door diverse omstandigheden kunnen ze niet zo vlot naar ons distributiecentrum getransporteerd worden als dit normaal gebeurt.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 15:58
Jenzn Gebruiker

Ben sinds vorige week in het bezit van Knog Pwr Rider en ik ben best tevreden. Meer dan fel genoeg op de hoogste stand, dat is zeker. Vorige week €44 betaald en laten komen uit Verenigd Koninkrijk. Twijfel of ik nog een pwr rider bestel of direct de grote broer.

Let wel, dit is een licht dat je best redelijk naar de grond richt om anderen niet te verblinden. Gebeurt me iets te vaak dat mensen met sterke verlichting me verblinden.

Ik las trouwens ook een review over iemand die niet al te lovend was over het schroefje van van de pwr Rider, die kwam los na een maand, licht viel en brak. Best dus af en toe eens controleren.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 18:18
BelgianTriple Gebruiker

Zijn jullie zeker dat d helm bevestiging erbij zit?

Standaard wordt die niet meegeleverde

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 19:30
rondejong Gebruiker

Ik heb de Knog Pwr Road (voor de volle mep…..) en daar zit de helmbevestiging wel bij. Overigens een prima lamp, maar, zoals Jenzn ook al schreef, richt hem wel een beetje naar beneden anders maak je zeker geen vrienden bij je tegenliggers.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 21:31
Moderator Niek Moderator

Goedenavond BelgianTriple,

Het staat wel in de specificaties vermeld dat hij erbij geleverd wordt.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 08:12
Jenzn Gebruiker

Negeer mijn positieve review van hierboven… Gisteren van een salontafeltje gerold (+-40cm hoog) en werkt niet meer. Van een product dat je niet aan je fiets laat hangen en dat dus geregeld eens in en uit je zakken gaat verwacht ik toch wel dat het tegen een stootje kan.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 20:21
harcorn Gebruiker

Welk type slot is ditvan Knog? De foto lijkt op de Bouncwr maar die is volgens info op internet kleiner en lichyer dan de  hier vermelde gegevens

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 21:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond harcorn,

Dit vraag ik morgen even voor je na.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen harcorn,

Dit is de Knog Bouncer U-lock.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.