31 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Michaelis overhemden

Michaelis overhemden
You can leave your shirt on

Een overhemd hoort thuis in de garderobe van elke man. Maar vaak vindt deze man het strijken van een overhemd minder leuk. Daarom heeft Michaelis non iron overhemden. Wie wil die nou niet? In deze Flash Sale heb je een ruime keuze aan katoenen overhemden, allemaal met een casual slim fit.

31 oktober 2018 om 07:53
tomverbinnen Gebruiker

Goedemorgen.  Zijn de 2 modellen longsleeve effectief mouwlengte 7 zoals in de maattabel aangegeven? Staat niet vermeld in de specificaties.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 08:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tomverbinnen,

Ik ga er wel vanuit want er wordt wel naar verwezen, maar zal het voor de zekerheid nog even navragen.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 10:25
Moderator Niek Moderator

Die zijn inderdaad mouwlengte 7.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 11:58
Tleilaxx Gebruiker

Hallo, zijn de overhemden uit de flashsale ook Non-Iron?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 12:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt helemaal, Tleilaxx. De strijkbout en -plank kunnen de kast in :-)

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:30
Jrijfers Gebruiker

Het lukt me niet om de long sleeve overhemden te selecteren in maart 43. Zijn ze uitverkocht?

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:39

Maat 43 is inderdaad uitverkocht bij beide long sleeve overhemden.

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:33
hdeboeck Gebruiker

Foto’s van de modellen komen meermaals niet overeen met het hemd in kwestie (bvb. hemd met kubusmotief terwijl model een effen hemd aan heeft).

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:43
hdeboeck Gebruiker

Excuses, ik had niet ingezoomd – ik denk dat het toch klopt.

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:44

Ik begon al bijna te twijfelen inderdaad, hdeboeck :-). Als je inzoomt zie je inderdaad dat het patroon gewoon aanwezig is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.