16 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Op=Op Lacoste

Op=Op Lacoste
Iconisch topmerk

Lacoste, wie kent het niet? Hét merk van René Lacoste, met 8 Grand Slams op zak één van de grootste tennisspelers ooit in Frankrijk. Onlosmakelijk verbonden met de iconische groene krokodil, de bijnaam van deze beroemde tennisser, die je op elk kledingstuk terugvindt. In deze Flash Sale vind je verschillende fijne kledingstukken van dit topmerk voor mannen en vrouwen.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

17 oktober 2018 om 00:16
PeterVB02 Gebruiker

Wat is het verschil tussen deze polo en de duurdere versies?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 00:26
Moderator Niek Moderator

Goedenacht PeterVB02,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen PeterVB02,

Het verschil zit hem vooral in de afwerking en de kleine details van de polo’s. Bijvoorbeeld een streepje in de kraag of een mouw die mooi aansluit op de arm.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 00:59
Wizler Gebruiker

De typen die genoemd worden in de plaatjes komen niet overeen met de typen die je kunt selecteren?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 01:09
Wizler Gebruiker

Laat maar; ik ben scheel :)

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wizler,

Op dat tijdstip ben je natuurlijk niet meer zo scherp ;-)

Beantwoorden

1 november 2018 om 20:12
Selachii Gebruiker

22 Oktober is gekomen en gegaan, enige update voor een nieuwe verwachte verzenddatum? Ik heb geen haast maar ben wel nieuwsgierig :)

Beantwoorden

1 november 2018 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Er is mij geen vertraging bekend voor de Lacoste deals. Heb je tegelijkertijd ook andere producten aangeschaft in dezelfde bestelling? Ik zal de klantenservicevragen om het morgen voor je na te kijken.

Beantwoorden

2 november 2018 om 13:53
Selachii Gebruiker

Hi Paul,

Ja nu je het zegt, het is besteld samen met een Philips Disney prinsessen lamp. Tevens verzend datum 22 Oktober :)

Beantwoorden

2 november 2018 om 14:28
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Selachii, 

We hebben je vandaag per email geïnformeerd over jouw bestelling. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.