10 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Op=Op Kleding

Op=Op Kleding
Shop 'till you drop

We hebben weer een hele rits met kleding voor super kleine prijsjes! Dus, moet jouw kledingkast weer aangevuld worden? Sla dan snel je slag!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

10 oktober 2018 om 10:07
QuestionRalph Gebruiker

Goede morgen,

Er staat dat Helly Hansen Crew Zeiljas waterdicht is weet u de waterkolom van deze jas?

Daarnaast is deze jas geschikt als winterjas?

Zelfde vraag voor Winterjas Solden van Nebulus

Alvast bedankt!

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 10:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen QuestionRalph,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:19
QuestionRalph Gebruiker

Bedankt voor het navragen!

Is er al meer bekend zodat ik mijn bestelling kan plaatsen?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:42
Moderator Niek Moderator

We hebben reactie van de leverancier. Helly Hansen geeft geen waterkolom meer aan. De jassen zijn voorzien van Helly Tech protection. Dit houdt in dat ze volledig water- en winddicht en ademend zijn. Geschikt voor alle situaties en weersomstandigheden waarbij bescherming tegen de elementen nodig is

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 15:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zojuist nog een extra aanvulling ontvangen vanuit de leverancier. De jas van HH is te vergelijken met een waterkolom van 10.000mm.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 13:56
PaulineGoddijn Gebruiker

Hi,

In het voorste tabblad van de Vaude II shell Jack staat dat het Jack waterdicht is. Bij de specificaties staat echter dat het waterafstotend is. Nogal een verschil!

Wat is het nu?

Groetjes, Pauline

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 14:31
Moderator Jelle Moderator

Ik heb de vraag even doorgestuurd Pauline.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 15:38
Moderator Jelle Moderator

Ik kom op verschillende sites verschillende informatie tegen. Ik kan helaas geen duidelijk antwoord geven of het nu waterafstotend of waterdicht is.

Sorry.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 15:41
PaulineGoddijn Gebruiker

Dank je!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:44
hstoker Gebruiker

Hoe moet ik de maattabel van de paul parker blazer interpreteren? Bij de maat M staat bij chest 52, als ik dat bij mezelf meet kom ik op 103 cm… gaat dat passen?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:25

Dit betreft de naad-tot-naad maat. Dus deze kun je vermenigvuldigen om te komen tot de rondom-maat.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:52
fredje2 Gebruiker

Bij het Puma sportshirt in verschillende modellen van  € 6.95 kan ik alleen maar de maat invullen en niet het model. Doe ik iets verkeerd of is er nog maar 1 model leverbaar en welke is dat dan ?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:19

Hier gaat inderdaad technisch iets niet helemaal goed. Om dit op te lossen hebben we voor nu de deal offline gehaald. Als we dit opgelost krijgen dan plaatsen we hem uiteraard weer online.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 22:39
mgreep Gebruiker

Voor iedereen die een teleurstelling wil voorkomen, bij de Mangotti Damesjas MJ 1808 staat bij de specificaties 100% lamsleer, maar de jas is helemaal niet 100% leer. Hij is minder dan 50% leer en meer dan 50% stof. Had het vorige keer ook al gemeld maar kennelijk is dat niet voldoende om toch de tekst bij de specificaties aan te passen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 22:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mgreep,

Bedankt voor je alertheid! Ik geef het even door zodat het nagekeken kan worden.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 06:55
Thijsss Gebruiker

Is de Robey Player Jas een winterjas ?

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 08:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Thijsss,

Deze jas kun je zeker als winterjas gebruiken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.