9 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Helly Hansen Winter

Helly Hansen Winter
De koning van de winterkleding

Als de pepernoten al in de winkel liggen en de eerste kersthitjes al op de radio zijn, dan mogen we ook al gaan kijken naar een nieuw wintersportoutfit toch?

Wij hebben het beste materiaal voor jou, van Helly Hansen. Als Mariah Carey de koningin van de kersthitjes is, is Helly Hansen de koning van de winterkleding.

9 oktober 2018 om 07:17
HVANH Gebruiker

Is er een type handschoen bij waarbij de voering uitneembaar is?

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 08:42
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen HVANH,

Ik heb je vraag even doorgestuurd.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:39

Goedemorgen HVANH,

Er zit deze keer geen exemplaar bij waar de voering er uit te halen is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 08:04
Ramon1989 Gebruiker

Bij de HH Comfort Light Set | Heren,  kan ik dit nu zien als een soort van thermo kleding? Wat ik onder me snowboard outfit kan doen en wat me warmhoud.  ik neem aan van wel aangezien dit de winter afdeling is.. maar bij de beschrijving is weinig moeite gedaan en staat alleen vocht en warmte regulerend.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ramon1989,

Het is inderdaad een thermo set.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 08:19
mathijsm Gebruiker

Is er ook een maattabel beschikbaar van de  Helly Hansen Ullr Sogn Handschoenen?

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 08:43

Goedemorgen mathijsm,

Ik heb je vraag even doorgestuurd.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 10:53
prindt Gebruiker

Is hier al een antwoord op? Ik ben hier ook zeer benieuwd naar!

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 21:44
wgboersma Gebruiker

is de maattabel al bekend. Ik twijfel tussen L en XL

W.Boersma

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 21:54
Moderator Niek Moderator

Goedenavond,

We hebben helaas nog geen reactie gekregen. Zodra er een maattabel beschikbaar is, dan plaatsen we die hier meteen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 22:21
wgboersma Gebruiker

wanneer weet u dat? Straks is de advertentie verlopen. Ik wil ook wel 2 paar bestellen L en XL, als ik  dan maar 1 paar kosteloos (dus zonder verzendkosten) kan ruilen.

W.Boersma

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 22:45
Moderator Niek Moderator

Goedenavond W. Boersma,

Ik heb er toch nog een kunnen vinden. Klik hier voor de maattabel

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:13
Timtim_050 Gebruiker

Bij de HH lifa active set zie je op de 1e afbeelding een (thermo???) Shirt zonder rits, vervolgens zie je als je verder scrollt een afbeelding van een gast met een (thermo???) Shirt aan MET rits.

Is deze set dus als thermo? En is het met of zonder rits?

Mvg,

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Timtim_050,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 19:17

Helaas nog geen antwoord Timtim,

Je zou de bestelling vast kunnen doen en mocht het antwoord u bevallen de bestelling door laten gaan, anders kunt u hem kosteloos annuleren.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 01:08
Timtim_050 Gebruiker

Ik wacht rustig op antwoord

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 10:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Timtim_050,

Het is inderdaad een thermo set. De vraag over de rits staat nog uit.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het is het model zonder de rits! De andere afbeelding hebben we zojuist verwijderd.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 13:15
Timtim_050 Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 22:34
Spikehair74 Gebruiker

De Alpha 3.0 jacket, is dat de 3.0 of 2.0? Er staat in de titel 3.0 en in de tekst 2.0.

Ook ben ik benieuwd als dit de 3.0 is, of dit de versie is met de geintegreerde brillendoek in de buiten borstzak.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 22:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Spikehair74,

Dit vraag ik morgen even voor je na.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 12:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Spikehair74,

Het is inderdaad de 3.0

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 16:28
Spikehair74 Gebruiker

Hoi, de vraag bestond ook nog uit een 2de gedeelte. Van de 3.0 zijn er 2 versies gemaakt. De nieuwste versie van de 3.0 heeft in het linkerborstzak een isolatielaag, waardoor je smartphone niet erg koud wordt en de batterij langzamer leegloopt. Ook heeft de nieuwste versie een brillendoekje aan een touwtje, waarmee je je googles kan schoonmaken. 
Ik zou graag willen weten of dat deze versie is.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 16:36

Hi Spikehair,

Dat hebben we inderdaad even gemist.

Ik ga dit voor je proberen te verifiëren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 08:22
Bastiaan547 Gebruiker

Die ski kousen,reiken die tot aan mijn knieen?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bastiaan547,

Dit heb ik niet kunnen achterhalen dus vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 08:36

Helaas hebben we hier geen antwoord op kunnen vinden Bastiaan.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:20
hutch21 Gebruiker

Enige kans dat het Helly Hansen Alpha 3.0 jack ook in S geleverd kan worden? Deze staat er helaas niet bij.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hutch21,

Dan is die helaas niet (meer) beschikbaar.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 18:23
cwilders Gebruiker

Sorry, kan het niet laten. Mechanische (?) ventilatieritsen in de skibroek … deze keer geen elektrische, hydraulische of andere automatische ritsen? Soms nemen die reclame-medewerkers zichzelf ook niet meer serieus zeg!

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 19:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond cwilders,

Je hebt soms ook mechanische drukknopen ;-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:02
liesbeth.debrael Gebruiker

Hallo, ik ben reeds in het bezit van de skibroek “W legendary”. Ik ben daar heel tevreden van. Wat is het verschil met de “HH Legendary Skibroek | Dames”. Of staat de W voor woman en gaat dit over hetzelfde model. Alvast bedankt voor de info!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:30

Ik vermoed inderdaad dat de W gewoon voor woman staat.

Op de HH website maken ze onderscheid tussen de gewone (mannen), de W (vrouwen) en JR (kinderen).

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 12:04
liesbeth.debrael Gebruiker

Dus het gaat over hetzelfde model? Want jullie benaming is anders…

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 20:26
Moderator Niek Moderator

Dan zal het inderdaad om hetzelfde model gaan en is hij hier vertaald naar dames.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:10
christiaan92 Gebruiker

Misschien een domme vraag hoor, maar wat is het verschil tussen een ski- en een snowboardbroek? Ik vind de skibroek er goed uitzien maar sta voornamelijk op een snowboard. Kan het kwaad om een skibroek te dragen als snowboarder of is dat allemaal marketingpraat?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:31

Op deze website kun je meer informatie vinden over het verschil tussen een ski- en snowboard broek. Zie ook onderstaande citaat:

Een snowboard broek lijkt in veel opzichten op een skibroek, maar toch zijn er een aantal belangrijke verschillen. Snowboardbroeken zijn vaak een stuk wijder dan skibroeken. Naast het feit dat de baggy uitstraling van de snowboard broek bij het image van snowboarders past, geven de wijde broekspijpen ook meer bewegingsvrijheid dan de dunne pijpen van een skibroek. Zeker in het funpark is het belangrijk dat je niet wordt belemmerd door een te strakke broek. Als je een snowboard broek gaat passen is het van belang dat deze niet knelt in het kruis. Neem een grotere maat als dat wel het geval is. Snowboarders zitten vaker in de sneeuw dan skiërs, om bijvoorbeeld het snowboard vast te maken. Daarnaast val je bij het snowboarden vaak op je knieën of billen, terwijl je bij het skiën eerder op je heupen valt. Snowboardbroeken hebben daarom vaak verstevigde stukken op de knieën en billen, terwijl skibroeken hier geen versteviging nodig hebben. Een skibroek geeft daarom niet voldoende extra bescherming voor het snowboarden. Mocht je geen speciale snowboard broek willen kopen, dan is de skibroek uiteraard een optie. Draag de skibroek dan in combinatie met losse kniebeschermers of een bumppant, zodat je lichaam toch voldoende wordt beschermd tijdens het snowboarden. Snowboarden in een spijkerbroek, trainingsbroek of dunne joggingbroek is niet aan te raden. Deze broeken zijn niet waterdicht, waardoor de sneeuw in de broek zal trekken en zelfs kan bevriezen. Je lichaam wordt dan te koud om nog comfortabel te kunnen snowboarden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.