21 september 2018 om 00:00
iBOOD

Falcon Winterjassen

Falcon Winterjassen
Sportief en avontuurlijk

De Falcon winterjassen in deze Flash Sale zijn stuk voor stuk blijvers. Met één van deze jassen ben jij helemaal klaar voor de herfst/winter. Met een jas van Falcon heb je ondanks het weer nog steeds zin om naar buiten te gaan!

21 september 2018 om 09:15
lourens95 Gebruiker

Goedemorgen,

hoe zit het met het eventueel retourneren van de jas, mocht hij niet lekker zitten o.i.d.?

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lourens,

Je hebt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze periode kun je de jas retourneren. Houd er wel rekening mee dat de kosten van het terugsturen voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

22 september 2018 om 09:23
mdrongelen Gebruiker

Is dit echt een skijack voor temperaturen ver onder nul ? En zweet ik er niet uit bij 5-10graden buitentemp?

Of terwijl een winterjas voor NL

Beantwoorden

22 september 2018 om 14:43
Moderator Jelle Moderator

Beste mdrongelen,

Ik kan helaas niet meer vinden over deze jas dan wat in de beschrijving staat. Als het echt een ski-jas is zou ik het denk ik afraden bij 5-10 graden buiten. Het is ook een beetje afhankelijk van hoe gevoelig je bent voor kou of warmte.

Voor de een is 10 graden nog goed te ander, de ander loopt al te bibberen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

24 september 2018 om 12:27
lourens95 Gebruiker

Goedemorgen,

is deze jas nog te bestellen?

Beantwoorden

24 september 2018 om 13:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lourens95,

Deze deals zijn helaas al afgelopen en kun je dus niet meer bestellen. Je kunt wel de inkopers tippen en wie weet komen ze nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.