18 september 2018 om 00:00
iBOOD

MKBM Sportfashion

MKBM Sportfashion
My Killerbody Motivation

Dat is waar MKBM voor staat. Fajah Lourens inspireert met haar merk vele mensen om weer back in shape te komen. Dat doet ze niet alleen met haar kledinglijn, maar ook met boeken, trainingsvideo's en adviezen.

In deze Flash Sale bieden we haar hoogwaardige sportkleding aan. Met deze kleding ben jij klaar om vol goede moed de sportschool in te duiken! Geen excuses en gaan met die banaan!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

18 september 2018 om 05:53
MariskavanEersel Gebruiker

En wanneer ongeveer kan ik dan MKB verwachten? ;)

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MariskavanEersel,

Die wordt deze keer helaas niet meegeleverd ;-)

Beantwoorden

18 september 2018 om 09:56
MariskavanEersel Gebruiker

Balen zeg! Vandaar de M van motivatie ;)

Ga ik die even zelf zoeken. Fijne dag!

Beantwoorden

18 september 2018 om 09:09
cervelop Gebruiker

Goedemorgen,

Enig idee voor de juiste maat van de herenshorts?

Beantwoorden

18 september 2018 om 09:16
Moderator Jelle Moderator

Ik ga even vragen of er een maattabel beschikbaar is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 september 2018 om 09:33
Moderator Jelle Moderator

Helaas is er geen maattabel beschikbaar.

Je kan gewoon je standaard maat bestellen en desnoods een maat groter, mocht het tegen vallen dan kan je er 1 terug sturen (de verzendkosten zijn dan wel voor jou).

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.