19 augustus 2015 om 00:01
iBOOD

Tassen

Tassen
Voor elk avontuur!

Of je nou een wandelaar, hiker, biker, klimmer, kampeerder, hondenuitlater, multitaskende moeder of die-hard backpacker bent of gewoon elke dag tussen huis en werk reist, en of je avontuur nu ver of dichtbij is: in deze Flash Sale vind je de juiste tas!

19 augustus 2015 om 00:08
hackwerk Gebruiker

Ik zoek toevallig net een rugzak die waterdicht/waterafstotend is (uit zichzelf of met een meegeleverd hoes) voor op de scooter (korte tot medium stadsritjes).

Daarnaast de eis dat er sowieso een ruime 15 inch laptop in past of de wens dat er zelfs een 17 inch in kan.

Tot slot (als pre) natuurlijk goeie ritsen en kwaliteit, waaronder veel (interne) vakjes/vakken zoals wellicht een padded laptop beschermvak en/of hard zonnebrilvak en/of geheim documentvak en/of telefoonvak met draadgat en/of gat voor drinkslang etc.

Voldoet een van deze rugzakken?? Andere suggesties?! Ik heb inmiddels al 40 tabbladen open met ruim 10 merken :/

19 augustus 2015 om 00:11
hackwerk Gebruiker

PS. Het doelgebruik van mn gewenste rugzak is als ICT-er, dus veel electronica, draden, kabels, pennen, kleine troep en soms apparaten etc.

19 augustus 2015 om 07:20
Freshfield1969 Gebruiker

Kan iemand mij vertellen wat het gewicht is van de 90l Duffel van Dare2B ? Ik kan het tot nu toe nergens vinden.

19 augustus 2015 om 07:32
Zuma_NL Gebruiker

De Dare2B duffel is niet 100% waterdicht. De naden zijn niet gelast of gesealed. Maw deze gaan lekken als deze langdurig worden blootgesteld aan vocht.

19 augustus 2015 om 07:40
tessa0k Gebruiker

Weet iemand in hoeverre de Hydrotech echt waterdicht is? Zijn ze geschikt om mee het water op te nemen met risico van in het water vallen? Ik zoek een rugzak die ik achterop m’n kayak kan binden, dan krijgen ze sowieso al veel water over zich heen en enkele keer kan de kayak ook omvallen.. Is deze tas daar geschikt voor of is het meer waterdicht als in het kan een regenbuitje hebben?

19 augustus 2015 om 14:11
ido_sz Gebruiker

Kan iemand me vertellen wat de afmetingen van de Regatta Hydrotech 35 zijn? Bij de 25 staan ze bij de specificaties, bij de 35 ontbreken ze echter.

20 augustus 2015 om 04:52
lionintheusa Gebruiker

De Hydrotech 25 en 35L zijn hier in ieder geval (ietsje) goedkoper: lhttp://www.karstentravelstore.nl/catalogsearch/result/?cat=0&q=Hydrotech €18,75 / €21,25 + €3,95 verzendkosten.

21 augustus 2015 om 09:56
macjap Gebruiker

De rolltop gekocht tijdens een vorige iBood-aanbieding. Leuke tas, maar valt ook tegen: de riempjes zijn niet van leer, de schouderbanden zijn dunnetjes en zijn niet comfortabel als je veel draagt. De opening van de rolltop is van boven vrij smal. Prima tas voor naar het strand of het zwembad. Niet voor boodschappen of schoolboeken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.