12 augustus 2015 om 00:02
iBOOD

Tassen & riemen

Tassen & riemen
FAGUO tassen & riemen

Casual, trendy, stijlvol en verantwoord: deze woorden beschrijven de producten in deze Flash Sale. Bekijk snel de tassen en riemen van dit Franse merk, want ze zijn het echt waard! En een leuke bijkomstigheid: voor elk etas of riem die verkocht wordt, plat FAGUO een boom in Frankrijk.

12 augustus 2015 om 09:54
JanDDeken Gebruiker

Vraagje voor iemand van Ibood:

Ik deed gisteren reeds een bestelling betreffende enkele Thule producten, vandaag zou ik graag 1 of meerdere tassen aanschaffen van deze reeks. Nu wil ik uiteraard geen 3x verzendkosten betalen dus vroeg ik me af of al deze producten samen konden verzonden worden?
Doe ik dat dan zelf? Doen jullie dat voor mij? Of annuleer ik mijn order van Thule van gisteren en begin opnieuw waarbij ik alles tesamen bestel?

(ps ik stuurde ook een mail naar de CS maar aangezien de richttijd daar 5 dagen is, is dat niet geheel nuttig voor deals die voor dan aflopen of uitverkocht zijn)

Alvast bedankt!

12 augustus 2015 om 10:14
Moderator simone_ibood Moderator

Goedemorgen Jan,

We kunnen helaas niet meerdere orders van 1 persoon van meerdere dagen combineren en daar 1 zending van maken. Dus wat je gisteren hebt besteld is al een verwerkte order in ons systeem. 
Wat je vandaag wel kunt doen is meerdere items in je ‘winkelmandje’ toevoegen en in 1 keer bestellen, en dus maar 1 keer verzendkosten betalen. Dit doe je door een product te selecteren en dan vervolgens rechtsbovenin op het oranje knopje ‘Verder Winkelen’ te drukken en dan je bestelling verder aan te vullen met de producten naar keuze.
Ik zie dat Thule nog wel draait vandaag, dus als jou product naar keuze nog beschikbaar is zou je eventueel je huidige bestelling kunnen annuleren in ‘Mijn iBood’ en wij storten dat het betaalde bedrag terug (je wordt hier apart over geinformeerd) en dan opnieuw bestellen in je nieuwe order samen met Faguo producten.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen!

GR, Simone

13 augustus 2015 om 07:09
wbree Gebruiker

voor elke tas of riem die verkocht wordt, plat FAGUO een boom in Frankrijk.”

Da’s ook niet milieuvriendelijk. :-)

13 augustus 2015 om 09:25
Moderator simone_ibood Moderator

he he….gelukkig ben jij wel fris wakker ;-)!

Er wordt natuurlijk geplaNt bij elke aankoop. We hebben het meteen aangepast!

GR, Simone

15 augustus 2015 om 16:31
Mister13 Gebruiker

Lengte van riemen worden meestal aangegeven tot het middelste gat maar deze riemen hebben g3en gat. Hoe zit het dan met de lengte? Totale riem?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.