7 augustus 2015 om 00:01
iBOOD

Gezondheid & Welzijn

Gezondheid & Welzijn
Lekker in je vel met Medisana

Deze Flash Sale bevat allerlei producten van Medisana om je gezondheid te monitoren of je welzijn te bevorderen. Denk daarbij aan producten als: hartslagmeters, massage-apparatuur, bloeddrukmeters, weegschalen, luchtreinigers en meer. Neem gauw een kijkje, want er is niks belangrijker dan je gezondheid en je welzijn

7 augustus 2015 om 06:52
Master-Guy Gebruiker

Wat is de maximale grootte van de band van de Medisana BOB buikspiertrainer?
En hoe lang werkt het apparaat op de 2 AAA batterijen? Of zijn het er nu toch 3? (verhaal en specs verschillen)

7 augustus 2015 om 09:34
Official Product Expert Medisana-expert Official Product Expert

@ Master-Guy, de maximale lengte van de BOB is 110 cm en werkt op 3 batterijen die worden meegeleverd. Hoe lang het apparaat gaat werken op de 3 batterijen kan ik u niet exact zeggen. Dit is sterk afhankelijk welke programma’s worden gebruikt en de tijdsduur van de programma’s.

7 augustus 2015 om 14:12
freesurr Gebruiker

Het is wetenschappelijk bewezen en aangetoond dat dit soort apparaten niet werken!!

Met elektrische stroom kun je spieren inderdaad laten samentrekken, maar deze kleine spiercontracties zijn echter niet voldoende om te kunnen spreken van een training om zodoende resultaat te boeken. Bij verkeerd gebruik kun je er zelfs je huid mee verbranden in plaats van vet…!!

8 augustus 2015 om 09:32
puurpindakaas Gebruiker

Ik neem aan dat je het hebt over de buikspiertrainer. Dat ze werken lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk. Maar ze zijn ook helemaal niet bedoelt om een sixpack te krijgen. De ontwikkeling is ooit gedaan voor revalidatiedoeleinden om de basiskracht weer terug te krijgen in spieren. Wellicht nieuws voor veel mensen maar buikspieren heeft iedereen. En ze zijn behoorlijk sterk ook! Ze worden echter nooit zichtbaar als sixpack tenzij je vetpercentage flink daalt naar circa 12 – 15 procent. Vet raak je echter alleen maar kwijt door een combinatie van gebalanceerd dieet (geen hongerdieet!!!) en aerobische training (hardlopen, wandelen, fietsen).

8 augustus 2015 om 09:13
harenm Gebruiker

Ik wil graag alle gezondheidsgegevens van diverse apparaten in één App op mijn iPhone met elkaar kunnen correleren. Kunnen de gegevens uit de Vitadock App en met name de gegevens uit de weegschaal, uitgewisseld worden met de Gezondheids App van mijn iPhone.

10 augustus 2015 om 12:03

@ harenm, de VitaDock+ app ( de app waarmee u de gegevens kunt synchroniseren naar de cloud ) is compatibel met de Apple Healthkit.

8 augustus 2015 om 10:15
cjtje Gebruiker

Hoe lang gaat de batterij mee van de Mio Alpha2 hartslaghorloge? Is dat dan bij continue hartslagmeting?

9 augustus 2015 om 17:01
cjtje Gebruiker

Is er nog iemand die antwoord kan geven?

10 augustus 2015 om 12:01

@ cjtje, de lihium accu zal bij normaal gebruik ( 1 uur per dag trainingsmodus, 23 uur horlogemodus ) zo’n 20 dagen meegaan. Dan kunt u de Mio Alpha2 weer opladen.

8 augustus 2015 om 10:53
Shivam Gebruiker

De weegschaal kost knipt. Na verzendkosten ben je hier €knip goedkoper uit…

Totaal de moeite niet waard. Dit is gewoon misleiding, doen alsof het ren geweldige aanbieding is..

Edited by: Kris – mijn smalbandtamtamverbinding laat het mij niet toe jouw aangegeven winkels te doorzoeken, dus graag een directe link bij prijsvergelijking aub, dankjewel! Kris

9 augustus 2015 om 09:20
bommetje88 Gebruiker

@medisana-expert kan ik op de mio alpha 2 ook gegevens van fitness apps zoals runkeeper aflezen? Kan ik bijvoorbeeld zaken zoals afstand en snelheid op de mio alpha 2 zien wanneer deze gekoppeld zijn?

10 augustus 2015 om 11:58

@ bommetje88, de gegevens van de MIO Alpha2 kunnen worden gebruikt in bijvoorbeeld runkeeper. De gegevens van bijvoorbeeld runkeeper kunt u niet van de MIO Alpha2 aflezen.

10 augustus 2015 om 00:14
skabaas Gebruiker

Kan dat shiatsu massagekussen ook in de auto?

10 augustus 2015 om 12:05

@ skabaas, inderdaad kan model MC 812 ook in de auto te gebruiken. Er wordt een 12V adapter meegeleverd.

10 augustus 2015 om 19:43
Schoot Gebruiker

Even de site van de medisana shop bekeken en gezien dat de filters voor het luchtzuiveringsapparaat wel 21euro per stuk kosten excl verzendkosten. Dat vind ik toch behoorlijk veel. Daarom had ik toch graag een schatting geweten van de levensduur van zo één filter met een normaal dagelijks gebruik…

10 augustus 2015 om 20:41
s.maes Gebruiker

@medisana-expert

Welk type nekmassage kussen wordt er nu aangeboden?

Boven de beschrijving staat er type “NM 862″, maar bij de productspecificatie staat er type “MNV” (wat een ander type is).

Kunt u aangeven om welk type het hier gaat?

bvd.

11 augustus 2015 om 08:17
HetGezegde Gebruiker

Medisana-expert

Zou graag willen weten in hoe verre de weegschaal compatibel is met de apps van diverse fitness trackers als de Jawbone. In combinatie zou je een beter beeld krijgen van je verbrandde calorieën.

Of is er een app welke dit beiden combineert (voor Android)??

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.