30 juli 2015 om 00:02
iBOOD

McGregor schoenen

McGregor schoenen
De mooiste casual schoenen

Jij kunt deze zomer (en daarna) vast nog wel een paar fijne schoenen gebruiken. Daarom selecteerden wij de mooiste schoenen van McGregor. Ze zijn lekker licht van gewicht, makkelijke te combineren en hebben een prachtige klassieke look. Deze schoenen doen altijd en overal een wonder voor je outfit en maken deze echt af. Geen man die zonder kan!

30 juli 2015 om 00:21
Koensibood Gebruiker
30 juli 2015 om 00:23
Koensibood Gebruiker

20 euro (15%) goedkoper

30 juli 2015 om 06:18
MisterSqueaky Gebruiker

Au… dat is inderdaad wel een beetje pijnlijk.

30 juli 2015 om 14:42
Koensibood Gebruiker

Nu dus niet meer…

30 juli 2015 om 09:44
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hebben jullie daar geprobeerd te bestellen?

Bij de Miles kun je überhaupt geen maat aanklikken en niks in je mandje doen. Bij de Hamilton lijkt alleen maar maat 44 beschikbaar, maar als je die in je mandje wilt doen, krijg je de melding “schoenen Hamilton is in dit aantal niet beschikbaar”.

Kortom: voor die bodemprijs kun je ze dus zelfs niet bij McGregor zelf krijgen :)

30 juli 2015 om 10:09
SidneyK Gebruiker

Ja klopt nergens een bestel knop te vinden, ha ha hebben de reaguurders weer lopen schreeuwen om niks.

30 juli 2015 om 10:13
Susantigoon Gebruiker

Op de McG site geef je je maat op als deze daar niet voorradig is en McG biedt aan (en is zodoende ook verplicht) te leveren.

Kortom: een aanbieding die net zo scherp is als mijn schaatsen na een halve dag klûnen over de A28…

30 juli 2015 om 14:08
dbc Gebruiker

Ik bestel met regelmaat kleding en schoenen bij McG. Je kan altijd nabestellen en geen verzendkosten.

Retour sturen zonder problemen en gratis bij McG.

30 juli 2015 om 19:36
empcars Gebruiker

Zo en nu mag ibood weer antwoorden waarom men wel hier zou moeten kopen..

31 juli 2015 om 10:20
jenny2 Gebruiker

bepaalde maten nu al uitverkocht, kleine hoeveelheden beschikbaar?

31 juli 2015 om 10:29
nielsje_84 Gebruiker

Hoe vallen ze que maat, op internet nogal verschillende ervaringen!

31 juli 2015 om 13:00
Moderator Kris Moderator

Allen, zoals reeds aangegeven door moderator Tom, een kortingscodes werkt eenmalig, dus ook als het derdebetalingssysteem als bv Ogone eruit ligt, kan enkel iBoods klantendienst jullie van een nieuwe code voorzien, wij als moderator, kunnen hiervoor jammer genoegl niets betekenen. Zolang je geen bevestiging van de bestelling ziet onder mijn iBood, is je bestelling niet compleet.

Dus neem zsm contact op met de klantendienst, het forum houden we graag on-topic. Alle nieuwe ‘mijn code werkt niet meer’-post verdwijnt in het electronisch walhalla.

iBood belooft dan ook dat na het weekend geblokkeerde codes vrijgegeven worden!

Bedankt, Kris

31 juli 2015 om 13:12
nielsje_84 Gebruiker

On topic, hoe vallen de maten?

31 juli 2015 om 15:29
Moderator simone_ibood Moderator

Hi Niels,

Een collega hier op kantoor heeft een paartje van deze McGregor schoenen toevallig en ze vallen gewoon normaal. Dus geadviseerd wordt om je normale maat te bestellen voor deze schoenen. Bij twijfel (gevallen waar je veel wisselt tussen bijv 43-44 tussen merken) is het beter om de kleinere maat te bestellen.

Alvast veel plezier met je aankoop!

GR, Simone

31 juli 2015 om 22:19
aberg Gebruiker

Normaal gesproken zou ik zeggen aanbieding, maar de Miles waren bij de Bijenkorf in de aanbieding voor 114,95.
Dus van een aanbieding is nu zeker geen sprake.
Als ik naar de modellen kijk is het gewoon een partij rechtstreeks afkomstig van het overschot van de zomercollectie.
Was ook bij de MC Gregor store verkrijgbaar voor prijzen die een tientje per paar lager lagen en zoals al opgemerkt zonder verzendkosten die  hier ook nog bij komen.
Ik ben beter gewend van IBood, maar ik moet constateren wat andere ook al aan het opvallen is, is dat je tegenwoordig bij IBOOD zeker aan prijsvergelijking moet doen.
Inmiddels heeft elke shop wel een dagaanbieding en die doen niet meer onder voor IBOOD
Jammer dat IBOOD de concurrentie de kans geeft met dit soort aanbiedingen om klanten weg te trekken.
Was vroeger toch wel anders

27 augustus 2015 om 22:21
nielsje_84 Gebruiker

Hoi,

op aanraden probeer ik het via deze weg. Wat is de status rondom deze schoenen? Ik heb ze zaterdag nodig en heb vorige week al een mail gestuurd zonder reactie. Ik heb twee paar besteld en had graag wat meer op de hoogte gehouden willen worden!

Niels

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.