25 juli 2015 om 00:01
iBOOD

Designerzonnebrillen

Designerzonnebrillen
Hip de zomer door!

Armani, Diesel en Lacoste, dat zijn nou niet bepaald de minste merken. Italiaanse flair en Franse klasse. Met een van deze zonnebrillen steel je deze zomer geheid de show. Je hoeft er natuurlijk niet bij te zeggen dat je ze voor een iBOOD-prijsje op de kop hebt getikt. Laat die zomer maar komen!

25 juli 2015 om 10:26
sander_meijnen Gebruiker

Weet iemand welke UV bescherming deze Lacoste Sun L664S heeft? Ik wil graag een bril met een goede UV bescherming namelijk. Ik kan er niks over vinden op internet, ook niet op de lacoste site zelf..

Alvast hartelijk dank voor het antwoord!
Sander

27 juli 2015 om 00:12
LiFem Gebruiker

Hmm, de EA Aviator heeft geen polariserende glazen?
Jammer! Dat is echt een must voor elke zonnebril. :(

27 juli 2015 om 13:08
DriesDM1992 Gebruiker

Is er al nieuws over de vorige sets zonnebrilen van Lacoste?

29 juli besteld en zouden 17juli verzonden worden en nog steeds niets ..

27 juli 2015 om 15:48
Moderator simone_ibood Moderator

Goedemiddag Dries,

Ik ga er even vanuit dat je 29 juni bedoeld, en niet 29 juli. Die levertijd stond inderdaad op 17 juli. Heb je je ordernummer voor mij? Dan stuur ik het even door naar CS. Goederen liggen namelijk al wel in het magazijn :-). 
Had je toevallig niet meerdere artikelen in 1 dag besteld? Waardoor de order wacht op een ander deel van je bestelling voordat het verzonden kan worden?

GR, Simone

28 juli 2015 om 10:13
DriesDM1992 Gebruiker

Bedankt voor uw reactie.

Ik had maar 1 item besteld op bestelnummer van S0329370.

28 juli 2015 om 17:56
DriesDM1992 Gebruiker

Als ze in het magazijn liggen, neem ik aan dat ze direct verstuurd worden? :-)

29 juli 2015 om 14:22
Moderator simone_ibood Moderator

Hi,

Ik zie dat ze de 27ste verstuurd zijn.

Er is een trackingcode bekend, die staat in je ‘Mijn iBood’ account. (ik zal hem hier niet posten want dan kan iedereen je adresgegevens terug zien ;-)).

Als het goed is is er gisteren om 19uur voor het pakketje getekend, klopt dit?

In ieder geval excuses voor de vertraging! Veel plezier met je aankoop.

GR, Simone

19 augustus 2015 om 10:10
remikara Gebruiker

Edited by: Kris – Beste Remi, ik heb jouw berichtje doorgezet naar de klantendienst, zij komen zsm terug bij jou! Fijne dag, Kris

21 augustus 2015 om 17:23
remikara Gebruiker

Beste Kris.

Helaas heb ik nog niets gehoord van IBOOD betreffende de vertraging die mij bestelling heeft opgelopen. Het is echter wel exemplarisch voor de dienstverlening van IBOOD, aangezien ik het al meerdere malen heb meegemaakt dat je maar moet gissen naar de leverdatum van het product wat je al wel betaald hebt. Het kan toch niet te veel gevraagd om betalende klanten in te lichten over vertragingen die optreden en ze te informeren over een nieuwe leverdatum?

In afwachting van een (hopenlijk) snel antwoord.

Remi

21 augustus 2015 om 18:55
Moderator Kris Moderator

Beste Remi, ik heb jouw berichtje opnieuw doorgezet naar de klantendienst, ik maak op uit de backlog dat zij jou een mailtje gestuurd moeten hebben? Kijk je even in je spamfolder? Maar ze komen zowiezo maandag naar jou terug met een antwoordje. Fijn weekend, Kris

26 augustus 2015 om 19:40
drijver Gebruiker

Ehm, ik heb deze bestelling nog steeds niet binnen gekregen, ik had wel een vertragings mailtje gekregen maar die suggereerde dat het vorige week wel binnen had moeten komen, maar nog niets gezien dus…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.