16 juli 2015 om 00:01
iBOOD

Zomerse geuren

Zomerse geuren
Zoet, fris of sensueel?

Waar wil jij naar ruiken deze zomer? Naar bloemen? Musk? Fris zomerfruit? Wat je antwoord ook is: wij hebben de perfecte eau de toilette of parfum voor jou in deze Flash Sale, vol met topmerken zoals Burberry, Calvin klein, Nina Ricci, Puma, Jil Sander, Jean Paul Gaultier, Juicy Couture and Jimmy Choo.

16 juli 2015 om 22:02
marion.vanheel@live.nl Gebruiker

Jammer dat er niet bij staat hoeveel ml het is

16 juli 2015 om 22:34
DoubleUx2 Gebruiker

Dan raad ik aan beter te kijken bij de omschrijving.

16 juli 2015 om 22:36
adidasfreak Gebruiker

De hoeveelheid per flesje staat bij specificaties, of productinformatie  ;-)   Ik heb mijn al besteld.

Groetjes

19 juli 2015 om 12:14
dnijkamp Gebruiker

Ook erg slim om je volledige email te gebruiken als username

17 juli 2015 om 04:59
LiFem Gebruiker

Beetje rare “deals”, voor 5 cent meer heb je bijvoorbeeld L’Air bij de kruidvat; en dan heb je hem de volgende werkdag nog in huis ook.
Voor die 5 cent korting 23 dagen moeten wachten op verzending gaat natuurlijk nergens over.

Kom op iBood, ik dacht dat dit “Internet’s *BEST* Online Offer Daily” was…

17 juli 2015 om 09:19
dre667 Gebruiker

toch geen fles van 100ml dan….? ( bij Kruidvat)

17 juli 2015 om 11:17
Moderator Sietse Moderator

Zoals al gezegd, hier zit het dubbele van de hoeveelheid in. Dan is het toch een leuk voordeel?

17 juli 2015 om 07:52
gillerbee Gebruiker

*snap*

Edited by: Sietse

Prijsvergelijkingen a.u.b. met een link. Ze staan namelijk niet op de website zover ik kan vinden.

17 juli 2015 om 08:09
ba-buyer Gebruiker

Ik zou toch graag willen weten waarom de geur snel weg gaat van producten als men ze hier op Ibood koopt.

Zijn ze te oud of zou?????

17 juli 2015 om 09:45
MVagusta Gebruiker

Er is een verschil tussen een ‘eau de toilette’ en een ‘parfum’ dat tig-keer duurder is maar waarvan de geur veel langer blijft hangen.

Als de inhoud te oud zou zijn, dan zou je dat meteen merken, want ruikt écht niet lekker meer….

17 juli 2015 om 21:51
ba-buyer Gebruiker

Neen ze ruiken niet slecht maar geur blijft niet meer lang hangen als ze te oud zijn. Ik heb een hele boel aan geuren. De flessen die 10 jaar oud zijn gaat de geur snel weg. Bij mijn nieuwe flessen blijven ze hangen. Spuit op uw pols. Bij echte kwaliteit ruik je het na 12 uur nog steeds aan uw pols? Bij namaak of te oud ruik je niets meer na 4 uur ook niet op uw kledeij

18 juli 2015 om 07:35
gillerbee Gebruiker

Staan gewoon in de digitale folder hoor…

http://folder.trekpleister.nl/trekpleister-folder-14-t-m-19-juli-2015/page/2-3

33 euro voor 125 ml…en als je dat als moderator niet kunt vinden..

18 juli 2015 om 14:45
ba-buyer Gebruiker

Hallo Moderator. Hoe kan men weten of het echt of namaak is. Ik heb er echt geen vertrouwen in. Ik heb een aantal maanden geleden 2 flessen gekocht. Ik vindt het niet normaal dat de geur al na 2 uur volledig weg is. Zelfs van mijn kleren. Normaal blijft een geur heel lang hangen op katoen. Ik weet waar ik over spreek want ik heb er veel.

Ik zou toch willen weten of men het niet kan na trekken met de nummers die er op staan vermeld

18 juli 2015 om 18:21
janieka Gebruiker

Twee keer terug gestuurd omdat ze niet meer lekker roken was volgens mij oud

19 juli 2015 om 12:21
ba-buyer Gebruiker

Volgens mij zijn ze allemaal te oud en daarom worden ze goedkoop verkocht om de stock te ledigen.

Ik heb deze effect enkel bij mijn oude geuren . Ik heb er van ongeveer van 12 jaar oud en ouder en  daar gaan de geuren na 1 uur al weg net als bij deze wat ze hier verkopen. Bij nieuwe geuren blijft het geur tot meer dan 12h op uw kleren en tot 8 uur en langer op uw huid en duurdere merken zelfs langer. Dat hangt van de kwaliteit van de olien af die ze gebruiken.

Als je je geuren in hun verpakking bewaart( Dus donker geen licht) gaan ze tot 8 a 10  jaar mee zonder geur verlies .

Min advies is koop geen geuren die al langer dan 10 jaar bestaan

19 juli 2015 om 13:49
roelst12 Gebruiker

Ik ben ook benieuwd wat de productiedatum is van deze items. Kan een moderator dit misschien voor ons uitzoeken?

19 juli 2015 om 15:22
Moderator Kris Moderator

Beste Roel, op zondag zijn de kantoren jammer genoeg gesloten. Fijne dag, Kris

8 augustus 2015 om 12:23
DrFleet Gebruiker

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden ? Dit blijft echt een probleem bij ibood , ik denk dat mijn laatste 4 bestellingen allemaal te laat verstuurd zijn !!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.