4 juli 2015 om 00:01
iBOOD

Regatta Outdoor

Regatta Outdoor
Op avontuur!

In deze Flash Sale vind je alles wat je nodig hebt om op avontuur te gaan, of dat nou voor jou betekent dat je gaat kamperen op een festival, een slaapfeestje organiseert of een avontuurlijke outdoor vakantie in het verschiet hebt. Met de Regatta outdoor slaapzakken, tentjes, zelfopblaasbare matrassen en luxueuze luchtbedden moet het lukken!

4 juli 2015 om 05:57
Pegdelicious Gebruiker

Wel heel erg beperkte informatie bij de luchtpomp. Hoeveel liter per minuut blaast dit ding? Maximum druk?

4 juli 2015 om 06:41
henrynienke Gebruiker

Wie weet wat de afmetingen zijn en de drukbelasting in KG van het 2 persoonsluchtbed van Regatta.

4 juli 2015 om 08:59
peerle20 Gebruiker

Bij de 2- en 4-persoonstent staat vermeld dat je ook alleen de (waterdichte) binnentent kunt gebruiken. Is dit ook mogelijk bij de 3-persoonstent? Hier staat het namelijk niet vermeld..

4 juli 2015 om 11:47
evamorre Gebruiker

Wat is het gewicht van de 2-persoons en 3-persoonstent?

4 juli 2015 om 11:54
evamorre Gebruiker

Ik heb het al gevonden op outdoorgear.co.uk

2-persoons:

Stated weight: 4.3kg (we weighed it as 3.8kg)

3-persoons:

Stated weight: 5kg (we weighed it as 4.5kg)

5 juli 2015 om 22:14
cmnveltman Gebruiker

Onmogenlijk om de maten te vinden van de slaapzakken, noch op deze site noch op de regatta site. normaal gesproken is 200cm lengte acceptabel. nomad is 200 tot 220 cm

Ik vrees dat regatta alleen slaapzakken voor kleine mensen heeft met een totale lengte van 170 tot 180cm (slaapzak). Voor confortabel slapen minimum van eigen lengte plus 10 cm. Lijkt me net zoals bij het kopen van bed essentieel info?

6 juli 2015 om 05:45
nickko Gebruiker

Van Amazon.com;

Size: 220 x 70 (shoulder) x 40 (feet) cm Size (rolled): 40 x 22 centimeter Weight: 1,75 kg Tags: Regatta, sleepingbags, blankets, sleeping, bags, camping.

7 juli 2015 om 00:08
cmnveltman Gebruiker

@Nickko,

Je verwijzing naar  Amazon .com uk tags,  kom je uit bij kinderslaapzakken??? graag verwijzing naar betreffende slaapzakken:

Regatta Outdoor 2 seizoenen eenpersoons slaapzak MauiBen benieuwd!

6 juli 2015 om 00:11
aardvarken Gebruiker

Gewicht van de slaapzakken een must

6 juli 2015 om 07:47
Zuma_NL Gebruiker

Als actieve buitensporter kan ik meteen zeggen dat dit spul alleen geschikt is voor kamperen vanuit je achterbak en dan alleen nog in de zomer als het om de slaapspullen gaat. Hoewel die 3cm self inflatable ook prima is voor herfst en lente. Maar eigenlijk weer te zwaar en te groot voor in de rugzak.

7 juli 2015 om 00:07
cmnveltman Gebruiker

@Nickko,

Je verwijzing naar  Amazon .com uk tags,  kom je uit bij kinderslaapzakken??? graag verwijzing naar betreffende slaapzakken:

Regatta Outdoor 2 seizoenen eenpersoons slaapzak Maui
Ben benieuwd!

7 juli 2015 om 10:28
Paulus90 Gebruiker

Kan iemand mij vertellen of de luifel/porch ook mee wordt geleverd? Ik verwacht van niet, het staat er niet bij namelijk, maar ik kan nergens vinden waar ik de luifel dan wel kan bestellen..

7 juli 2015 om 22:42
cmnveltman Gebruiker

@ nickko,

ik ben al jaren een redelijk tevreden kant van bood, op mijn normale vraag naar de maten van slaapzak krijg ik een onzinnig antwoord van “nickko”.

@nickko, bent u misschien in dienst van ibood?  Ik wilde een kampeeruitrusting aanschaffen (tent matras en slaapzakken) maar kon hierover niet de essentiele informatie verkrijgen, noch bij ibood, noch bij fabrikant/importeur. Hierbij bedoel ik lengte en breedte van aangeboden slaapzakken. Hierbij reageert een “nickko” met incorrecte info, en geeft verder geen verdere antwoord en of info.

@ibood, mits ik deze slaapzakken bestel en deze voldoen deze niet aan de specificaties van ene “nickko” kan ik dan de gehele bestelling kostenloos terugzenden?

Ik heb weinig zin om moeite te doen en met slaapzakken van 180 of 190 lengte te blijven zitten. Als het goed is heeft een moderator deze communicatie gevolgd en deze info accoord bevonden. De verwijzing van deze “nickko” is in ieder geval niet correct, of niet volledig.

7 juli 2015 om 22:50
cmnveltman Gebruiker

@nickko, 40 feet is bij benadering 12meter………..

7 juli 2015 om 22:57
cmnveltman Gebruiker

Ik was geïnteresseerd over info over “Outdoor 2 seizoenen eenpersoons slaapzak Maui” of de tweepersoons slaapzak zoals aangeboden.

Dit is info over mummieslaapzak, ook nergens te vinden. (Size: 220 x 70 (shoulder) x 40 (feet) cm Size (rolled): 40 x 22 centimeter Weight: 1,75 kg Tags: Regatta, sleepingbags, blankets, sleeping, bags, camping.)

in ieder geval niet op Amazon.com.uk

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.