11 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Micmacbags Accessoires

Micmacbags Accessoires
Vogels horen zichzelf graag zingen..

.. is een uitspraak van de beroemde indiaan Arapaho. Dat heeft niet zoveel met deze Flash Sale te maken zou je zeggen, maar de designers van Micmacbags laten zich inspireren door de leefwijze van de indianen.

Iedere vogel hoort zichzelf graag zingen en ieder mens ziet zichzelf graag lopen met een mooie tas. En die hebben we, van Micmacbags dus!

11 mei 2018 om 17:59
Jelsa Gebruiker

… maar de tas die het leuke meisje in de promofoto rond haar schouder heeft hangen zit dus niet in het aanbod.

In Vlaanderen zeggen ze dan: “Boerenbedrog”

Of: klanten lokken met mooie beloftes…

11 mei 2018 om 22:38
DornoD Gebruiker

Het is gewoon een algemene overzichtsfoto. Hou toch s op met dat gejammer over bedrog.
Dat meisje krijg je er ook niet bij. Dan is dat zeker misleiding? (verleiding misschien, hahaha)

12 mei 2018 om 09:22
Jelsa Gebruiker

Mensen op deze manier lokken blijft boerenbedrog.

Maar uw achternaam is misschien Micmacbag…

13 mei 2018 om 20:06
Sukii Gebruiker

Ha iBood,

Na lang wikken en wegen welke tas en in welke kleur ik zou bestellen, had ik net de juiste tas in mijn wagentje.
Echter de couponcode die ik voor dit gehele weekend kreeg in mijn inbox, doet het nu niet.

Wat nu?

13 mei 2018 om 20:17
Moderator Paul Moderator

Werd jouw bestelling afgebroken nadat je de code had ingevuld? Dan wordt de code tijdelijk gereserveerd door het systeem en zal binnen 2 uren weer vrijgegeven worden.

Als de code meteen bij invullen al “ongeldig” geeft, is er mogelijk iets mis met de code. Helaas kan een moderator dat niet voor je herstellen. Omdat deze sale vandaag afloopt, raad ik je aan om de bestelling zonder code te plaatsen zodat je toch de tas bemachtigt. 
De volledige email met code kun je doorsturen naar webcare@ibood.nl zodat de klantenservice je morgen kan helpen met een oplossing.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.