23 juni 2015 om 00:02
iBOOD

Gsus herenkleding

Gsus herenkleding
Casual zomerlook

Geef je zomergarderobe een boost met een paar stijlvolle basics van Gsus. Ieder item van dit oer-Hollandse merk zit lekker comfortabel, heeft een casual look met ondeugende twist en staat geweldig bij je favoriete sneakers en spijkerbroek.

23 juni 2015 om 11:40
Mat1987 Gebruiker

Kan ik kosteloos retourneren? Ik kan dit niet helemaal vinden in de FAQ. Ik twijfel namelijk tussen maat M en L en zou ze graag beide willen bestellen. Het vest dat niet past zou ik willen retourneren.

24 juni 2015 om 00:15
Meessen89 Gebruiker

Edited by: Renate
Deze informatie is onjuist.

24 juni 2015 om 09:04
Mat1987 Gebruiker

Kun je je specificeren? Wat bedoel je?

24 juni 2015 om 09:49
Moderator simone_ibood Moderator

Goedemorgen Mat,

Wij hebben geen kosteloos retourneren bij iBood. 
Wanneer je er toch voor kiest om 2 maten te bestellen en er 1tje terug stuurt dan kun je de betreffende maat annuleren in je ‘Mijn iBood’ account. Je krijgt het aankoopbedrag dan teruggestort min de verzendkosten (want die had je ook betaald voor het artikel die je wilt houden dan). 
Voor het terugsturen naar ons betaal je zelf de retourkosten.

Hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben!

GR, Simone

23 juni 2015 om 13:16
stefanvanzweden Gebruiker
23 juni 2015 om 13:23
Mat1987 Gebruiker

Dank je! Helemaal onderaan jouw link zie ik inderdaad staan dat de kosten dan voor eigen rekening zijn.

24 juni 2015 om 10:45
Antares. Gebruiker

haha, dit is geen herenkleding. Dit is kerelkleding :(

De baas zou het niet leuk vinden mocht ik in deze ‘herenkleding’ naar werk komen :o

24 juni 2015 om 11:06
Moderator simone_ibood Moderator

Heren willen toch ook wel eens uit dat strakke pak en weekend vieren ;-)! daar is deze selectie perfect voor. En voor al die andere kerels die wat lossere werkgevers hebben natuurlijk :-)!

GR, Simone

26 juni 2015 om 20:16
Rutgervangend Gebruiker

Ik wil een broek en een vest waarom kan ik deze niet in 1 keer bestellen en moet ik 2x verzendkosten betalen

Gr, Rutger

26 juni 2015 om 21:43
Moderator Kris Moderator

Beste Rutger, U voegt eerst één aanbieding toe aan je winkelwagentje, dan keer je terug naar de hoofdpagina (bv iBOOD logo linksbovenin), voegt U het tweede (en volgende) aanbieding toe, dan stapelt U uw winkelwagentje vol. Fijne avond, Kris

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.