17 april 2018 om 00:01
iBOOD

Helly Hansen Outdoor

Helly Hansen Outdoor
Adventurous clothing

Hikers, zeilers, fietsers en wandelaars opgelet. We kunnen weer! We kunnen allemaal onze hobby's weer oppakken onder ideale omstandigheden. Deze Helly Hansen Flash zit vol met essentials voor de outdoorliefhebber.

17 april 2018 om 00:18
bceulemans Gebruiker

Bij de cargo-shots staat een maattabel, doch de maatkeuze bij bestelling hanteert afwijkende eenheid: tabel letters, bestellijng cijfers… Bovendien waarom werven met vele maten terwijl er maar 4 (kleinere?) aangeboden worden?

17 april 2018 om 00:22
Moderator Niek Moderator

Hallo bceulemans,

Bedankt voor het melden, ik ga het even doorgeven dat het keuzemenu niet overeen komt met de maattabel.

17 april 2018 om 09:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de maattabel inmiddels vervangen voor een maattabel die wel aansluit bij de aangeboden maten.

17 april 2018 om 07:35
pjkroes Gebruiker

Helly Hansen HP 1/2 Zip Pullover is dit een gladde stof of een fleece? Verder is de kleur Charcoal verwarrend. Het model draagt een veel  lichtere kleur grijs dan de op de 1e afbeelding van de Pullover zonder model in Charcoal. Wat is de echte kleur de donkere of licht grijze versie?

17 april 2018 om 08:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pjkroes,

Dit ga ik even voor je navragen.

17 april 2018 om 14:06
pjkroes Gebruiker

nog geen uitsluitsel hierover?

17 april 2018 om 16:36

We hebben de afbeeldingen van de Charcoal vanochtend direct aangepast.

Zojuist ook uitsluitsel over de stof: deze is glad.

17 april 2018 om 21:02
pjkroes Gebruiker

Dank je. Ik heb er meteen 2 besteld.

17 april 2018 om 13:37
Peruco123 Gebruiker

Beste Ibood,

Ik heb net de salt lite jacket besteld, maar zag net dat hij pas 2 Mei verzonden zal worden. Kan dat niet wat eerder? Ik ga 5 Mei op vakantie en zou hem daarvoor willen gebruiken en ik ben bang dat hij niet op tijd in Brussel zal zijn?

Mvg,

17 april 2018 om 13:40

Hoi Peruco,

We proberen onze deals altijd zo snel mogelijk te versturen. We houden echter geen voorraad, hierdoor is de levertijd wat langer, maar kunnen we de deals wel zo goedkoop aanbieden.

Als we het jacket eerder binnenkrijgen dan verwacht, dan zullen we hem eerder verzenden. Ik zou hier echter niet te veel op rekenen.

Wanneer het jacket op 2 mei verzonden wordt, dan wordt hij normaliter op 3 mei al bij je aangeboden. Omdat we geen inzicht hebben in de planning van de vervoerder kan ik dit echter niet garanderen.

Groeten,
Bas

18 april 2018 om 22:27
LordOfTheBoard Gebruiker

Beste iBood. Ik heb de HP Shore Trunk Zwembroek maat 38 besteld. Kunnen jullie mij aub vertellen wat voor een maat dat is die iedereen begrijpt.

Er bestaat een kans dat ik de verkeerde heb gekozen. Met die tabel die jullie erbij hebben gedaan kan ik niets mee… Maar dat lijkt me duidelijk.

Alvast bedankt.

18 april 2018 om 22:37
Moderator Niek Moderator

Goedenavond LordOfTheBoard,

Voor de maten heb ik het volgende kunnen vinden:

Maat 32  tailleomtrek 81 cm
Maat 33 tailleomtrek 83,5 cm
Maat 34 tailleomtrek 86 cm
Maat 36 tailleomtrek 91 cm
Maat 38 tailleomtrek 96 cm

18 april 2018 om 22:42
LordOfTheBoard Gebruiker

Dank je wel voor je snelle reactie, maar maten zoals M, L enz zijn er dus niet.

Als het de Europese maat, UK maat of US maat is is ook niet bekend?

Ik heb niet de mogelijkheid om mijn taille makkelijk op te meten. Ik ga kijken…

18 april 2018 om 23:07
Moderator Niek Moderator

Ik ga nog even verder kijken of ik ze kan koppelen aan M, L etc.. Volgens mij zijn dit EU maten in het keuzemenu. Dit kan ik morgen wel even voor je navragen.

19 april 2018 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen LordOfTheBoard,

Het gaat inderdaad om EU broekmaten en de maattabel is inmiddels ook vervangen voor een meer passende :-)

19 april 2018 om 11:42
LordOfTheBoard Gebruiker

Dan ga ik mijn vorige bestelling annuleren en een andere maat bestellen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.