13 april 2018 om 00:00
iBOOD

Lacoste

Lacoste
Iconisch topmerk

Lacoste, wie kent het niet? Hét merk van René Lacoste, met 8 Grand Slams op zak één van de grootste tennisspelers ooit in Frankrijk. Onlosmakelijk verbonden met de iconische groene krokodil, de bijnaam van deze beroemde tennisser, die je op elk kledingstuk terugvindt. Vandaag hebben we verschillende fijne kledingstukken van dit topmerk voor je in de aanbieding.

13 april 2018 om 07:14
Chantiago Gebruiker

Waarom zijn deze duurder dan die andere op de site??

13 april 2018 om 07:31
Moderator Jim Moderator

Hi Chantiago,

In de main sale is het model net iets anders, voor zover ik kan zien. Bijvoorbeeld het aantal knoopjes :-)

Groetjes,

Jim

13 april 2018 om 10:34
Bonzaikris Gebruiker

Wat is het verschil tussen classic fit en regular fit? Ik heb het ooit geweten maar …. :D

Comfort Fit: recht gesneden overhemd (wijd model)
Classic Fit: eigenlijk hetzelfde als de regular fit: klassiek!
Regular fit: ruime pasvorm, zoals het vroeger was
Modern Fit: licht getailleerde pasvorm (past de meesten)
Contemporary fit: licht getailleerd
Fitted: betekent eigenlijk dat het dus getailleerd is en daarmee modern fit
Tailored fit: licht getailleerde pasvorm (vergelijkbaar met Modern Fit)
Loose Fit of losse fit: vergelijkbaar met Modern Fit en Tailored Fit (licht getailleerd)\
Slim fit: soms heel getailleerd soms iets minder. Er zijn merken die deze term soms wat losjes nemen en eigenlijk de modern fit al een slim fit noemen. Lastig.
Smart Fit: betekent dat het goed getailleerd is en “smart” strak aangetrokken is
Tight fit: Betekent dat de pasvorm sterk aansluit aan het lichaam
Body Fit: Betekent hetzeflde als de Tight Fit. De pasvorm is sterk aansluitend. Vaak hebben dit soort shirts ook wat stretch.”

is voor hemden maar zal hier wel opgaan?

13 april 2018 om 11:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Regular fit schijnt ietsjes smaller te zijn. Zie deze website: http://www.differencebetween.com/difference-between-classic-fit-and-vs-regular-fit/

13 april 2018 om 22:55
Bonzaikris Gebruiker

Ik heb een tijd geleden hier een polo besteld van lacoste, nu ik had een M besteld ( toen was dat zo in te geven )

Dit was toen de maat tabel : maar ik kreeg thuis een polo aan waar 5 instond, en deze is zeker maar net lang en groot genoeg. Dus als ik nu een 4 bestel die M is …. is die dan minder groot dan die 5? of?

Maattabel:

Jouw maat

XS

S

M

L

XL

Lacostemaat

2

3

4

5

6

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.