18 juni 2015 om 00:03
iBOOD

Michael Kors

Michael Kors
Stijlvolle dameshorloges en zonnebrillen van Michael Kors

Michael Kors heeft een duidelijke stijl die hij nooit heeft verlaten: luxueuze, typisch Amerikaanse, sportieve collecties werden zijn kenmerk. Casual chic, maar met een tijdloze elegantie. De vrouwelijke Michael Kors-liefhebbers, maar ook de echte zonnebrillen- en horlogeliefhebbers kunnen hun geluk niet op met deze speciale Michael Kors Flash Sale!

18 juni 2015 om 06:03
Makaveli-1976 Gebruiker

Zijn deze items wel echt? Je ziet ze erg veel op andere sites waar ze tussen de 7 en de 20 dollar kosten.

18 juni 2015 om 10:27
Moderator simone_ibood Moderator

Goedemorgen,

Dat is niet echt een vergelijking. Michael Kors producten zijn in de normale winkels erg duur dus tussen de 7 en 20 dollar zal niet helemaal zuiver zijn. (is net al een ‘iPhone’ kopen op de ‘zwarte markt’ voor 50€). 
De producten die wij aanbieden zijn 100% authentiek en met de bijbehorende Michael Kors doosjes etc.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.

GR, Simone

18 juni 2015 om 10:56
LauravanReek Gebruiker

Vorige verkoop MK horloges waren wel echt. Alleen mijn exemplaar was wel ernstig beschadigd…… Grote diepe kras in de band vlakbij het klokje, dus ook goed in zicht, helaas.

20 juni 2015 om 10:20
WietseO Gebruiker

De horloges die hier opstaan, zijn die 2de hands ofzo?? Want hoe komt het dat ze zo goedkoop kunnen zijn?? En de garantie voor waar geldt die als er iets mis aan is? En is terugsturen mogelijk??

21 juni 2015 om 03:22
Moderator Renate Moderator

hoi wietse, zoals eveline al zei;

De horloges zijn echt en nieuw. Mocht er toch wat niet naar smaak zijn, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst je aankoop nog annuleren.

20 juni 2015 om 11:08
Dina501 Gebruiker

De producten in deze flash sale zijn uit oude collecties. Als je naar een outlet gaat dan kun je deze horloges ook voor deze prijzen en soms zelfs minder vinden. Ik ben heel blij met deze flash, heb er meteen twee besteld. Dat zwarte horloge wou ik al zolang, maar was niet bereid de volle mep te betalen. Als er sprake zou zijn van tweedehands horloges hadden ze dat wel vermeld denk ik.

22 juni 2015 om 09:46
Moderator simone_ibood Moderator

Goedemorgen Dina,

Leuk dat jij er ook blij van wordt :-)! 
Deze horloges zijn inderdaad niet tweedehands. Wij verkopen (nog) geen tweedehands producten op dit onderdeel van de site. Wanneer het wel tweedehandse of refurbished etc zou zijn dan zijn wij verplicht om dat netjes te vermelden en dat zullen we dan ook doen :-).

GR, Simone

21 juni 2015 om 08:54
MyriamB Gebruiker

De vorige keer heb ik zo’n horloge besteld. Helemaal nieuw en helemaal echt. Het bandje heb ik laten inkorten bij de juwelier voor 6 euro. Alles perfect ok. Al veel leuke reacties gehad over mijn horloge. Een aanrader.

3 juli 2015 om 11:08
jorne16 Gebruiker

Is er al bekend of ze vandaag echt verstuurd gaan worden?

3 juli 2015 om 20:49
kuripot Gebruiker

Waar is mijn zonnebril? Heb hem nu echt nodig! Zou vandaag worden verstuurd. Help Ibood!

3 juli 2015 om 22:51
1dieseltje Gebruiker

Dus meer mensen die vandaag niets hebben ontvangen?

Dus weer echt klooooottteee.

Zo moeilijk moet dat toch niet zijn!

4 juli 2015 om 11:58
kuripot Gebruiker

Is al de tweede bestelling op rij die niet op tijd wordt bezorgd. Is dit normale praktijk hier bij Ibood of hoe zit dat? Verder ook geen bericht ontvangen dat er niet geleverd werd gisteren.

6 juli 2015 om 07:38
Percey Gebruiker

Wanneer word de zonnebril nou verstuurd?? Er staat verwachte bezorgdatum 3 juli… Het is onderhand 6 juli en nog steeds niks binnen!!!!!! IBOOD reageer alsjeblieft!!

6 juli 2015 om 10:08
Erase92 Gebruiker

ik heb mijn bestelling ook nog niet binnen. Had hem gekocht voor mijn vriendin die vanochtend op vakantie ging.. Heb maar een andere zonnebril voor haar gekocht..

ook geen verzendbevestiging gekregen van ibood, terwijl als je bij mijn bestellingen kijkt staat er verzendstatus becestigd..

slechte service van iBood… Een keer en nooit meer..

6 juli 2015 om 16:44
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers, de klantenservice zal vandaag/morgen aan alle mensen die nog wachten op hun product een email verzenden met meer informatie.
ik hoop dat jullie nog even geduld hebben.

7 juli 2015 om 11:33
jorne16 Gebruiker

Ja dat horen we altijd. Zo moeilijk is het niet om eerder een update te sturen of gewoon voor de verandering de juiste verzenddatum door te geven. De laatste tijd zijn er continue problemen bij ibood en zelfs als vaste klant houdt het voor mij een keer op…

7 juli 2015 om 17:31
seandierx Gebruiker

Edited by: Kris Beste, ik heb jouw berichtje doorgezet naar de klantendienst, zij komen zsm terug bij jou. Fijne avond, Kris

8 juli 2015 om 09:58
seandierx Gebruiker

Daar heb ik me maandag zelf ook al gemeld maar die zijn blijkbaar druk met druk zijn.

8 juli 2015 om 11:11
jorne16 Gebruiker

Kris, bedankt voor je hulp. Ik ben benieuwd of ik iets hoor en op welke termijn… Al heb ik liever dat het horloge gewoon snel binnenkomt.

9 juli 2015 om 10:20
jorne16 Gebruiker

En nog steeds geen reactie van jullie klantenservice. Gaat goed bij jullie!

9 juli 2015 om 13:58
jorne16 Gebruiker

Nu gelukkig toch bericht gehad. Net als een andere gebruiker een email gehad dat het naar alle ‘waarschijnlijkheid’ morgen verstuurd wordt. Hopen dan maar…

In ieder geval bedankt voor het druk zetten op de klantenservice

7 juli 2015 om 13:58
DebbieVer Gebruiker

Geen mail, wel mijn bril!

8 juli 2015 om 19:55
Ingoo Gebruiker

Beste Ibood, helaas nog altijd niks ontvangen en ook geen mail gekregen in tegenstelling tot wat Renate op 6 juli aangeeft. Ik hoop toch snel mijn product te ontvangen.

9 juli 2015 om 12:56
R3PLAY Gebruiker

Beste Ibood,

Het is inmiddels 9 juli, terwijl het product op 3 juli al verzonden had moeten zijn. Helaas heb ik nog steeds niets ontvangen. Het was een cadeautje voor de verjaardag van mijn vriendin (8 juli). Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

9 juli 2015 om 13:51
seandierx Gebruiker

Ik heb bericht gehad dat de nieuwe verwachte verzenddatum 10 juli is.

10 juli 2015 om 08:59
ShaistaRewat Gebruiker

Ik heb nog niets ontvangen en ook geen nieuwe mail. Ik wacht op mijn horloge.

10 juli 2015 om 11:46
Nielsdun1e Gebruiker

Ja goede vraag!

Waar blijven de horloges?

10 juli 2015 om 13:18
SanneW91 Gebruiker

Worden de horloges vandaag nog verzonden?

10 juli 2015 om 18:27
seandierx Gebruiker

Bij mij is die nu verzonden

13 juli 2015 om 19:26
jarnolorenzo Gebruiker

Waar blijven de brillen?

We zijn nu 10 dagen over de verwachte verzenddatum!…

Nog geen bericht ontvangen dat het later wordt!!!

17 juli 2015 om 00:29
Dalma Gebruiker

Een korte update per mail vanuit iBOOD zou niet misstaan.

21 juli 2015 om 19:32
jarnolorenzo Gebruiker

Vandaag zou de nieuwe verzenddatum zijn voor de brillen… Als ik morgen geen bericht of verzendbevestiging heb ontvangen kunnen ze de boom in!

Dan cancel ik deze aankoop en ook de aankoop die ik hierna nog heb gedaan!… Ben er echt klaar mee!!!

22 juli 2015 om 10:40
Priapos Gebruiker

Nog steeds niet verzonden!

En weeral geen communicatie hierover. Heb er echt genoeg van.

23 juli 2015 om 13:12
jarnolorenzo Gebruiker

HALLO!!!! iBood…

Als de brillen nog later komen zeg dat dan gewoon! Laat mensen niet in het ongewisse…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.