30 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Aura

Aura
Sprankelende sieraden

Jaja, Valentijnsdag komt er weer aan. Hét moment bij uitstek om je lief (of jezelf!) te verwennen met een mooi sieraad. Marilyn Monroe zong niet voor niets: "Diamonds are a girl's best friend".

30 januari 2018 om 00:06
Saari Gebruiker

Zitten ze is een geschenkdoos of zakje of hoe worden ze geleverd?

30 januari 2018 om 00:18
Moderator Niek Moderator

Hallo Saari,

Dit ga ik even voor je navragen.

30 januari 2018 om 10:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Saari,

De sieraden zitten in een wit geschenkdoosje met het Aura logo erop.

6 februari 2018 om 11:24
Walter77 Gebruiker

Fijne advertentie voor Valentijn terwijl de leverdatum vervolgens op de 15e komt te staan. Is men het jaartal 2019 erbij vergeten te vermelden?

De vraag blijft of mijn vriendin dit gaat accepteren.

7 februari 2018 om 00:00
Moderator Paul Moderator

Hallo Walter,

Voor zover mij bekend is de verwachte verzenddatum van de Aura deals niet veranderd en nog steeds 13 februari.

Heb je naast deze deal ook andere deal(s) in dezelfde bestelling? Misschien is dan een ander product vertraagd, waardoor de gehele bestelling iets later verzonden zal worden.

Vriendelijke groet, Paul

7 februari 2018 om 09:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Walter,

Aanvullend op het bericht van Paul:
Ik zie dat je een serviesset hebt besteld met een verwachte verzenddatum van 15 februari. Doordat je niet gekozen hebt voor deelverzending, wordt het hele pakket in één keer verzonden. In dit geval verwachten we dit dus op 15 februari te doen.

Groeten,
Bas

14 februari 2018 om 08:39
Walter77 Gebruiker

Beste Paul, het wordt er niet beter op. Gisteren, een dag voor valentijn is deze zending geanulleerd.

Echt slecht zeg..

30 januari 2018 om 08:20
laraharmans Gebruiker

Leuk, die Felicity Studs, maar HOE GROOT zijn ze?

30 januari 2018 om 10:29

Deze hebben een diameter van 11 mm.

31 januari 2018 om 10:03
EddieH Gebruiker

Leuk voor Valentijnsdag!! Maar als het de 13e verzonden wordt, heb je ze mooi niet op de 14e!

31 januari 2018 om 22:08
Moderator Paul Moderator

De 13e is op een dinsdag. Bezorging is meestal de volgende dag en op woensdag werken de postbezorgers gewoon.

31 januari 2018 om 15:30
MichielL11 Gebruiker
31 januari 2018 om 15:37

Dit ga ik even voor je informeren.

1 februari 2018 om 09:00

Deze heeft een lengte van 45 cm.

1 februari 2018 om 09:26
katia_swerts Gebruiker

Stel dat ik de roze EN de blauwe wil. Ik moet dan 2 bestellingen plaatsen. En 2 keer verzendkosten betalen..?

1 februari 2018 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen katia_swerts,

Nee hoor dat is niet nodig. Nadat je de eerste in je winkelwagen hebt geplaatst klik je op verder winkelen en dan kun je de volgende toevoegen.

1 februari 2018 om 18:53
Corrosie Gebruiker

Mag ik vragen hoe groot de Aura Oorbellen | Abetha Trio zijn?

13 februari 2018 om 10:25
j_smidtman Gebruiker

Worden de sieraden vandaag (13 feb) inderdaad verzonden? Ik heb daar nog geen bevestiging van ontvangen.

13 februari 2018 om 11:59

Je bestelling staat momenteel op “Picking”. Normaliter zal je bestelling dan inderdaad verzonden worden. Zodra dit gebeurd is ontvang je per mail een Track&Trace om de levering te volgen.

14 februari 2018 om 14:45
EddieH Gebruiker

Hallo Ibood,

ik schreef; “de 13e versturen is de 14e niet ontvangen”…..Welnu, prompt om 1400 uur op de 14e, de deurbel…..Inderdaad! De bestelde spulletjes! Goed gedaan Ibood en bezorgdienst!

Benieuwd pakte ik de juweeltjes uit, immers, je kon kiezen tussen zilver of goud en dan wil je weten hoe de keuze (goud) eruit ziet en combineert met de andere spulletjes. He? Het “goud” blijkt helaas rosé goud te zijn……Dat wordt een echte verrassing straks…..!

14 februari 2018 om 16:00

Hoi Eddie,

Ik begon te lachen bij jouw eerste zinnen. Want niks zo fijn als een deal die precies op tijd binnen komt. Maar dat de inhoud van het pakketje ook jou verraste maakt me weer wat minder blij, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Mocht deze verrassing niet in de smaak vallen, zou je dan via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.