23 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Odlo Outdoor

Odlo Outdoor
Warm inpakken!

Ga je binnenkort op wintersportvakantie of ben jij het type dat door weer en wind de hardloopschoenen aantrekt? Dan weet je dat er één ding ontzettend belangrijk is: je goed warm kleden. Met de kleding van Odlo zit dat wel goed. Het houdt je warm, is vochtregulerend en gemaakt om in te bewegen. 

23 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

23 januari 2018 om 07:53
Precutprutske Gebruiker

Verwachte verzenddatum = 06/02. Heb ik deze dan zeker tegen 08/02?

Indien ja, wil ik er graag bestellen, zoniet moet ik helaas passen ..

23 januari 2018 om 09:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

We verwachten deze inderdaad op 06/02 te versturen, normaliter worden ze dan op 07/02 bezorgd. Ik heb echter geen inzicht in de planning van de vervoerders, dus ik kan je hiervoor geen 100% garantie geven.

23 januari 2018 om 11:47
kees1988 Gebruiker

Misschien een gekke vraag, maar zit het Revolution thermoshirt strak om je lichaam?

Er staat namelijk dat het een “normale” pasvorm heeft, maar wat is normaal in het geval van thermokleding?

Alvast bedankt voor het antwoord.

23 januari 2018 om 13:16
mwebber Gebruiker

Sluit goed aan, niet heel strak.

23 januari 2018 om 13:36
kees1988 Gebruiker

Perfect!

M’n google skills moet ik blijkbaar toch even bijspijkeren. Bedankt!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.