18 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP: Schoenen

OP=OP: Schoenen
Vette patta's 

Dikke sneakers voor onder je jeans, nette schoenen voor naar je werk en zelfs voetbalschoenen om lekker een balletje mee te trappen; ja hoor, je vindt het gewoon hier bij iBOOD. Super chill, of niet dan?

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

18 januari 2018 om 00:15
Radioactief Gebruiker

Kleinste maat is 42 !! Jammer

18 januari 2018 om 00:20
artfabniko Gebruiker

Weeeeer alleen voor heren? Kom op ibood, verwaarloos de dames niet zo. Mogen wij geen vette patta’s dan?

18 januari 2018 om 00:57
Moderator Paul Moderator

Er zitten ook een paar modellen voor dames tussen, zoals: Miss Juliette, Aigle Parcours Unisex en Venise Feuttre. 
Omdat het hier een opruimingssale betreft en damesschoenen erg gewild zijn, is de keuze helaas niet zo groot.

18 januari 2018 om 06:39
jerroldmeijer Gebruiker

Als een dame spreekt over ‘patta’s’ hoort ze heren schoenen te dragen.

18 januari 2018 om 08:33
IB00d Gebruiker

Vreemd, ik had vorige keer 19V69 Versace 1969 Winterschoenen kleur zwart besteld. Maat 46, maar kreeg maat 42 in een doos van maat 46. Deze is teruggestuurd, want ze konden maat 46 niet meer leveren. Nu zie ik hem hier weer bij staan. Dat vind ik wel vreemd. Ik heb nu weer maat 46 kleur zwart besteld. Hoop dat ik nu wel maat 46 aantref in de schoenen doos en niet dat IBood oogkleppen op heeft en dezelfde doos terug stuur die ik geretourneerd heb. Dus met maat 42 er in.

20 januari 2018 om 17:27
rijndersfaw Gebruiker

Is de concreate beast van zwart of paars bovenleer?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.