21 december 2017 om 00:00
iBOOD

Travelin

Travelin
Een nieuw paar schoenen aub!

Ja, het is weer die tijd van het jaar dat de lagere temperaturen je dwingen om naar de winkel te lopen om nieuwe schoenen te kopen. Euhm, we dachten het niet! Schoenen kopen doe je gewoon vanuit je luie stoel. Neem een kijkje in deze flash sale waar je een ruim assortiment aan casual herenschoenen vindt. Er is zoveel keuze dat het haast onmogelijk is dat je deze flash sale verlaat zonder een paar gekocht te hebben. Dankzij de lage prijzen mag je je gerust helemaal laten gaan.

24 december 2017 om 07:15
Raizer Gebruiker

Helsingborg Heren: hoe vallen deze schoenen qua maat. Is er een tabel? Dank.

Beantwoorden

24 december 2017 om 22:38
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Raizer,

Ik heb wel een maatkiezer gevonden van Travelin, maar dit model staat er niet tussen. Er staan wel soortgelijke schoenen tussen, dus misschien kun je daar mee vergelijken. Voor de maatkiezer klik hier :-)

Beantwoorden

24 december 2017 om 08:43
AmericanAkita Gebruiker

ik heb vorige keer de Verdal outdoorlaarzen gekocht en ben 200% tevreden! Degelijke zool. Waterdicht en gemaakt van stevig leer. Maar het belangrijkste van allemaal: ik kan bijna geen hoge laarzen vinden waar ik in kan door mijn dikke kuiten en deze kan ik wel in. Ik heb mijn normale (dames) maat genomen en die valt ruim uit wat ik opgelost heb met een gel inlegzool (zomer) en een wollen inlegzool (winter). ‘k Stuur ze er echt niet voor terug. Er staat trouwens een maattabel op de pagina van de laarzen (helemaal onderaan specificaties) maar blijkbaar niet op die van de schoenen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.