13 december 2017 om 00:00
iBOOD

Nike & Adidas

Nike & Adidas
Sporten in de beste merken

Sporten gaat net wat lekkerder in kleding die goed zit en waar je je fijn in voelt. Daarom een Flash Sale van de beste sportmerken ter wereld: Nike en Adidas. Grijp nu je kans en scoor voordelig de lekkerste joggingbroeken, polo’s en trainingspakken!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

13 december 2017 om 13:45
Keuleert Gebruiker

Ik kan kiezen tussen S of xxl maar als ik S kies dan krijg ik een error. Dit voor de kleur deep navy blue

Beantwoorden

13 december 2017 om 13:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Keuleert,

Bij welke van de door ons aangeboden artikelen heb je dit probleem?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 december 2017 om 16:24
Keuleert Gebruiker

Nike academy16 training

Beantwoorden

13 december 2017 om 16:29
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Keuleert,

Deze is inderdaad uitverkocht in maat S en enkel nog beschikbaar in de maat XXL.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 december 2017 om 11:58
Jordy1326 Gebruiker

Hallo ik wil de sportzak bestellen maar krijg constand een fout dat ik later opnieuw moet proberen

Beantwoorden

14 december 2017 om 19:46
Moderator Niek Moderator

Hallo Jordy1326,

Bij welke sporttas was dit?

Beantwoorden

14 december 2017 om 18:48
Jarivv Gebruiker

Hmm, 40€ incl verzending vind ik net iets te veel aangezien ik geen andere kleur meer kan kiezen, *cut*.. mss als iBood een trouwe klant eens kan belonen met een coupon zou dat de zaak veranderen natuurlijk..????☺️

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

15 december 2017 om 20:31
Berriebee Gebruiker

Bij plutosport.nl voor exact hetzelfde geld inclusief verzendkosten met dezelfde afmetingen. Vandaag voor 22 uur besteld morgen binnen….geweldige aanbieding weer IBOOD!

Beantwoorden

15 december 2017 om 20:40
Moderator Paul Moderator

Over welk product gaat jouw opmerking? Doe je ook meteen een directe link bij de prijsvergelijking? Alvast bedankt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.