27 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Helly Hansen

Helly Hansen
Trek de wijde wereld in

Ben jij een buitenmens en trek je er graag op uit? Dan is deze Flash Sale een droom voor jou! Het outdoormerk Helly Hansen is namelijk de leider in het ontwerpen van beschermende kwaliteitskleding voor dagelijks gebruik, werk in de buitenlucht, outdoor en sport.

27 juli 2017 om 10:19
Susantigoon Gebruiker

Die shorts zijn werkelijk killing! Ik woon er deze dagen bijna in….

27 juli 2017 om 13:11
Sanderdrag1 Gebruiker

Blij dat ik eindelijk eens niet mis grijp bij de cargo shorts! Ben benieuwd.

27 juli 2017 om 16:40
knobel50 Gebruiker

Eehm misschien mis ik iets. Wil cargo short bestellen. Er staat een omschrijving hoe je eea moet opmeten. Echter een relatie tot welke maat zie ik niet.. Dus weet nog steeds niet wat ik moet bestellen

Mvg

M.K.

27 juli 2017 om 16:47
Moderator Wouter Moderator

Beste knobel50,

De maattabel kan je bij de afbeeldingen vinden, voor het gemak plaats ik hem hier ook.

28 juli 2017 om 00:25
wouterstarren Gebruiker

Als je een t-shirt en een broek wil bestellen is dat dan maar 1 keer verzendkosten

28 juli 2017 om 03:37
Moderator Paul Moderator

Hallo Wouter,

Nadat je het 1e artikel in de winkelmand hebt geplaatst kun je daar op Verder winkelen klikken en een 2e artikel selecteren om toe te voegen aan de bestelling. Zo betaal je maar eenmaal verzendkosten. :)

Vriendelijke groet, Paul

28 juli 2017 om 05:54
Nicole Lievrouw Gebruiker

Beste mensen kijk uit bij het kopen van kleding of textiel , ik heb het nu de tweedemaal aan de hand dat ik flink wat problemen heb eer ik een retourlabel te pakken krijg! Ze zeggen een servicevraag verzenden ik heb het gedaan de dag van levering omdat mijn bestelling zo erg tegenviel het waren de Jules Clarisse handoeken stel mij vragen bij de 500 gram  echt vond ze dunnetjes en met gastendoekjes kon ik niet gebruiken. Maar heb dus nu naa meer dan een week nog steeds geen retourlabel al wel drie mails waar geduld gevraagd word ! Hoelang moet een mens wachten zeg! En dan de kosten om bij neer te gaan zitten wees daar maar zeker van!

Edited by: Jim
Bold text minder bold :-)

28 juli 2017 om 06:45
Moderator Jim Moderator

Hi Nicole!

Ik begrijp dat het niet helemaal loopt zoals de bedoeling is! Helaas is het op dit moment redelijk druk bij de klantenservice, omdat er nieuwe krachten worden ingewerkt. Het duurt dus wat langer dan normaal. Heb je voor mij het RMA nummer van het serviceverzoek voor me? Dan ga ik vragen of de klantenservice bij je terugkomt!

De tekst heb ik wat minder bold gemaakt, het is nog vroeg! :-)

Groetjes,

Jim

29 juli 2017 om 09:26
leongroningen7 Gebruiker

Ibood, die foto van de maattabel is niet te lezen! Op m’n smartphone in ieder geval, wordt helemaal blurry als ik het uitvergroot

29 juli 2017 om 21:41
Moderator Paul Moderator

Wellicht is het op deze manier duidelijker:

SIZE 32 | WAIST 81 | INSEAM 86
SIZE 33 | WAIST 83,5 | INSEAM 86
SIZE 34 | WAIST 86 | INSEAM 86
SIZE 36 | WAIST 91 | INSEAM 91

30 juli 2017 om 11:06
Susantigoon Gebruiker

De volgende keer misschien een fiks arsenaal brilletjes in het aanbod?

‘t Is zomaar een idee….

30 juli 2017 om 15:47
cdlange Gebruiker

Moderator, is de HH duffelbag écht helemaal waterdicht of geldt dat alleen voor de stof?

30 juli 2017 om 19:31
Sanderdrag1 Gebruiker

Heb de duffelbag zelf, Ben er een keer mee in het water gevallen. Alle kleding en elektronica was nog keurig droog. Was welliswaar voor korte tijd, maar ik heb hier wel uit geconcludeerd dat hij helemaal waterdicht is.

21 augustus 2017 om 11:19
JL1337 Gebruiker

Beste ibood,

De Helly Hansen regenjas die ik meer dan 3 weken geleden besteld heb is niet bezorgd terwijl er wel door jullie gemaild werd dat deze was afgeleverd. Er is geen briefje door de bezorger door de deur gedaan, en er ligt niets bij de buren. Verder heb ik een week geleden meteen nadat dat gebeurd was contact opgenomen via het web contactformulier en een service request gestuurd via de bestelling in mijn ibood account. Na 4 dagen nog een keer contact opgenomen. Na een week nog steeds geen reactie van jullie ontvangen. Vandaar dat ik hier maar een bericht post in de hoop dat dit nog door iemand gelezen wordt. Als dit nog langer duurt dien ik een geschil in via paypal.

Vriendelijke groeten,

JL.

21 augustus 2017 om 18:58
Moderator Paul Moderator

Beste JL,

Excuses dat je nog geen reactie hebt mogen ontvangen, ik zal de klantenservice attenderen op jouw service verzoek. Heb je voor mijn het ticketnummer van het service verzoek of het nummer (SOxxxxxxx) van de bestelling?

Vriendelijke groet, Paul

22 augustus 2017 om 15:22
JL1337 Gebruiker

Best Paul, dank voor je reactie. :)
Bestelnummer SO1621258
(het serviceverzoek heeft geen nummer in mijnIbood)

22 augustus 2017 om 15:26
Moderator Paul Moderator

Dank voor deze aanvulling, ik zal het toevoegen aan de melding.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.