20 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Nike Sneakers

Nike Sneakers
Iconische classics

Wanneer je Air Max of Jordan's hoort, denk je waarschijnlijk maar aan één ding: Nike. Het zijn de absolute klassiekers onder de sneakers en vandaag kun jij ze scoren. Gewoon hier bij iBOOD. En niet alleen voor jezelf, maar ook voor je partner en/of zoon/dochter. SCORE!

Oh, en we hebben ook een paar andere modellen in de mix gedaan. :)

20 juli 2017 om 07:41
Klaasjanfm Gebruiker

*snap*

Wel snel zijn want het is de laatste ;)

Edited by: Bas iBOOD
En… op :-)
Prijsvergelijkingen mogen enkel met deals die beschikbaar zijn, daarom heb ik de link weggehaald.

20 juli 2017 om 07:45
Klaasjanfm Gebruiker

Nu schijnen dit de heren versie te zijn. Wat is het verschil met bijvoorbeeld deze?
https://www.footlocker.nl/nl/p/nike-air-max-90-winter-premium-dames-schoenen-9440

20 juli 2017 om 09:04
Harry B Gebruiker

Het verschil zit hem waarschijnlijk in de pasvorm. Damesschoenen vallen vaak net wat smaller dat herenschoenen.

20 juli 2017 om 12:14
bloetoet Gebruiker

Het verschil zit em in de onderprofiel.Heb een soort gelijk versie met de zogenaamde “winter” spikes…….nou, slechte grip bij de geringste ‘gladde’ grond. Gewoon slecht!!! Niet geschikt voor het Nederlands klimaatje!

Die van de dames heeft imho meer grip.

20 juli 2017 om 09:52
dhstork Gebruiker

Nike Jordan Executive Low: €65,- incl. verzendkosten (voor 15:00 besteld, morgen in huis). “VEEL” goedkoper dan hier bij iBood ;-)

https://www.nikeclassics.nl/shop/nike-jordan-executive-low/?gclid=EAIaIQobChMIvf2YkrCX1QIVEWYbCh23xwAcEAkYASABEgLKNvD_BwE

20 juli 2017 om 20:55
Frankcoo Gebruiker

Beste Ibood: ik heb die witte air max 90 in de maat 39 voor mijn vrouw besteld. Wat wordt met de lengte van de schoen, komt het nog goed?

21 juli 2017 om 10:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Frank,

Sorry, ik begrijp je vraag niet helemaal. Kun je hem iets anders formuleren?

Groeten,
Bas

22 juli 2017 om 03:34
Frankcoo Gebruiker

Hoi Bas, Ik heb die witte airmax 90 GS besteld op maat 39. en het is bedoeld voor een dame. krijg ik nou ook daadwerkelijk maat 39 geleverd of in de kinder size? Gr, Frank

22 juli 2017 om 03:48
Moderator Paul Moderator

Hallo Frank,

Je zult maat 39 ontvangen zoals je besteld hebt. In de bevestigingsmail van de aankoop staan niet zoveel gegevens, maar wanneer je de details van jouw bestelling bekijkt onder Mijn iBOOD zal daar ook de maat bij staan.

Vriendelijke groet, Paul

22 juli 2017 om 22:51
Frankcoo Gebruiker

Bedankt Paul voor je heldere toelichting

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.