18 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Fashionassories

Fashionassories
Fashion Accessories

Zonnebrillen, sokken, underwear, sieraden, eau de parfum. In deze Flash Sale vind je mode-accessoires van coole merken voor hete prijzen. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

18 juli 2017 om 00:08
PatrickO Gebruiker

De Safekeepers riemen staan er drie keer op. 1 keer pack B en 2 keer pack D. Alleen de ene pack D heeft andere kleuren dan de ander. Gaat dit goed komen tijdens de bestelling, of ga ik de verkeerde kleur krijgen?

18 juli 2017 om 00:48
Moderator Paul Moderator

In plaats van 1 deal met 3 keuzes zijn er nu 3 aparte deals met elk maar 1 mogelijkheid. 
Dat gaat helemaal goed komen. :)

18 juli 2017 om 07:52
Spitsebaas Gebruiker

Ook handig dat je er van pack B geen kunt bestellen (staat nog niet op uitverkocht, kan er niet meer dan 0 kiezen). Zonde, want kan wel een blauwe riem gebruiken!

18 juli 2017 om 08:02
Moderator Jim Moderator

Hi Spitsebaas,

Ik heb zojuist geprobeerd te bestellen en kan maximaal vier stuks van Pack B bestellen – misschien wat het iets tijdelijks? Heb je het probleem nu nog?

Groetjes,

Jim

18 juli 2017 om 15:24
Spitsebaas Gebruiker

Meerdere keren geprobeerd, maar helaas nu zelfs uitverkocht. Pack D lukte wel maar B mocht ik klaarblijkelijk niet aanschaffen… Erg jammer

18 juli 2017 om 00:19
wallagh Gebruiker

Welke maat zijn die LEE boxers nou? Er staat “zie drop down”, maar die is er niet.

18 juli 2017 om 00:46
Moderator Paul Moderator

De zwarte LEE boxers (1e deal) hebben maat M. Excuses voor de onduidelijkheid.

18 juli 2017 om 00:23
JustEddie Gebruiker

Serengeti nunzio of leonardo zijn niet te selecteren. Er is geen dropdown menu…

18 juli 2017 om 00:53
Moderator Paul Moderator

http://www.ibood.com/sports-fashion-nl/nl/product-specs/26639/70749/serengeti-zonnebrillen-nunzio-of-leonardo.html

De titel van deze deal is verwarrend, want deze keer is alleen model Nunzio 7835 beschikbaar.

18 juli 2017 om 00:53
JustEddie Gebruiker

Hoe kan ik de Nunzio bestellen?

18 juli 2017 om 00:57
JustEddie Gebruiker

Probeer al vanaf 00:10 te bestellen maar zonder succes…

18 juli 2017 om 01:07
Moderator Paul Moderator

Als je mijn link hierboven aanklikt en op Ik neem er een! klikt, zul je in de winkelmand zien dat het om model Nunzio gaat. Hopelijk helpt dat je verder. Voor BE heb je deze link nodig. 

18 juli 2017 om 01:12
JustEddie Gebruiker

Nee werkt niet. Krijg ook de melding ‘deze combinatie is uitverkocht’

18 juli 2017 om 01:15
Moderator Paul Moderator

Die melding krijg ik nu ook, zonet nog niet. Ik vrees dat het model dan inmiddels is uitverkocht, maar ik zal een melding maken bij iBOOD zodat het na de nacht even nagekeken kan worden.

18 juli 2017 om 00:59
yukunkun Gebruiker

Zelfde probleem met Tom Ford zonebrillen ik heb boodschap dat mijn combinatie uitverkocht is?

18 juli 2017 om 01:08
Moderator Paul Moderator

Bij de deal met de Tom Ford zonnebrillen lijkt iets niet helemaal goed te gaan. Daar zal ik melding van maken.

18 juli 2017 om 01:26
yukunkun Gebruiker

Bedankt Paul, enige idee wanneer zal het hersteld worden? Ik moet ga slapen, maar eerst zou ik het bestellen en zeker dat morgen om 8u zal het echt uitverkocht zijn.

18 juli 2017 om 01:33
Moderator Paul Moderator

Ik verwacht dat het pas omstreeks 9u hersteld zal worden. Tot die tijd kan er niets verkocht worden, dus kun je nu met een gerust hart gaan slapen.

18 juli 2017 om 01:38
yukunkun Gebruiker

Bedankt Paul. Wel te rusten

18 juli 2017 om 09:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het dropdownmenu is hersteld, waardoor je weer kunt bestellen :-)

18 juli 2017 om 09:49
yukunkun Gebruiker

Bedankt Bas, ja ik ben gelukkig, na mijn aankoop op 9:39, was het uitverkocht. Prettige dag.

18 juli 2017 om 02:00
pippe31 Gebruiker

Hoi Paul,

Hoe lang zijn die flexi riemen uit zichzelf, want de breedte wordt wel vermeld (handig, weet ik tenminste zeker dat ze door de lusjes van mijn broek passen), maar de lengte niet (en ik zou het toch ook wel aardig vinden om te weten dat ze om mijn lijf heen passen).

18 juli 2017 om 02:38
Moderator Paul Moderator

Bij de set met de zwart/witte stretchriemen van Safekeepers is de lengte 105 cm. (Link voor NL en voor BE)
Die lengte kan nog met circa 15 cm vergroot worden door het materiaal uit te rekken.

18 juli 2017 om 07:39
Bipux Gebruiker

Bij de serengeti zonnebrillen model NUNZIO 7835 staat deze beschikbaar op de beginpagina. Nu geeft de website aan als je de zonnebril wilt kopen dat deze is uitverkocht. Betreft dit een storing?

18 juli 2017 om 07:50
Moderator Jim Moderator

Hi Bipux!

Paul heeft dit voor de zekerheid even nagevraagd bij iBOOD; we verwachten tussen 9:00 en 10:00 een antwoord te kunnen geven – of Bas iBOOD zal hieronder zelf een antwoord formuleren ;-)

Groetjes,

Jim

18 juli 2017 om 07:51
Bipux Gebruiker

Hoi Jim!

Dan hou ik de site in de gaten, bedankt voor je quick reply!

18 juli 2017 om 09:39

Hoi Bipux,

Helaas zijn alle Serengeti zonnebrillen inmiddels uitverkocht!

Groeten,
Bas

18 juli 2017 om 09:09
glabie Gebruiker

Beste

Serengeti zonnebrillen staan nog beschikbaar maar toch krijg ik melding “deze combinatie is uitverkocht” als ik “ik neem er één” aantik.

Dit kwam door een fout in ons systeem. Helaas zijn alle zonnebrillen van Serengeti uitverkocht.

18 juli 2017 om 09:11
vanbrabander Gebruiker

Ik hoop dat Bas nog stock gevonden heeft van de serengeti nunzio. Fingers crossed.

Helaas, vanbrabander. Ze zijn allemaal op! Ik heb geen extra stock kunnen vinden.

18 juli 2017 om 09:11
PatrickO Gebruiker

Welke maat hebben de overgebleven Safekeepers riemen eigenlijk? Bij diegene die uitverkocht zijn stond dat het maat S was, bij de rest staat geen maat (en maat S is echt te klein).

18 juli 2017 om 09:44

Pack D heeft een lengte van 105 cm.

Bij Pack B wordt het nu weergegeven in de dropdown (enkel 110 cm nog beschikbaar).

18 juli 2017 om 09:38
ruudpetra Gebruiker

Serengiti brillen zijn weer te bestellen ! Gelijk gedaan dus :)

18 juli 2017 om 09:40
glabie Gebruiker

ik ben tot aa de fase “betalen” geraakt en dan werd mijn winkelmandje ge-updated en was het plots terug leeg, daarna stond dit onmiddellijk op “uitverkocht” – voor mij dus eerst blijdschap gevold door ontgoocheling

18 juli 2017 om 09:46

Helaas waren ze heul snel weer uitverkocht, glabie.

18 juli 2017 om 12:39
elinefiepje Gebruiker

Vraagje over de Kyoto pearl oorbellen: komen ze in originele verpakking van het merk? Er staan in de beschrijving namelijk wat specificaties over dat de parels gevuld zouden zijn met wit goud e.d. die ik niet direct voor waarheid aanneem, dus ik zou graag zekerheid willen dat het dit merk is. Nog een vraagje over de oorbellen zelf, de knopjes (aka studs) hebben duidelijk op de foto te zien een sluiting aan de achterkant. De druppels hebben dit niet op de foto, zitten die er ook niet bij? ( omdat de oorbel anders niet blijft zitten??) Ik vind ze heel mooi, dus wil ze graag bestellen, dus hoor graag van jullie!

18 juli 2017 om 13:25

Hoi Eline,

Ze worden geleverd in de verpakking zoals getoond op de tweede afbeelding.

Of deze studs ook bij de druppels worden meegeleverd, weet ik niet zeker. Is deze vraag nog wel relevant, nu deze al zijn uitverkocht?

Groeten,
Bas

18 juli 2017 om 13:20
Muslera Gebruiker

Mss een stomme vraag maar kunnen we ervan uitgaan dat alles dat hier verkocht wordt van originele merk is en geen namaak?

18 juli 2017 om 13:25

Alle aangeboden producten zijn inderdaad origineel van het genoemde merk :-)

18 juli 2017 om 21:00
Midsummer Gebruiker

Kan ik wat meer informatie krijgen over de FOS 2031/S 57S8 BW PATTRN? er staat niets over maten, glaskwaliteit, uv info etc. Ben met name benieuwd naar de lengte van de pootjes en grote van de glazen. Ik hoor het graag!

18 juli 2017 om 21:27
Moderator Paul Moderator

Hallo Midsummer,

Qua maat wordt aangegeven: maat 57. Dit is de breedte van het glas in mm. De neusbrug is 17 mm breed. 
De montuurbreedte is 140 mm. De hoogte van de glazen is 53 mm en de pootjes zijn 135 mm lang. 
Zowel het montuur als de ‘glazen’ zijn van kunststof. Verdere info die ik heb kunnen vinden (maar op dit moment niet kan laten bevestigen) is: UV400 filter, gewicht 38 gram.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.