13 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Earth Wood & Simplify

Earth Wood & Simplify
Back to basics

Analoog. Eenvoudig. Uniek. Onze inkoper had even genoeg van alle technische hoogstandjes en zocht naar twee merken die kwaliteitsvolle, maar eenvoudige horloges aanbiedt. En wie zoekt, die vindt Earth Wood en Simplify. Benieuwd welk horloge jij binnenkort om jouw pols zult dragen…

14 juli 2017 om 07:36
Teddy Haen Gebruiker

Ik ben benieuwd of je bij de houten bandjes het bandje kleiner kan maken, mocht deze te groot zijn…

14 juli 2017 om 08:50
P-cool Gebruiker

Zo te zien kun je de sluiting verstellen en is het mogelijk om schakels er tussen uit te halen. Moet lukken dus.

14 juli 2017 om 09:33
romy_lankman Gebruiker

Beste ibood,

Is het horloge bestand tegen weersinvloeden (regen) en transpiratie?

Alvast bedankt

Mvg romy

14 juli 2017 om 09:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hé Romy,

Over welke van de aangeboden horloges gaat je vraag?

Groeten,
Bas

15 juli 2017 om 00:12
u4ea126 Gebruiker

De stomates ziet er wel goed uit maar zou wel zeker moeten weten dat ik zelf het bandje korter kan maken.

16 juli 2017 om 01:30
Moderator Paul Moderator

Hallo u4ea126,

Op de diverse afbeeldingen bij de Stomates deal kun je zien dat de band uit schakels bestaat met een pin door elke schakel. Net zoals bij reguliere schakelbanden kun je de lengte van de band inkorten.

Vriendelijke groet, Paul

16 juli 2017 om 12:34
wallagh Gebruiker

De Simplify horloges zijn echt heel scherp geprijsd.  Op Internet voor veel verschillende prijzen te krijgen (uiteraard niet voor de adviesprijs de Ibood noemt, maar dat verhaal is bekend). Maar nergens zelfs maar in de buurt van de Ibood prijs.

Dus als je ze mooi vindt, zou ik zeggen doen!

27 juli 2017 om 15:25
mdj92 Gebruiker

Hoi,

Worden de Simplify horloges vandaag verzonden? (Verwachte verzenddatum 27 juli)

Mvg

27 juli 2017 om 15:40
mdj92 Gebruiker

Never mind, heb al een mailtje!

29 juli 2017 om 12:00
johnvandeven Gebruiker

Gisteren horloge geleverd gekregen. Helaas lijkt het een nepper te zijn. Veel te licht en zeker geen behuizing van staal zoals wordt beweerd. Ook glas lijkt niet op glas. Twee klokjes werken niet. Heb al een klacht ingediend (per mail). De prijs was ook te mooi om waar te zijn. Ik had het kunnen weten, maar had dit niet verwacht van een site als ibood (website van het jaar wordt je niet zomaar!). Ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen.

Overigens wel een goed ogende nepper!

29 juli 2017 om 12:37
Moderator Jim Moderator

Hi John!

De horloges horen zeker niet ‘nep’ te zijn! Dat mag je inderdaad verwachten van iBOOD. Het beste wat je kunt doen is even een serviceverzoek indienen via ‘Bestellingen’, dan kan de klantenservice naar jouw case kijken!

Groetjes,

Jim

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.