11 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Regatta / Dare 2b

Regatta / Dare 2b
Actieve vakantie 

Waarom zou je je hele vakantie op een handdoekje liggen? Trek de bergen in, loop de Nijmeegse vierdaagse of doe een survivaltocht in de Ardennen. In deze Flash Sale tik je de juiste outfit op de kop.

11 juli 2017 om 00:12
Roklover Gebruiker

Grondzeil in de slaapcompartimenten maar ook in het middenstuk? Afmetingen als opgeborgen?

11 juli 2017 om 01:33
VincentvanKruistum Gebruiker

Grondzeil in de woonkamer

11 juli 2017 om 09:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

30cm x 30cm x 67cm (H x W x L)

11 juli 2017 om 09:03
gsroet Gebruiker

die maten zijn een beetje onduidelijk, maar wat is het beleid bij Ibood indien de maat niet juist is?

Kan je de shirt dan gratis omruilen (zonder verzendkosten?)

11 juli 2017 om 09:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als de maat niet goed is, kun je het shirt terugsturen. Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug, enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening (klik hier voor alle voorwaarden).

Omruilen is helaas niet mogelijk, omdat wij geen actieve voorraad houden.

11 juli 2017 om 19:15
Arnaud_ Gebruiker

Beste

Is er een mogelijkheid om volgende in Belgie te laten leveren?

Regatta Parkley II Softshell Jacket

11 juli 2017 om 23:40
Moderator Paul Moderator
11 juli 2017 om 23:30
gsroet Gebruiker

hallo Bas, worden de verzendkosten die je bij de aankoop doet dan wel vergoed?

Ik bestel 2 x XXL en 2 x 3x xl. Ik stuur er dus 2 retour. Bij de aankoop betaal ik 5,95 verzending, krijg ik die dan terug?

11 juli 2017 om 23:38
Moderator Paul Moderator

Aangezien je in die situatie slechts een deel terugstuurt en de rest wel behoudt, ben je verzendkosten verschuldigd voor de producten die je wel wilt behouden. In dat geval krijg je niet de oorspronkelijke verzendkosten teruggestort, maar alleen het aankoopbedrag voor de geretourneerde producten.

12 juli 2017 om 21:07
bengoemaere Gebruiker

Beste

Ik ben momenteel met deze tent voor de eerste keer op vakantie in Slovenië. Dit is prijs/kwaliteit een zeer goede, stevige  en ruime tent! Zeker een aanrader moest je twijfelen!

Echter hebben wij gisteren jammer genoeg een onweer boven ons hoofd gekregen. Tijdens dit onweer merkten we dat er 1 naad van de deuropening lekte en ook door het zeil waar de 2 palen kruisen in het midden. Dit valt toch onder garantie?

Met vriendelijke groeten

Ben

12 juli 2017 om 21:11
Moderator Jim Moderator

Hi Ben!

Goed om te horen dat de tent bevalt, hoop ook dat de vakantie verder mooi weer gaat brengen! Of het onder de garantie valt durf ik niet te zeggen; wat je het beste even kunt doen is een Serviceverzoek aanmaken via het account waarmee je de bestelling hebt gemaakt. Je gaat dan naar Bestellingen en kiest voor ‘Serviceverzoek’. Dan kan de klantenservice makkelijker met je meekijken!

Groetjes,

Jim

12 juli 2017 om 21:16
bengoemaere Gebruiker

Oké bedankt! Hier kan ik mee verder!

Groetjes

13 juli 2017 om 21:52
bartv17 Gebruiker

Dat zal niet onder garantie vallen hoor. Tent waarschijnlijk niet goed opgesteld

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.